Suasana di rumah aku yang meriah tadi kini beransur reda. Jiran jiran serta saudara mara datang untuk majlis doa selamat dan tahlil yang aku adakan tadi mula bergerak pulang. Kebetulan bulan depan sudah masuk bulan Ramadhan. Jadi memang aku berniat untuk membuat kenduri.
Dari jauh aku melihat isteri aku sibuk berborak dengan jiran jiran dan kawan kawan office nya yang meminta izin pulang. Beberapa bekal juadah lebihan kenduri di bekal kan.
Malam ini isteri aku kelihatan cantik sekali. Berbaju kebaya moden berwarna maroon mengikut bentuk tubuh nya. Tudung bawal hijau yang di lilit ke belakang mendedah kan buah dada nya yang membusung. Bergesir sedikit nafsu ku. Walaupun buah dada itu hampir setiap malam aku uli, ramas dan hisap namun ianya tetap membuat aku bernafsu setiap kali memandang nya.
"Zam. Kami gerak balik dulu la ye". Lamunan ku terhenti apabila Faizal kawan office isteri ku meminta izin untuk balik.
"Ok Faizal..terima kasih ye datang. Terima kasih juga Shidah ye datang bantu dari petang tadi". Aku merujuk kepada isteri Faizal, Shidah.
Mereka dah berkahwin semasa PKP itu hari. Majlis simple je tanpa ramai tetamu. Tapi di sebab kan kami memang rapat dari dulu, majlis kenduri kecilan dia kampung Faizal di Johor kami di jemput.
Shidah berumur 35 tahun. Beza 3 tahun dengan Syikin isteriku. 38 tahun. Shidah ku lihat manis orang nya. Berasal dari Felda Keratong Pahang. Badan Shidah ni tak gemuk sangat. Tak kurus sangat. Tinggi lebih kurang aku. Buah dada Shidah hampir sama besar dengan isteri ku. Beza nya kulit Shidah ni sawo matang. Kulit isteri ku putih. Tapi apa yang aku berkenan dengan Shidah ni senyuman dia yang manis. Muka ala ala pelakon Siti Saleha adik Sam Bunkface tu. Punggung Shidah ni nampak padat sedikit lentik. Baju kurung sendat yang di kena kan malam ini menambah kan keseksian wanita bertudung seperti nya.
"Sama sama bang. Tu pun Faizal yang suruh tadi. Sebab dia yang sibuk nak hantar. Idah ikut je la sebab tak ada buat apa pun kat rumah". Syidah membalas.
"Korang nak gerak juga dah ke?". Suara Syikin tiba tiba mencelah.
" Ye kak..nak gerak dah ni. Nk balik mandi. Melengas dah badan ni hihi". Syidah berseloroh dengan isteri ku.
" Tu la tadi akak suruh mandi kat bilik akak tak nak. Takpelah peluh sikit tu kan sihat. Jangan la asyik peluh buat benda lain..hehe". Isteri ku bergurau dua maksud.
" Iskhh..akak ni. Segan la saya nak tumpang mandi. Lagi pun baju tak bawak..err...yang tu peluh sedap kak tadi ni peluh penat..haha". Balas Shidah. Mereka sama sama ketawa.
"Alaa..baju akak tu banyak. Boleh je pinjam dulu. Lagi pun badan korang tak jauh beza pun". Kata ku.
" Hehe..mana sama bang..Syikin punya badan tinggi sikit dari Shidah ni..lagi pun pinggang Syikin ni kecik sikit. Koyak baju Syikin nanti kalau Shidah pakai..haha.". Balas Faizal.
"Amboii..nak kata syg gemuk la kan!!". Balas Shidah sambil mencubit suami nya. Faizal cuba mengelak di ikuti gelak tawa kami semua.
"Shidah tak gemuk la..cuma badan jenis pejal. Selalu buat kerja dari muda kot". Bicara ku. Mata ku meliar melihat susuk tubuh Shidah.
"Hahh..minat yang berisi pulak ke?!". Ngomel isteri ku sambil membuntang kan mata. Aku hanya tersenyum.
"Kalau macam tu kita tukar la..hahahaha". Gurau Faizal tiba tiba.
Spontan kami bertiga tergelak besar.
Mata ku memerhati kan Faizal. Orang nya besar tinggi. Rambut sedikit curly tidak lurus. Janggut sedikit di dagu. Suara agak garau sedikit. Ada sedikit sama macam lelaki dalam video yang ku tengok beberapa hari lepas.
Ehh..betul la..Faizal mempunyai persamaan mirip dengan lelaki di dalam video tu.
Kalau perempuan tu ialah Syikin. Mungkin lelaki dalam video tu Faizal???!!!