1.1

609 61 26
                                    

"Yayayayayay!!! cok eğlenceli bu gezii!! herşey beleş istediğiniz herşeye konun kızlar! acaba kazuha şuan ne bok yiyo erkekler odasında"

"tabii ki utançtan geberiyordur tao'cum bizim kazuşumuzdan herşey beklenir"

"dimi dimi keqq!!"

kapının önünde ki kazuha iki arkadaşına da dehşet dolu gözler ile baktı.

"neyden utanacakmışım kızlar?"

hutao Kazuha'yi görür görmez ıslık çalmaya başladı, keqing ise anlık korkuyla hıçkırdı.

"aaa kazuşumm sen burda mıydın!! görmeyeli nasılsın anlatsana dedikodu var mı???"

"erkekler odasından ne dedikodusu çıkabilir kızlar? neyse akşam banyo da her an baskın yiyebilirsiniz şaşırmayın." dedi ve gitti.

"mal ya kim bizi basabilir ki."

"öyle deme keqing sınıfta ki bazı Abazalardan beklenir."

"haklısın yanfeii"

ve o sırada eula geldi.

"kızlar alt kattaki amber'in sınıfı ney."

üç kız da o sırada eula'nın gelmesiyle irkildi hiç yanlarina gelmeyen eula'nın yanlarına gelmesi birazcık korkunçtu.

"Yayyayaa!! ne yapacaksın eulaa~?? eğer merak ediyorsan söyleyeyimm, 10-A da kendisi!"

"teşekürler tao. ben biraz oyun salonuna gideceğim görüşürüz."

"uh-? peki eula görüşürüzz!!"

Eula gittikten sonra kızlar biraz dedikodu yapmaya karar verdi tabi ki dedikodu imkansız ikilimizdendi.

Tao yatakta zıplayıp birden bire "bunları nasıl sevgili yapcaz biz la" dedi keqing'te HuTao'ya cevap amaçlı "Kazuha'yi, scaramouche'un üstüne itsek ve bam! birden bire kendilerini öpüşürken bulurlar tabi bunlar sadece Hint veya türk dizilerinde olur.." hutao ziplarken birden bire elini kafasına vurdu "gerizekalı benim daha iyi fikrim var" yanfei cevap verdi. "eee neymiş fikrin canim" hutao zıplamayi durdurup yatağa oturdu ve fikrini anlatmaya başladı.

"bunları otelin bir odasina kitleyelim!" yanfei de HuTao'ya tekrar cevap verdi "tabii canım otel görevlileri de hemen izin vericek zaten" hutao gülümseyip ayağa kalkıp ellerini beline koydu "ayato hocayı tehdit edicez." lila saçlı kız ve açık pembe saçlı kız şaşırdı ve kahverengi tonlarında ki kız ayato hocayi nasıl ikna ediceklerini açıklamaya başladı. "şimdii biliyorsunuz ki ayato hoca ve Thoma abi erkekler tuvaletinde veya temizlik malzemeleri odasında gizlice falan yiyişiyorlar, ve müdür ei hoca duysa tamamen ağızlarına sıçar bir ihtimal ikiside okuldan atılabilir eğer ayato hocayı tehdit edersek bize yardım edecektir en kötü kardeşini kaçırırız."

yanfei etkilenmiş bir şekilde cevap verdi "BU ÇOK IYI BIR FIKIR TAO'CUM AYATO HOCA OKULDAN ATILMA KORKUSU ILE HERŞEYI YAPABILIR VE THOMA ABIYI DÜŞÜNSENE KARDEŞINI KAÇIRIRSAK DAHA DA KORKAR AHH SANA AŞIĞIM DIYORUM ANLAMIYOR MUSUN KIZIMMM!!" hutao gururlanmış bir şekilde kıkırdadı ve keqing'te "gözlerimin içinde flörtleşmeniz hiç hoş değil." diye cevap verdi"

"oyaoyaa çok eğlenceli olucak!!!"

___________________________________

"Ayato hocaaamm~~" mavi saçlı adam arkasındaki kahverengimsi tonlarda saçları olan öğrencisine baktı ve ona gülümseyerek cevap verdi "efendim Hu? bir sorun mu var?" kahverengimsi tonlarda saçları olan kız gülümsedi "bir anlaşma yapalım mı hocaammm~ siz bize bitane oda ayarlasaniz olur mu  sevap islicez birazz!!" mavi saçlı adam ne olduğunu anlamayarak cevap verdi "ha? hu ne yapmaya çalışıyorsunuz" hutao konuşmasına devam etti "hocam yani ayarlamazsanız temizlik malzemeleri odasında ve tuvaletlerde ne halt yediğinizi ei hocaya söylerim en fazla Thoma abi ile okuldan atılırsınız"

Ayato, hemen arkasına bakınıp hutao'yu susturmaya çalıştırdı "sus bakayım küçük hanım eğer susarsan o odayı ayarlarım hemde notlarını yüksek girerim nolur bayan ei'ye söyleme!" hutao kıkırdayıp "Sevap işlediğiniz için sağolun~~ yaya! görüşürüz Ayato hocaaammmm!!" dedi ve ordan ayrıldı.

..

"gençler bu gece kızların hamami basak mi" odadaki herkes bordo saçlı çocuğa garip şekilde baktı kırmızı tonlarda olan çocuk cevap verdi "geziden men edilmek mi istiyorsun gerizekalı?" ve bordo saçlı çocuğun üzerine yürüdü grimsi tonlarda olan ise kitabını tutup hiç kimseyi umursamadan odanın kapısına yürüdü.

"Al-haitham çok cool ya aynı ben" ve odadaki tüm herkes Childe'a döndü Al-haitham ise Childe'a yönelik "çok çocukça davranıyorsunuz" cevabıni verip odanın kapısından çıktı.

o sırada odada kalanların yarısı heizou'ya döndü ve heizou'nun önünde duran diluc ona elini kaldırdı ama aether diluc'un elini tutup "lütfen durun Ayato hoca ağzımıza sıçar lütfen gizlice bara falan gidelim ama asla ama asla kızlara dokunmayalım lumine orda hocalar bize dokunmadan o bize dokunur." diluc kendini düzeltip yatağına doğru getirdi ve telefonunu çıkartıp galerisine girdi.

_________________________________

"teşekkür ederiz hocaamm~ Thoma abi ile iyi şanslarrr!!" Ayato kollarını göğsünde birleştirmiş bir vaziyette karşısındaki Keqing, Kaeya, HuTao ve Albedo'ya bakiyodu. "Ei hocaya söylerseniz olacakları siz düşünün arkadaşlar." dedi ve ordan ayrıldı.

"Pekala arkadaşlarrr!! İlk işiniz kazuha'yı buraya getirmek sonrasında da Scara'yı getirmek. Kaeyaa!! sen scara ile ilgilen keqing ve ben kazuha ile ilgileneceğiz" Hutao söylediklerini bitirdikten sonra güldü ve gülmesi koca bir kahkahaya dönüştü.

..

keqing yanındaki Hutao ile birlikte Kazuha'yla konuşuyordu kazuha iki kıza bakıp içinden ne bok yediler acaba? diye düşündü sonrasında keqing konuşmaya başladı. "kazuha acil bir yere gelmen gerekiyor HuTao'nun sana önemli bir şeyler söylemesi lazım" dedi ve hutaoyu dürttü. kazuha "iyi tamam geliyim" diyerek kızları takip etti.

"sen burada kal bizim işimiz var." kazuha yine onayladı ve içeri girdi içeri girmesiyle beraber hem içerde bacak bacak üstüne atmış olan Scara'yı görmesi hemde kapının kilitlenmesi bir oldu .

kazuha hayatının en büyük hatasını kızlari dinlemesinin olduğunu o an anladı ve "HUTAO VE KEQING SIZI ÖLDÜRÜCEM" diye bağırdı sonrasında kapıyı zorlayarak açmaya çalıştı o sırada scara "açamazsın. anlaşılan birkaç saat burada senle ben beraberiz." diye cevap verdi kazuha kapıyı zorlamaya devam ediyordu "ciddi misin? valla bilmiyordum aptal insanlar açın şu kapıyı hayatımın birkaç saatini scaramouche ile geçirmek istemiyorum!!" scara, Kazuha'nın 'hayatımın birkaç saatini scaramouche ile geçirmek istemiyorum' demesinden sonra biraz kırıldı ama belli etmemeye çalıştı.

_____________________________

selamlar sanırsam 1-2 haftadır yb atmıyorum bunun nedenleri belli aslında her gün yb attığım için biraz ara vermiştim tam başlayayım derken başladığım anda deprem olduğunu öğrendim ve yazmayı o an bıraktim bu süreçte de pek yb atacağımı sanmıyorum..

herkese geçmiş olsun. umarım depreme yakalananlar iyidir,,

umarım ülkemizin durumu iyileşir ve artçı depremler biter bu durumda yb atmak ne kadar çok doğru bilmiyorum ama sizi yb'siz bırakmakta istemiyorum..

geçmiş olsun Türkiye

gaylik kutsal bir meslektir. - scarakazu texting??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin