1.2

600 63 53
                                    

"pff.. senle kaç saat burada duracağım? vakit geçirmek bile istemiyorum senle." scara Kazuha'nın söylediği lafları umursamamaya çalışıp kendini toparlamaya çalıştı fakat kazuha işin dozunu kaçırmıştı.

"benle neden aynı ortamda durmak istemiyorsun?"

"..."

sessizlik..

"seni sevmiyorum çünkü senle bir dakika bile zaman geçirmek nefesimi daraltıyor sen beni seviyor olabilirsin ama ben sevemiyorum bide yetmezmiş gibi gezi de aynı odalarda kalıyoruz ha? aptal arkadaşlarımın senle beni aynı odaya kilitlemesi bile işkence gibi anla scaramouche ben seni sevmiyorum. sanırım sınıf değiştirmem gerek."

"..."

"öyle mi?"

"öyle."

"sana değer vermiştim vermez olaymışım sana aşık olduğum için utanıyorum şuan biliyor musun seni tam 1 yıldır seviyorum keşke sevmeseymişim değmezmiş senin gibi aptal bir piçe."

"scaram-"

"açın şu kapıyı kızlar."

*açılmış kapı sesi*

kazuha önden hızlıca gitti ve scara, keqing ve hutao'yu arkada bıraktı fakat Scara'nın moraller iyice sikilmişti.

"noldu aq? iyi misin kazuha ile noldu??"

"başımdan siktir olup gider misiniz keqing ve tao. moralim iyice bozuldu bide sizle uğraşamam sonra soracaklarınızı sorarsınız."

iki kızda onayladıklarını belirterek başlarını salladı ve mor saçlı olan konuştu.

"peki sen nasıl istersen.."

..

"buna ne oldu aq ruhsuz gibi?" Childe kankasi kaeya ile günlük dedikodularından yapıyordu fakat diğer arkadaşının moralleri iyi değildi o sırada kaeya cevap verdi "şşhh çaktırma kazuha'dan siktiri yemiş baya ruhsuz gibi" Childe gözlerini kısıp karşı yataktaki kazuha'ya hoş olmayan bir bakış attı "zaten siktiri yememiş miydi aq? noldu acaba" kaeya da childe'nin baktığı yere baktı "keqing albedo ve tao bu ikisini odaya kilitlemiş bide ayato hocayı tehdit etmiş kazuha da buna çok kırıcı şeyler söylemiş ah be oğlum üzüldüm.. sakın kazuha'ya bişey yapma valla bücür bizi siker."

Childe, kazuha'ya kıs kıs bakarken heizou çıka geldi;

"beylerr kızların hamamın anahtarını çaldım ve yedeğini yaptırdım bu gece eğlenir miyiz sizce??" odadaki herkes bir şekilde mırıldanmaya başladı ve çoğunluk 'ben gayim amk' cevabını verdi heizou'nun önderliğinde birkaç kişi kızların hamamı basıcaktı.

_____________________________

"dur amk tao'su kafanı şampuanlayamıyorum dur yerinde adam gibi mal" gözleri yanan hutao aci şekilde ağlıyordu "YA MAL MISIN SEN GÖZLERIM YANIYOR NASIL YERIMDE DURABILIRIM ZATEN HEPINIZ BAŞIMDA MOMMY OLMUŞSUNUZ BENIMKILER MINICIK ANLAMIYORSUNUZ BENI. FISCHL ADAM GIBI YAP ŞUNU" fischl kafasını şampuanladığı kıza kötü bir bakış atarak "gerizekalı sanki var benim memelerim? herkes şuan bizi memeleri ile boğar amk kapat çeneni"

o sırada Hutao ve fischl'ın muhabbetini duyan kendine su döken keqing onlara cevap olarak "üzüldüğünüz şeye bak.. utaniyorum lütfen susun zaten beraber girmemiz çok korkunç şuradan yae hoca çıksa ağlarım ya bune." keqing bunu dediği anda arkasından bir el gözlerini kapatip ona 'böoo!' yaptı keqing anlık korku ile zıpladı ve ellerin sahibinin yanfei olduğunu gördü "salak mısın sen? korkuttun beni." ve oranın içindeki herkes gülmeye başladı.

gaylik kutsal bir meslektir. - scarakazu texting??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin