Beğeniyor musunuzz??
---
Okulun arka bahçesine doğru ilerlerken biri beni kolumdan tutmuştu.Arkamı döndüğümde bu kişi felix'den başkası değildi.
"Allah'ım bismillah felix ödüm koptu"
Dedim beni kendine döndürmesiyle.okulda nerdeyse kimsenin olmadığı bir yerdeydik.Arka bahçeye giderken kullanılan bir koridor ama çoğu kişi bahçeden gittiği için burası kullanılmıyordu.
"Hadi,yürü"
Nereye amk nereye yoksa organlarımı satıp beni öldürcek mi a?!
"Nereye"
Dedim.
"Evime"
Aha dedim beni eve atcak diye.LAN EVE ATCAK
"Niye geliyorum?"
Diye sordum aniden.
"Çünkü ben öyle istiyorum"
Manyak herif ne diyo bu ya
"Ay sen istedin geliyim bari yahu ne dememi bekliyorsun acaba"
Diye atıldım.
"Aynısından."
Neyse,gidiyoz bi kere hayırlısı.
Lan motor?kaç yaşındayız motor nalaka yanii
"Motor ne alaka?"
Dedim sessizce
"Ne ne alaka eve gitcez işte"
Lan bu cocuk motor mu sürüyo
"Kaç yaşındayız amk ne motoru motor mu kullanıyorsun"
"Ay evet hyunjin al şu kaskı"
Diye bana elindeki kasklardan birini fırlatmıştı.Zarzor tuttuğum kaskla bakışıyorduk.Amına koyim kaç kere bindim motora nerden biliyim kask takmayı ben?
"Lan amcik nerden biliyim ben kask takmayı"
"Of hyunjin of of"
"Anan of yarram tak şunu bak valla gidicem ha"
"Bok gidersinde takiyim bari"
Valla elimden bi kaza çikacak en sonunda hem ben bu pislikle niye gidiyorum hala anlamış değilim ama içimden bir ses 'hyunjin git amk nolcak' diyordu.Bende dedim he harbi nolcak gidiyim.
Motora bindiğimizde ellerimi tuttu ve kendi beline bağladı.Hay amk korkmuyorda değilim şimdi.
"Hayatta kalmak istiyorsan sıkı tutunmanı tavsiye ederim"
Dedi motoru çalıştırırken.Ne diyo bu orospu?Çok takmayıp beni bıraktığı yerde öylece durdum.
Motor aniden hareket etmeye başlayınca kollarımı sıkıca felix'e sardım.Amk flasha bağladı bu korkuyorum ben!
"Lan kancık yavaş sürsene!"
Dedim bağırıp duymasını umarak.
"Eğlencesi bu zaten relax ol"
Ne diyo lan bu hoşaf?NE RAHATI ÖLECEM BURDA
---
Yarım saat yolculuğun ardından bi eve gelmiştik.2 katlı bahçeli ve havuzlu suradan bi villa işte,bizim eve benziyordu."Hadi gir içeri"
Dedi felix.
"Ben hala ne yapacağımızı bilmiyorum?"
"Sevişcez hyunjin ya ne yapabiliriz Allah Aşkına yürü ya"
Lan kızarıyor muyum ne? Yok ben hwang hyunjin kızarmam bi kere kızarttırırım!görür o hoşaf
"Odan nerde?"
Diye sordum birden plana yürü hyunjin!
"Napcan oturma odası neyine yetmiyo"
Dediğiyle tam istediğimi almıştım.Felix'e yaklaşıp kulağına fısıldadım.
"Sevişiyorduk en son?"
Dememle beraber kızarmaktan ziyade gözleri kararmış bir şekilde bana bakıyordu.Beni duvarla arasına alınca tabi götüm tutuştu ama seme olduğumu göstermek için belli etmedim.
"Erm,felix bittiyse geçiyim şurdan"
Dedim kısık bi sesle gözlerindeki koyuluğu koruyarak.
"Bitmek mi?Daha yeni başlıyoruz hwang."
---
Hahahaahahahahahahahahah çok kötüyümm
Smut olsun mu olmasın mı yazın ona göre yazicam
Off jeongin'im beeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunlix||Love to hate me
General FictionLee felix,okulun zorbasıydı.hyunjin ise ondan nefret eden ve zorbalık gören kişilikti. Felix küçük yaşta babasının işleri yüzünden avusturalya'ya gitmiş,2 yıl önce dönmüştü.hyunjin ve felix'in arasındaki bağ neydi? Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Cha...