(Arkadaşlar önceki bölüme flashback end yazmışım ama devam ettiriyorum flashback i)
(Arkadaşlar felix flasback de 5 değil 10 yaşında)
---
O günden sonra evden kapıyı çarpıp çıkmıştı küçük çocuk.En fazla ailesi bile denilemeyecek canavarları kaybederdi.Canavarlar aslında bizi sınamak için hayatımızda karşımıza çıkarlar.Aslında bir canavar değil,binlerce canarvar vardı.Ama sanki bu evrende ki tüm canavarlar iki bedende toplanmıştı.O an gidebileceği hiçbir yer yoktu.Ne bir akrabası,ne bir arkadaşı.Kimsesi yoktu bu saatten sonra.Birden karnına aldığı darbeyle yere düşmüştü küçük çocuk.Sonrasında...
***
"Evet,bunun anne ve babasıymış onlar" ne? Nerdeydi? Neden hiçbirşey görmüyordu? Neden hareket edemiyordu? Aklında birsürü soru varken edebileceği kadar hareket etmeye çalışarak dikkatleri üzerine çekmişti.
"Demek uyandın." Çıkan sert sesle şaşırmıştı çocuk.Bu sözde babasının sesine gram benzemiyordu."Hey! Siz kimsiniz?" Diye masumca çıkan sesi yerine bağırmaya çalışması işe yaramamıştı.Korkudan sesi titrek çıkmıştı.
"Bak canım-" demesiyle sözünü kesmişti küçük çocuk.Küçük diyip geçmeyin.Bizde olmayan akıl onda vardı.
"NASIL BAKİYİM GERİZEKALI GÖZÜM KAPALI"
Küçük çocuğun ağzından çıkanlar adamı sinirlendirse de birşey söylemedi.
"Bak velet ya da bakma banane değil mi? Ailen hala borçları ödemedi.Onları tehtid edebilmek için seni aldık.Rahat dursan iyi edersin"
Adamın dediğiyle bi kahkaha patlatmıştı küçük çocuk.Adam şaşkın bakışlarla çocuğa bakarken felix gülmeye devam ediyordu.
"NEYE GÜLÜYORSUN KOMİK BİRŞEY Mİ SÖYLEDİM?!"
Demesiyle gülmeyi kesmişti felix.
"Onlar benim ailem değil"
Dedikleriyle gözleri açılmıştı adamın.
"YANLIŞ KİŞİYİMİ KAÇIRDINIZ LAN!"
Diye bağırmasıyla çalışanlar korkmuştu.Adam felix'i çözüp
"Burayı unutuyorsun.yaşadıklarını da öyle."
Dediğinde felix'in zaten umrunda olmamıştı olaylar felix kafa sallayıp elini kolunu sallayıp çıkacakken yakından gelen bir çocuğun sesiyle duraksadı.
"AHH BIRAKIN BENİ"
Bağırışların ardından kendini tutamayıp o yöne doğru yürümeye başlamıştı küçük çocuk.Dikkat dağıtabilirdi.
Eline bir taş alıp uzağa attığında odadan o adamlar çıkmıştı.Onlar çıktığı gibi odaya girdiğinde ondan 2,3 yaş büyük gözüken biri ile göz göze geldi.Onu kaçırdıklarını anlayıp hemen çocuğun yanına koşup kollarını çözmeye başladı.
"Sen kimsin?"
Diye sorduğunda felix kafasını çevirip çocuğa bakmıştı.
"Adım felix,Yongbok korece ismim.Sen?"
"Ben Bang chan,Chris de diyorlar kısaca chan diyebilirsin."
"Memnun oldum niye burdasın"
Felix bi yandan ipleri çözerken bi yandan da soru soruyordu.Chan kafasını iki yana sallayınca felix ipleri çözmüştü.
"Bilmiyorum,hiçbir şey söylemediler.Ailemin daha doğrusu annemin borçları yüzünden olabilir"
Dediğiyle felix garipsemişti ama daha fazla uzatmak istemedi.Burdan hemen çıkmaları gerekiyordu.Adamlar her an gelebilirlerdi.
"Hadi çıkalım artık"
Demişti felix.Chan onu kafasıyla onaylayıp
"Şu tarafta tünel gibi bişey var.Ordan çıkabiliriz"
Chan'ın dediğine kafa sallayıp oraya yönelmişlerdi.Tam anlamıyla uzaklaştıklarında yaklaşık 3,4 dakika geçmişti.3,4 dakika içinde ikiside konuşmadan arasıra göz göze geldiğinde gülüp yürümeye devam etmişlerdi.
"Sen neden ordaydın?"
Chan'ın sorusuyla kafasını chan'a döndürüp
"Aile borçları dediler"
Chan kafasını anladığını belirtecek bir şekilde sallamıştı.
"Ee nereye gideceğiz?"
Felix daha fazla aklında tutamadığı soruyu sonunda sormuştu.Chan eliyle arada az bir mesafe olan evi göstermişti
"Burda yaşıyorum sende gel"
Dediğiyle felix kısık bir ses tonuyla
'Gidecek yerim yok zaten'
Diyip bakışlarını adımlarına sabitlemişti.Chan bunu duymuş olacak ki
"Neden?"
Diye sormuştu.felix ise sadece
"Evde anlatırım"
Demekle yetinmişti.Chan sorun olmadığını söyleyip kolunu felix'in omzuna atmıştı.Felix belkide onun hayatını kurtarmıştı.Anneside izin verirse onunla kalmasını çok isterdi.
"Her zaman senin için burda olacağım,seni asla geride bırakmam"
Chan'ın dediğiyle gözleri dolmuştu felix'in.İlk defa böyle bir söz duymasıyla sımsıkı sarılmıştı chan'a.
Chan sarılmasıyla biraz sarsılıp sonra hemen gülüp o da geri sarılmıştı.
***
"Oğlum nerdeyd-bu kim?"
---
Biraz geç yb attım özür dilerim 4 gün kuzenim bizde kaldı şimdi de diğer kuzenim bizde bu yüzden çok vakit bulamadım sizi seviyorumm<3
Linooooo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunlix||Love to hate me
General FictionLee felix,okulun zorbasıydı.hyunjin ise ondan nefret eden ve zorbalık gören kişilikti. Felix küçük yaşta babasının işleri yüzünden avusturalya'ya gitmiş,2 yıl önce dönmüştü.hyunjin ve felix'in arasındaki bağ neydi? Ana ship: Hyunlix Yan shipler: Cha...