Okyanus ve dalgıç...

236 17 27
                                    


Uyuyo taklidi yapmaya karar vermiştim.

Hyunjin'in elini saçımda hissettim,saçımı okşuyordu.

"Nasıl sana bu kadar aşık olabiliyorum?"

Ne!? Aşık mıydı bana?

Yavaş yavaş uyanıyormuş havası vererek gözlerimi açtım.Gözlerimi açtığımda bana bakıyordu.

"Saat 7.30 okula gitmeliyiz."

Diye atıldığında sırıtıp,

"Tamam ben banyodayım"

Beni kafasıyla onayladığında banyoya doğru ilerledim.

"Hızlı ol 8 de okulda olmamız gerek"

Dedi bağırarak.

"Tamam giyin sende"

Dediğimde tamam diyip onayladığında üstümü giyimiş bir şekilde banyodan çıktım.hyunjin üstü çıplak şekilde gömleğini düzeltirken yine karın kaslarıyla bakıştım.Abi kırk yıl spora gitsem bu kadar olmaz Allah vergisi cocuğa bak Maşallah yani.

"Hadi çıkalım"

Dedim Hyunjin'i beklerken

"Bi saniye seungmin'e haber vermedim ben"

Dediğinde telaşlı gibiydi.

"Allahım nolur anneme söylememiş olsun"

Diyerek olduğu yerde dönüp dururken telefonunu çıkarıp

"Ariyim saat kaç 7.40 mı kapatmıştır telefonunu ne evet şey hayır yok var ay okula gidelim koş"

Onun bu haline sırıtarak karşılık vermiştim.Ne kadar gülmek bana acı olsa da.

---
(Hyunjin'den)

Okula koşa koşa varmıştık.Benim yoldaki telaşıma felix zar zor gülüyordu resmen.Güldükten hemen sonra sağına soluna bakıp telaşlanıyordu.Sanki biri onu izliyormuş gibi.Önünden telaşla koşuyordum.Her arkama döndüğümde gülüp sonrasında etrafına endişeyle bakması...bilmem.Garip

Ama bunu sonraya saklamalıydım.Seung'a sunacak bir bahanem yoktu bile!

Sınıfa gelmiştik.

"Oo hyunjin bey nerdeydiniz hani GECE eve gelmediniz falan"

Seungmin beni görür görmez atıldığında tam ağzımı açacaktım ki felix benden önce davranmıştı.

"Benimleydi"

Dediğinde minho gözlerini açıp bana ve felix'e bakmıştı.

"Neden?"

Diye sakin bir şekilde lafa giren jisung'a dönmüştüm.

"Kimya projesinde hoca ikimizi çift yaptı ya çalışıyorduk yarısında uyuya kalmışız"

Dedi felix.Oha amk doğru bizim proje ödevi vardi dimi

"Bende bisi oldu sandim aminakoyim"

"N-ne olabilir ki minhocuğum"

Dediğimde minho bana tek kaşını kaldırıp 'ben söylemiyim sen anla' bakışını attığında sesli bir şekilde yutkundum.

"Hyunjin bugün benimle otur"

Dediğinde felix'e döndüm

"Seungmin ama"

"Oturur musun demedim otur dedim hyunjin"

Birden bire bu kadar ciddi olması şaşırtıcı gerçekten.Dışarıda ciddi ama içinde küçük bir çocuk olduğu çok belli.En azından bunu ben görebiliyorum.Birşeyler saklıyor gibi ama bunun için derin bir okyanusa dalıp o okyanusun içindeki aradığın şeyi bulana kadar nefesini tutman gerektiğini gösteriyor.Okyanus felix'in kalbiyken bende içinde istediğimi arayan o dalgıç olmalıyım diye düşünüyordum.Ne olursa olsun,çok garip davranıyordu ve ben bunu çözecektim.

--
Neee yb mi atmisimm

Hyunlix||Love to hate meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin