Mia word wakker van haar wekker. dat geluid heeft ze zeker niet gemist. het is maandag en ze gaat voor het eerst naar haar nieuwe school. moeizaam komt ze uit bed en kleed zich om. ze heeft al helemaal bedacht wat ze aan zou doen. een blauwe baggy jeans met gaten. het zit heel mooi om haar middel. daar boven doen ze een zwart cropped truitje. ze doet haar goude sieraden om en doet haar make-up.
ze komt beneden om te ontbijten en daarna is ze klaar. ze neemt nog 1 diepe zucht voordat ze op haar fietst stapt. "succes op school lieverd!" had haar moeder nog gezegd. na ongeveer 10 minuten komt ze aan op haar nieuwe school. "Klaassen College" Staat er in grote letters. wat een saaie naam, denkt Mia. wanneer ze de school in komt heeft ze geen idee waar ze moet kijken. lokaal 0.2b staat er op magister. ookal is de school niet heel groot, Mia heeft geen idee waar ze heen moet. ze verzameld alle moed die ze heeft en vraagt aan iemand waar ze heen moet.
Mia tikt een meisje aan. "weet je misschien waar 0.2b is?" vraagt ze in spanning. ze houdt niet zo van praten met mensen die ze niet kent, maar ze zal wel moeten. het meisje ziet er mooi uit. ze heeft lang stijl haar en ze draag skinny jeans met een strak wit truitje. "uhm, zit jij in klas m4b?" vraagt ze. Mia kijkt naar beneden en zegt dat ze nieuw is. het meisje lacht en zegt dat Mia haar moet volgen. ze legt uit dat ze ook in m4b zit. "je mag zo wel naast me zitten" zegt het meisje. dat is een opluchting! Mia was al bang dat ze alleen moest gaan zitten.
De meiden komen het lokaal binnen en gaan op een plekje achterin zitten. "ik ben trouwens Luna" zegt het meisje. Mia krijgt een goede indruk en hoopt dat ze vriendinnen worden. voor haar zitten 2 jongens. de linker trekt Mia haar aandacht.Hij heeft een middenscheiding en net als Mia bruine ogen. "dat is Otis" zegt Luna. "ik zag je wel kijken" fluisterd ze lachend in Mia's oor. Mia lacht verlegen.
Dan gaat de bel en de docent komt chagrijnig het lokaal binnen lopen. hij groet de klas en vraagt dan aan Mia of ze zichzelf voor wil stellen. Mia verteld dat ze is verhuisd naar dit dorp en dat ze hoopt nieuwe vrienden te maken. Luna lacht en zegt: "dat komt wel goed!" de les begint.
Terwijl de Docent uitleg aan het geven is, vraagt Luna aan Mia of ze dit weekend plannen heeft. Mia antwoord twijfelachtig: "ik moet nog wel me kamer inrichten enzo, maar voor de rest heb ik niks.." Luna lacht. "top! dit weekend kom je chillen met ons!" Mia mag haar wel. ze heeft een leuke lach en een goede vibe. ook haar kledingstijl ziet er mooi uit. ze heeft nog wel hoop voor deze school.
de pauze breekt aan en Mia loopt met Luna mee. ze gaan zitten aan een tafel met 2 andere meiden en een paar jongens. Mia kijkt rond en ziet Otis daar ook zitten. hij kijkt naar haar met zijn mooie bruine
ogen en lacht. de andere in de groep stellen zich voor maar Mia vat er niet heel veel van op. De rest van de schooldag verloopt goed.
JE LEEST
First Love
Fiksi RemajaMia (15) moet verhuizen vanwege een ongeluk. ze komt op een nieuwe school en ontmoet een heel speciaal iemand... ‼️⚠️sex⚠️‼️