İslam’a kendini feda etmiş; nice İslam Çiçeğine ve İslam Neferine ithafen…
Karanlık bir dünya da yaşıyorduk...
Öyle ki insanlar çağdaşlık adı altında İslam'dan uzaklaşıyor, uzaklaştırılıyordu...
Modernizm adı altında kadınlar, kızlar Islam'ın korumasından uzaklaşıp, cilbablarını çıkarmış, çekici kıyafetler içinde sokaklara akın etmişlerdi. İffetsizlik sarmıştı dünyayı...
Karanlık zihniyetler kokuşmuş bir anayasayla hükmediyorlardı insanlara...
Ama Allah'ın vadiydi; karanlığın olduğu yerde aydınlık, küfrün olduğu yerde vahiy olacaktı...
Bu bataklığın içinde de lotus çiçekleri açacaktı ve onlar temiz kalacaktı...
Bu dünya bataklığında açmış lotus çiçeklerinin amacı ise insanlığa vahyin ulaştırılması, bu karanlık çağın vahyin nuruyla aydınlatılmasına vesile olmaktı...
Değişmesi gereken bir dünyayla karşı karşıyaydılar... bir araya gelme amaçları bir davayı yüceltmekti; "İSLAM DAVASI"
Allah'ın davasını yeryüzünde hakim kılmak için, birkaç insanında olsa hidayetine vesile olabilmek, bir kaç insanıda olsa bu şirk bataklığından kurtarabilmek için ölene kadar omuz omuza mucadele etmeye and içmiş Mucahid ve mucahidelerdi onlar... Dünyadan ve süsünden yüz çevirmiş, yaşıtlarının heva ve heveslerine karşı en güzel zamanlarını Allah'a adamaya niyet etmiş Meryemler; O'nun dinini öğrenip öğretmeye niyetli Musablardı onlar tek bir hedefleri vardı o da, bu davaya hizmet etmekti. Yaşamları ölümleri ibadetleri sadece ve sadece Allah için olan Muvahhid ve Muvahhidelerdi onlar. Hem ahlaklarıyla hem dilleriyle insanlara Allah'ı hatırlatan Müminler ve Müminelerdi onlar. Dünya bataklığında açmış fıtrata aykırı olan her türlü sapkın ve saptırıcının arasında Allah'ın temiz kalmayı yahut fıtrata dönmeyi kendilerine nasip ettiği LOTUS ÇİÇEKLERİYDİ onlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIKTA AÇAN LOTUS (ROMAN)
EspiritualBir ülke... o ülkeyi parçalara bölen nice ideoloji ve aynı ülkede ülkeyi ayıran görünmez koca sütun ve setler... Bu satırlarda bir ülkenin sonunun gelişini ve kurtarılması için elinden geleni yaparken suçlanan bir topluluğu okuyacağız... Bu satırlar...