İsagi çıkmak üzereyken Kaiser seslendi "peki peki güzel bir öğrenciyi kaçıramam" İsagi dinlemedi ve kapıdan dışarı çıktü. Kaiser öylece kalmıştı, kesinlikle onu çalıştıracaktı. Ayrıca onda farklı bir hava sezmişti Kaiser onu kaçıramazdı. Ayağa kalktıği gibi onun arkasindan gitmişti. Noa kendi kendine güldü.
İsagi tutulan bileğindeki eli hissetti ve direkt arkasını döndü. Gitarının ucu Kaiserin yanağına çarpmıştı ama Kaiser bunu belli etmeyerek ona bakmaya devam etti. "ne istiyorsun" ona göndermeyle sırittı Kaiser, dakikalar once ilk konuşmaları böyle başlamıstı.
"naz yapma hadi gel öğreteyim" isagi 'sen ciddi misin?' bakışları attı ve boşta olan eli şakaklarına bastırdı. "senin acımana ihtiyacım yok" diyerek bilegini o elden kurtarmıştı. "acımiyorum zaten sadece iyilik meleklerim tuttu" Kaiser bu sefer karşısındaki oğlanın çenesinden tutmuş ve kendine asılmıştı. Aralarında az mesafe kalmıştı. "gay misin?" Kaiser ani soruyla elini gevşetmişti bunu firsat bilen İsagi yüzünü o elden kurtarmıştı. Şuan sokaktan geçenler onlara garip bakışlar atıyordu. İsagi kendi kendine kıkırdadiktan sonra kolu sert bir şekilde birisi tarafından tutulmuş ve çekiştiriliyordu.
"ben istediğimi alırım şimdi uğraştırma" isagi kolundaki eli ısırdı. Kaisere işlememişti dükkana geri girdiklerinde Noa gülüyordu. "yardim et ihtiyaaaaağr" Noa omuz silkti ve yapabileceğim birşey yok dedi ağzını oynatarak. "ya bıraksana sporcumusn nesin ne bu kuvvet"
Bir evin odası gibi dekore edilmiş odada buldu kendini İsagi. Bir koltuğa oturdu, Kaiser mutfağa gitmiş kettle ya su koymuş ve İsaginin yanına gelmişti. "polisi arıyacağım zorla adam tutuyolar diye"
"lütfen ara benim için ara" İsagi telefonunu çıkartmıştı, birini aradı, "bugün eve biraz daha geç geleceğim" birkaç konuşmadan sonra İsagi Kaisere döndü ve bağdaş kurdu. "memnun musun?" Kaiser gururla gülümsedikten sonra kabında olan gitari çıkardı.
...bölüm finiii jsjfje neyse umarim begeniyosunuzdur tbi kaisagi shipleyen çok az ama olsn yazıcam ben genede...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✦gitarları seviyorum, seni seviyorm✦ Kaisagi ✦
Fanfiction"güzel gitar seçmişsin, sana laik" [✦Micheal Kaiser x İsagi Yoichi✦]