10

49 5 5
                                    

Karina

Giselle'in eve girdiğini görünce tam gidecekken çığlık sesi duydum ve koşarak oraya gittim.Tek gördüğüm sey 2 cansız beden ve kan

"Karina yardım et"

Ağlamaya başlamıştı bende o sırada polisi aramıştım.Bu olaydan sonra giselle resmen depresyona girmişti artık voleybola gitmiyordu.

Aradan 3-4 ay geçmişti giselle bizde kalıyordu ve yavas yavaş düzelmeye başlamıştı ningning sayesinde

GİSELLE

"Hey giselle"

"N'oldu"

"Sahilde dolaşalım mı biraz"

"Üzgünüm ama şuanda pekte modumda değilim"

"Hadi ama hem biraz gezmiş oluruz"

"Off tamam"

Çoktan sahile varmıştık bile.Karina'nın arabasının üstü açık olduğu için rüzgar çok fazla esiyordu.Arabada biraz oturup biraz birşeyler içip sahilde dolaşmaya başlamıştık.Hava kararmaya başlıyordu.

"Hey daha iyi misin peki."

"Karina...herşey için çok teşekkür ederim."

"Hiçbir şey degil sonuçta arkadaşız."

"Hıh."

"N'oldu?"

"Gerçekten sadece arkadaşmıyız?"

"Evet başka ne olabilirdik ki?"

Bir banka oturmuştuk

"Karina bunca zamandır seni beni fark etmen için uğraşıyorum ama sen hala arkadaş olduğumuzu söylüyorsun herşeyi fark ettiğinden eminim sadece beni görmezden geliyorsun"

"Giselle ben-"

"Karina muhtemelen özür dileyeceksin yada ben bunu fark etmedim diyeceksin ama-"

Dudağımda ki baskı yüzünden sözüm kesilmişti.Resmen şuanda karina bilerek beni öpüyordu.Dudaklarımızıayırmak istemesem bile nefes almak için dudaklarımızı ayırmıştım.

"Giselle ben sana asığım"

"Ama bunca zamandır beni görmezden geldin neden?"

"Korkuyordum giselle.Seninde beni bırakıp gitmenden korkuyordum"

"Başka seni kim bıraktı ki?"

"Annem ile babam.Hepimiz 18 yaşımıza girince bizi evden attılar"

"Ben çok özür dilerim"

"Senin suçun değil ailemin bizden özür dilemesi gerekiyor ama şuanda onlara teşekkür bile edebilirim çünkü hepimiz bir meslek sahibi olduk ve geçimimizi sağlayabiliyoruz eğer onlar bizi atmasaydı şuanda bir adamla evlenip 2-3 tane çocuğumuz olurdu."

İkimizde gülmüştük

"Ama artık sen varsın giselle"

Dayanamayıp tekrar öptüm tekrar ve tekrar.Sürekli fotoğraf çekip durmuştum ee tabii sevgilim karina tabii ki de hava atacaktım.Eve gelmiştik karina eve geldiği gibi beni odaya götürmüştü.
_______________________________
Maalesef arkadaşlar smut yazamam yapamam

kiss meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin