18

27 7 0
                                    

Karina

"Ama bak sana onlarım fotograflarını göstermemiş gibi davran. Tamam mı?"

"Tamam tamam ya yol boyunca başka birşey söylemedin zaten."

Giselleyi minho ile jisungla tanıştırmaya götürüyordum ama zaten bulaşacaktım ben minhoyla sorun değildi yani

"Selam."

"Selam."

Giselle büyük ihtimalle şaşırmıştı çünkü minho sevgilisi ile gelmişti.

"Merhaba."

"Merhaba sen giselle misin?"

"Evet."

"Karina'nın ağzından düşmüyorsun sürekli seni anlatıyor." dedi minho.

"Evet hatta minho bir ara anlattı bana cidden bir uke nasıl bir semeyi becer-" jisung'un lafını kesen şey minho'nun eli oldu giselle bana ben minho'ya minho ile jisung'ta birbirine bakıyordu.

"Neyse nereye gidecez." dedim.

"Bara gidelim mi?"

"Normalde nereye gidecektiniz?" dedi jisung

"Evet normaldede içmeye mi gidecektiniz?" dedi giselle. Jisung ve giselle karşımıza geçmiş resmen bizi sorguya çekmişlerdi.

"Off normalde bir kafeye gidecektik ama hazır sizide getirmişken sıkıcı bir yere gitmek istemedik." Minhoyu kafamı sallayarak onayladım.

"Tamam o zaman gidelim istediğiniz yere sorun değil." dedi jisung

"Tamam ya uzatmayalım gidelim artık." dedim ve tam arabaya binecekken minho "Arabayla uğraşmayalım zaten yürüme mesafesinde bir yerde.
__________________________________

"Minho ile jisung nerde?"

"Herhangi bir odaya geçmişlerdir." dedim.

Giselle "Off boşversene." diyip resmen şişeyi teklemişti.

"Yavaş ol sarhoş olacaksın."

"Onun için gelmedik mi?" dedi cevap vermedim.

"Off cok sıkıldım."

"Eee ne yapalım ki minho ile jisung'u almadan bir yere gidemeyiz." dedim

Giselle "Tüm odalara bakalım o zaman." dediğinde minho ile jisung gelmişti.

"Nerdeydiniz."

"Bilmem...Nerdeydik." dedi minho. Off çok sarhoştu.

"Sende mi sarhoşsun?"

"Değilim."

"Tamam minhoya dikkat et o sarhoşken herşeyi yapar."

Gülüp "Tamam." dedi jisung.
__________________________________

Okunmalar düştüğü için aslımda atmayacaktım ama atayım dedim

kiss meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin