GİSELLE
kai
giselle abartıyorsungiselle
öpüştüğünüzü mü abartıyorumkai
git ningning'e sor bilerek mi oldu diyegiselle
bu benim pekte umrumda değilkai
ister inan ister inanma ama biz karina ile birlikte asla öpüşmediksen benim kuzenimsin neden boyle birşey yapayım ki
giselle
kai artık sana inanmıyorum kimseye inanmıyorum ben yurt dışındayım benim hangi ülküde olduğumu bulsanda adresimi bulamazsınYazdığım gibi telefonu kapatıp televizyonu açmıştım. Aslında yurt dışında değildim bizim yazlığımız vardı ona gitmiştim muhtemelen 2-3 yıl kimseye bulaşmadan burda kalacaktım... Saate baktığımda saat 01:09 olmuştu. Kendimi oyuna çok kaptırmıştım resmen.
Bilgisayarı kapatıp uyudum.
3 yıl sonra (Çok hızlı oldu bu ama bir an önce bu fici bitirmek istiyorum)
Tam 3 yıl olmuştu. 3 yıldır ningning haricinde kimseyle konulmuyordum. Ningning'e çok güveniyordum çünkü biz onunla hep arkadaştık ve asla birbirimizin sırlarını kimseye söylemedik.
"Artık gitme vaktim geldi."
Artık karina ile barışacaktım kai hala ordaysa ki bu imkansız onunlada barışacaktım. (Fazla kaos yazamıyorum ben abi ya)
Karinaya yazmıştım.
giselle
selam karinaseninle buluşmak istiyorum sahilin ordayım gel hadi
KARİNA
Gördüğüm mesaj ile resmen çığlık atmıştım. Giselle benimle buluşacaktı. Bu demek oluyor ki beni affetti. Aradan ne kadar zaman geçip herşey değişsede benim giselle'e olan aşkım hiç bitmemişti.
Hemen hazırlanıp sahile doğru arabayı sürdüm. Sahile gelmiştim ama giselle burda değildi. Beni kandırdığını sanıp arabaya bineccekken arkamdan biri seslendi.
"KARİNA!" arkamı döndüğümde giselle vardı. Koşarak ona sarıldım. Onu çok özlemiştim.
"Seni çok özledim."
"Bende seni karina." en sonunda sarılmamız bitti onu elinden tutup arabaya bindirdim. Hemen eve gitmiştik giselle gittikten 4-5 ay sonra winter ile ningning başka eve gitmişlerdi ikisi birbirinden hoşlanıyordu üvey oldukları için pek sorun etmeden çıkmaya başlamışlardı.
Bense yeni bir kocaman eve geçmiştim. Tek kalmaya asla alışık değildim bu yüzden minho gil ile bir eve geçmiştik.
"Yeni evin bu mu?"
"Evet minho ile beraber yaptırdık bu evi."
"Yani minho ile jisungta bu evde yaşıyor."
"Evet."
"Tamam."
Eve geçmiştik. Ev 3 katlıydı en aşağısına yani bodruma paralarımızı koyuyarduk çünkü çok gizli bir yerdi ve minho ile ortak 3 şirketimiz vardı. Bu sayede çok rahat bir şekilde yaşıyorduk.
Orta katında mutfak,salon,banyo,oturma odası vardı. Tabii herkes orta katı ilk kat olarak görüyordu. En üst kattada 3 oda ve banyo vardı.
2 oda yatak odasıydı 3. ise kocaman bir oyun odasıydı çok sevdiğim yerlerden biriydi ve dışardada otopark vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kiss me
Fanfiction"Öp beni." "Ne." "Öp beni." .................................. selam bu benim ilk ficim kotu olabilir yazim yanlislarida olabilir turkce klavye ile yazmaya alisik degilim yan shipler:2shin,namo,winning,jensoo, michaeng,minsung,chaelisa