14

30 3 1
                                    

Winter

"Off gece ne oldu öyle amk." dedi momo

"Dimi ya sacma sapan sesler geliyordu." dedi giselle

Karina ile nayeon alttan alttan guluyomeye baslamıştı bile

"Off ne oldugunu biliyoruz saklamaniza gerek yok." dedi ningning

"N-neyi." dedi giselle

"Nayeon ile  momo'nun, karina ilede giselle'nin ne yaptığını biliyoruz." dedim

"Off yaptık iste uzatmayalım." dedi karina

"Aynen." dedi nayeon

"Off tamam ya uzatmayalımda kahvaltı edelim." dedi momo

Kahvaltı etmiştik ben ile ningning dışarı çıkmaya karar vermiştik ve parka doğru yürüyorduk.

"Bunu sana göndereyim mi?" bana bizim beraber çekildiğimiz fotoğrafları gösteriyordu.

"Gönder."

"Tamam."

Parka varmıştık bile o şaşırmıştı çünkü ona parka gideceğimizi söylememiştim.

"Ş-şey... winter burdan gidelim."

"Neden?"

Bunu söyledikten sonra hemen sonra gözleriyle birkaç sarhoş adamı göstermişti. Daha sabahtı niye içmişlerdiler ki? Pek düşünmeden eve geri döndük.

"Hey ningning." arkadan. gelen sesle ikimizde arkamıza dönmüştük. Arkamı döndüğümde kısa siyah saçlı kahküllü uzun bir kız vardı, yaninda ise sarı saçlı ondan biraz daha uzun zayif bir kız daha vardı bu kız jennie'nin attıgı fotograftaki kızdı.

"Ah lisa. Merhaba." dedi ningning

"Merhaba." dedi lisa

"Merhaba." dedi lisa'nın yanındaki kız

"Merhaba.Bu benim üvey ablam winter winter bunlarda rose ile lisa ikisi bir çiftler." demişti ningning

"Selam."

"Aa sen şu ningning'in (NEEE I.N Mİİ??) hoş-" rose bunu derken lisa eliyle rose'nin (NEEE HYUNİN Mİİİ???!!!??) agzını kapatmıştı. Tabii ben ne oldugunu anlamıştım ningning benden hoşlanıyordu ama ne olursa olsun onunla asla çıkamazdım herkes onunla dalga geçerdi.

İşte öyle böyle bitti gün eve geldiğimizde hayattaki en sevmediğim oyunu oynuyorlardı DC karina ile giselle'in aski burda baslamıstı resmen.

"Lan lisa." dedi jennie

"Abla." dedi lisa

"Off tamam kavga etmeyin." dedi yuna

"Lisa bi gelsene dışarı." dedi jennie

"Jennie... biliyorum." dedi rose

"Ne." dedi jennie şaşkın bir surat ifadesiyle. Lisa rose'ye bu konuyu bizim yanımızda anlattıgı için ben ve ningning biliyorduk."

"Ben hiçbir şey anlamadım." dedi ryujin. "Siz kimsiniz?"

"Ben lisa jennie'nin kardeşi."

"Bende rose lisa'nın sevgilisi jennie'nin de arkadaşı oluyorum."

"Anladım." dedi ryujin ve  şimdi herkes anlatması için lisa ve jennie'ye bakıyordu.

"Eee anlatmayacakmısınız?" dedi jisoo.

"Tamam yerden kalkın öyle anlatayım." dedi lisa dc oynadıkları için yerdeydiler.

"Şimdi bunu anlatmak uzun sürecektir büyük ihtimalle ben rose'nin eski sevgilisini öldürmüştüm." diye başladı lisa kimse konuşmadi bile lisa devam etti söyleyeceği şeye...

Yıl 2016

LİSA

"Hey aç şu kapıyı." dedim. 2-3 dakika sonra kapı açılmıştı.

"Ne istiyorsun yine rose'yi mi?" dedi jiwoo !İDOL OLAN JİWOO DEĞİLDİR!

"Onu ne zaman birakmayı düşünüyorsun?" dedim.

"Hiçbir zaman." dedi jiwoo.

Jiwoo'nun üstüne yürümeye başladım ben yürüdükçe o geri geri yürüyordu. En sonunda açık pencereden düşmüştü jiwoo, ben onun elini son anda tutmuştum.

"LİSA ÇEK BENİ!" dedi jiwoo.

"Ne yapmaya çalışıyorum sanıyorsun." dedim.

Tam onu çekmişken ellerimiz kaydı ve jiwoo 5. kattan düşmüştü. Aşağıda rose vardı ve ilk başta jiwoo'ya sonrada yukarı bakmıştı o yukarı bakmadan önce ben içeri girmiştim bile hemen aşağı inmiştim jiwoo'nun olduğu yerde bir sürü insan gelmişti bile hastane oraya çok yakın olduğu için onu alıp hastaneye götürmeye çalışıyordular.

O sırada ben bundan yararlanıp kaçmayı başarmıştım.
__________________________________
Bitti çok şükür neyse bb

kiss meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin