Αντί προλόγου

1.1K 15 11
                                    

Κοίτα  ποιος  ξαναγύρισε στο φυσικό  του χώρο.  Έφτασε  πάλι  αυτή η  στιγμή...Η ώρα των κειμένων που  ξεχειλίζουν  από  ερωτικές  φαντασιώσεις.

Το Sexart  είναι  εδώ  με απουσία  μούσας, από άλλο προφίλ  και τα μισά  κείμενα  χαμένα.... Ναι καμία  φορά το να έχεις  πνευματική  ασθένεια  είναι  πολύ  δύσκολο....

Στην διάρκεια ενός  πολύ σοβαρού αγχωτικου  επεισοδίου (μπορεί  και κάποιου  άλλου) έσβησα  το προφίλ και πολλα από τα κείμενά  δεν  τα είχα στείλει πουθενά  για  backup γιατί ντρεπόμουν.

Σκοπεύα  στην αρχή  να γίνουν  δύο βιβλία  αλλά  τελικά  πρέπει  να αλλάξω  τα σχέδια   γιατί δεν έχω έμπνευση...  τουλάχιστον  ακόμα  και τα κείμενα  δεν  έχουν  συνοχή  ούτε σειρά. Είναι  ότι μπόρεσα  να βρω από φίλους  ....απλά δεν θέλω να τα ξεχάσω...

Εχω χάσει  πλήρως  τον ενθουσιασμό  μου αλλα που ξέρεις
μπορεί  να περνώ  καλά και να γράψω  καινούρια.

Σας ευχαριστώ  εσάς  που μείνατε  και τα αγαπήσετε  όπως και γώ. Ελπίζω να  σας βρω και πάλι...

Κάτι τελευταίο, προσπαθώ να  δώσω χώρο  σε κάθε  φαντασία  οπότε  ίσως βρείτε  κείμενα τα οποία  δεν σας  ταιριάζουν  και αυτό είναι  απολύτως  κατανοητό
Σας παρακαλούσα  στα σχόλια  να είστε  λίγο  διακριτικοι ώστε να μην ντρέπεται  κανείς ...

Τα κείμενα  δεν είναι  πορνογραφικά αλλά έχουν  έντονες  ερωτικές  σκηνές.

Πάμε πάλι  από  την αρχή...

Ειλικρινά  δικός σας,
Samuel

A little bit of sexartWhere stories live. Discover now