#Rule no 17#

87 2 3
                                    

Κανόνες καλής συμπεριφοράς σκλάβου

Σελίδα 10.

Βλασφημία τρίτου επιπέδου:

1.Αν γίνεται μόνο μία φορά σε μια πρόταση

Ο σκλάβος απαγορεύεται να φάει γλυκό για πάνω από μια εβδομάδα.

Εξαίρεση: Αν στα πλαίσια της εβδομάδας αυτής δείξει καλή διαγωγή με ειδική μεταχείριση τον αφέντη του (Βλ. Σελίδα 2) η ποινή μειώνεται στις 3 μέρες)

2.Αν γίνεται παραπάνω από μια φορά στην ίδια πρόταση η ποινή διπλασιάζεται.

3.Αν γίνεται για παραπάνω ο σκλάβος απαγορεύεται να κοιμηθεί στο κρεβάτι του αφέντη καθώς επίσης και να φάει γλυκά.

Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση εφιάλτη από PTSD flashbacks /ικεσία με τα γόνατα πάνω σε ωμό ρύζι για 15 λεπτά

3. Αν η βλασφημία απευθύνεται προς τον αφέντη

Μια φορά: προειδοποίηση

Πάνω από μια φορά: ποινή ντουζ με κρύο νερό για μια ώρα.

Αν γίνεται μαζί με αυθάδεια πάρα τις προειδοποιήσεις, η τιμωρία μπορεί να είναι οποία επιλέξει ο αφέντης εκείνη την ώρα.

*Λέξεις ασφαλείας: υπάρχουν ΠΑΝΤΑ Και είναι συζητήσιμες.

Καμία εξαίρεση!

Ο Σαμ κοιτούσε όλα τα αστεράκια και τις γραμμές που είχε ζωγραφίσει ο Ράιαν πάνω στο τετράδιο. Δυο χρόνια που το κάνουν αυτό και εκείνος μελετά κάθε μέρα ότι έχουν συμφωνήσει. Τελικά μελετάει, ξέρει και ας κάνει νάζια.

Το μάτι ξέφευγε που και που από το τετράδιο και πήγανε ποτέ στα ακουστικά, τα κάστανα με λίγο μπλε μαλλιά, και το λαιμό του Ράιαν. Έκανε κλήση μέσω zoom και συζητούσε για δουλειά με κάτι Ολλανδους.

Το έχει με τους Ολλανδούς... Και ο Σαμ ήταν κατά το ήμισυ. Γέλασε με το κατόρθωμα του. Ο Ράιαν το πρόσεξε αυτό.

Έτριψε και τους δύο αστραγάλους του μεταξύ τους. τον κούρασε που ήταν δεμένοι από χθες το βράδυ... να θυμηθεί να του κάνει ποδολουτρο αργότερα.

Η φροντίδα μετά από όλα αυτά είναι το Α και το Ω μαζί με την ξεκάθαρη επικοινωνία.

Τον έβλεπε που δούλευε απορροφημένος ,με ωραία προφορά και επαγγελματισμό. Φορούσε ένα φαρδύ άσπρο t shirt που έκανε το στήθος του να φαίνεται επίπεδο ,χωρίς το binder.... πάλι καλά.... Είναι θάνατος να το φοράς με τέτοια ζέστη. Η πλάκα είναι πως από κάτω δεν φοράει κανένα παντελόνι και δεν θα έβαζε ούτε βρακί εάν ήταν στο χέρι του ... μα δεν ήταν.

A little bit of sexartWhere stories live. Discover now