6/02 ώρα 3:00
Ονειρεύομαι να γνωρίσω κάποιον που φέρεται σε εμένα, το σώμα μου, τα πιο δυσφορικά μέρη μου με τρόπο που απλώς με κάνει να νιώθω καλά με τον εαυτό μου και να με επικυρώνει. Να με κάνει να νιώθω ο πιό όμορφος άντρας του κόσμου.
Φοράω προσθετικο πέος όταν κάνω σεξ με ανθρώπους και ενώ αυτό βοηθάει πολύ από μόνο του, αυτό που βοηθάει περισσότερο είναι αν οι άνθρωποι προσποιούνται ότι δεν είναι απο σιλικόνη, αλλά από σάρκα και οστά.
Φαντάζομαι αυτό το άτομο να βάζει το χέρι του στο παντελόνι μου ενώ με φιλάει. Πιέζει το χέρι του στο πουλί μου μέσα από το παντελόνι μου, ενώ το νιώθω να γίνεται σκληρό. Μου λέει πόσο ωραία αισθάνεται τη στύση μου, ενώ συνεχίζουν τα φιλιά.
Απλώς θα κάτσω εκεί, θα γέρνω πίσω, θα απολαμβάνω. Δεν ξέρω πού πάει ακόμα, αλλά αισθάνομαι πολύ ωραία.
«Πρέπει να νιώθεις άβολα με αυτά τα στενά τζιν», μου ψιθυρίζει στο αυτί ενώ ανοίγει τη ζώνη και το φερμουάρ του παντελονιού μου και σέρνει το χέρι του μέσα, αφήνοντάς το να ακουμπήσει ανάμεσα στο τζιν μου και το μποξεράκι μου. "Σου αρέσει αυτό μωρο μου; " ρωτάει , ενώ αρχίζει να παίζει το κεφάλι του πούτσου μου. «Ναι», αναστεναζω , πιάνοντας το πίσω μέρος του κεφαλιού του, τραβώντας το προς το μέρος μου και φιλώντας το.
«Ξάπλωσε», μου λέει με ενθουσιασμό . Μόλις είμαι ανάσκελα, πιάνει το τζιν και το σορτς μου με τα δύο του χέρια και τα τραβάει με μια κίνηση. Μου χαμογελαει , μου γαργαλαει τα,πλευρά,φιλάει την κοιλιά μου, αργά μέχρι το σκληρό πουλί μου. Ξεκινάει γλείφοντας τον άξονα πάνω-κάτω και μετά γυρίζουν τη γλώσσα τους γύρω από το πουλί μου. Έβαλε το άλλο του χέρι στα χείλη και στο άνοιγμα του κόλπου μου. «Είσαι μούσκεμα», ψιθυρίζει . «Χρειάζεσαι ένα δάχτυλο εκεί μέσα;»
Μου έφυγε η μαγκιά, η όποια ηγετική τάση, εξαφανίστηκε και παραδόθηκα.
«Θεέ μου, σε παρακαλώ», απαντώ και νιώθω το δάχτυλό του να γλιστράει μέσα στον κόλπο μου. Αρχίζει δουλεύει αργά το δάχτυλό το μέσα, ενώ το άλλο του τραβάει την ακροποσθία μου και φιλάει απαλά την εκτεθειμένη βάλανο μου. Πιάνω τα σεντόνια με τα χέρια μου, βγάζω μικρές φωνές, αυτό είναι τόσο συναρπαστικό, αλλά δεν θέλω να τελειώσω ακόμα. «Πήγαινε αργά σε παρακαλώ», λέω.Απομακρύνει το χέρι και τη γλώσσα του από το πουλί μου για μια στιγμή, κάνοντας μια παύση, χαϊδεύοντάς μου τα πόδια, απλώνοντας απαλά από κάτω μου και πιάνοντάς μου τον πισινό. Μετά αρχίζουν να αγγίζουν ξανά το πουλί μου απαλά, όχι τη βάλανο, αλλά να χαϊδεύουν τον άξονα μου. Τελικά αρχίζω να χαιδευω τα στήθη μου με το χέρι και με το άλλο κατεβαίνω στον κόλπο μου και επισημαίνω πόσο βρεγμένος είμαι. Παίρνω μέρος του χυμού μου στο πουλί μου, τρίβοντάς το πάνω-κάτω. Νιώθω τον εαυτό μου να πλησιάζει ξανά, αλλά αυτή τη φορά δεν θέλω να περιμένω άλλο.
«Σε παρακαλώ», λέω, «θέλεις να ρουφήξεις το πουλί μου ξανά;». Μου χαμογελει απαλά . «Φυσικά και το κάνω». Πλησιάζει το στόμα του πιο κοντά στο πουλί μου, φιλούν τη βάλανο, μετά την παίρνουν μέσα, μόνο τη βάλανο στην αρχή, ενώ μπαίνουν δύο δάχτυλα στον υγρό κόλπο μου,Είναι τόσο απαλά!τα μετακινεί αργά προς τα μέσα, ενώ γλιστράει το στόμα τους πιο κάτω στο καβλί μου και ρουφάει πολύ δυνατά. Μόλις τα δάχτυλά του είναι όσο το δυνατόν πιο βαθιά μέσα, αρχίζει να τα πιέζει απαλά στην πάνω πλευρά του κόλπου μου, ενώ κινεί το στόμα του πάνω-κάτω ρουφώντας . "Μην σταματάς! Μην σταματάς!" Αισθάνομαι απίστευτα ωραία να διεγείρομαι στον κόλπο μου και στο πουλί μου ταυτόχρονα...Αρχίζω να φωναζω πιο δυνατά, να του χαϊδεύω τα μαλλιά , τα αρπάζω απαλά. "Θα τελειώσω... Θα..." Δεν μπορώ να τελειώσω τη φράση, καθώς νιώθω έναν οργασμό να διατρέχει το σώμα μου και να με εμποδίζει να μιλήσω, τα υγρά μου να βγαίνουν ορμητικά ,του ανήκουν , ενώ το αιδοίο μου πάλλεται στα δάχτυλά του.
Ξαπλώνω εκεί, τρέμω και ανασαίνω . Κοιτάζει προς το μέρος μου, χαμογελώντας, μερικές σταγόνες τρέχουν από το στόμα του. «Έχεις τόσο ωραία γεύση». Αφήνει δάχτυλά του μέσα στον κόλπο μου για μια στιγμή, προτού τα βγάλει αργά. Σέρνεται στην αγκαλιά μου . «Το έκανες τόσο καλά», του ψιθυρίζω στο αυτί. «Με κάνεις πολύ χαρούμενο». Φιλώντας ο ένας το πρόσωπο και το λαιμό του άλλου, σιγά σιγά ηρεμούμε και τελικά αποκοιμιόμαστε.
Δεν με ενδιαφέρει αν είναι άνδρας , γυναικα,οποιοδήποτε κοινωνικό φύλο, κατανόηση και αγάπη να έχουμε και οι δύο μας.
YOU ARE READING
A little bit of sexart
PoetryΓια σένα και για μένα.... Για όλους εμας Που έχουμε κρυφές φαντασιώσεις ώρα τις αφήσουμε ελεύθερες για λίγο....