Herşey annemin kalk demesiyle başlamıştı.
" kalk çabuk baban çağrıyor!"dedi Annem "o benim babam değil ne oldu niye çağrıyor beni! "Dedim
Annem kapıyı kapatıp gittiğinde içimde kötü bir his oluştu.
Hemen üstümü değiştirdim;
Sonra üvey babamın yanına gittim.Salon'a indiğimde üvey babam koltukta oturmuş gülerek bana bakıyordu.
"ne var"dedim
Üvey babam:"hazırlan 1 hafta sonra gidiyorsun" dedi
Şaşkınlıkla anneme doğru baktım
Annem:"seni satık artık senin gibi bir kızım yok! " diyince şok olmuş bir şekilde evden çıkıp koşarak gizli yerime gittim.
Gizli yerime gittiğimde babamın olduğunu gördüm koşarak sarılıp ağlamaya başladım. Babam kızgın bir şekilde bana bakıp "ne oldu" dedi .
Her şeyi anlatığımda babam telefonunu alıp birini aradı. O sırada Ben koltukta oturuyordum .
Babama sarılırken bir adam geldi.
Babam kalkıp adamla konuşmaya gitti.
Sonra yanıma geldiler "yeni koruman adı yiğit artık seni koruyacak ve senin emrinde olucak "dedi babam "merhaba efendim" dedi bende "merhaba" dedim.Sonra arabaya binip beraber okula gittik.
Okula geldiğimizde herkes yiğit'e bakıyordu hemen yiğitin yanına gittim
Kızlar beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Yiğit bana bakıp "ben sizi burada bekliyorum" dedi
Kafamı sallıyarak "tamam" dedim.Okul bittiğinde okuldan çıkıp yiğit'i arıyordum derken siyah bir araba durunca korkmuş bir şekilde arabaya baktım. içeriden bir adam arabadan indi ve elindeki fotorafa baktı sonra'da bana baktı. O sırada Yiğit geldi "ne oluyor burada,arkam'da durun asya hanım"dedi . iki adam Yiğit'i dövüp başka bir arabaya bindirdiler.
O sırada beni başka bir adam bayıltıp arabanın içine bindirdi.Bölüm sonu.
Arkadaşlar beğendiyseniz yeni bölümünü yazıp atarım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
RandomAsya kaçırılır Onu kaçıran adam çok yakışıklı olduğundan asya ona aşık olur (Ne yazacağımı bilemedim kusura bakmayın belki daha sonra değiştiririm)