Chapter 2

772 41 6
                                    

Author POV

Deah ගෙ ඇඟ උඩට ආපු kiar deah විගෙ බඩ kiss කරන්න ගත්තෙ deah කියුට් විදිහට දඟල දඟල ඒකට හිනා වෙද්දි...ටික වෙලාවක් deahwi ගෙ බඩ කිස් කර කර හිටපු kiar ඒක නවත්තලා kiarගෙ ඇස් දිහා බලාගෙන හිටියා...

"හැමදාම ඔහොම හිනාවෙලා ඉන්නවනම්..."

"ඇයි මම එහෙම නැද්ද?"

Deah ට කිචි කවපු ⁣kiar එයාගෙ තොල් වලට බර උනා...හරිම මෘදු විදිහට පටන් ගත්ත ඒ හාදුව ටිකෙන් ටික රළු වෙන්න ගනිද්දි deah ඉනෙන් ඉස්සෙන ගමන් ඒ හැඟීම වින්දා...
Daeh ගෙ දෑත් දෙක තමන්ගෙ දෑතින් තදකරලා අල්ලගත්ත kiar deah ගෙ අත් දෙක ඇඳේ කෙලවරට තියලා රිබන් එකකින් බැඳලා දැම්මා....

"Okay baby, ඔයා දන්නෑ ඔයා නිසා මම කොච්චරනම් දුක් උණාද කියලා.. ඒක නිසා මට university එකේ වැඩත් දැන් ගොඩගැහිලා...මේකටනම් දඬුවමක් දෙන්නම ඕනි..."

Kiar එයා දිහා බලාගෙන හිටියෙ ආදරණීය තරහකින්....

"ඔයා ආයෙ මාව දාලා යන්නෑ කියලා ප්‍රොමිස් වෙනවනම් මම ලෑස්තී ඔයාගෙ punishment එක භාර ගන්න..."

Wi සෙල්ලක්කාර විදිහට කියද්දි kiar එයාගෙ නලලෙන් හාදුවක් තැවරුවා...

"කවදාවත් නැහැ..."

හිමින් wi ගේ තොල් වලට බර වෙච්ච kiar  wi ව රළු ව සිපගන්න පටන් ගත්තා...රෝස තොල් රතු පැහැ වෙනකම්ම නොනැවතුනු ඒ සිපගැනීම අවසානයෙ නැවතුනෙ kiar ට හුස්ම ගන්න ඕනි උන නිසා...

Wi ගේ රතු පැහැ වෙලා පිම්බිලා තියෙන දෙතොල් මතින් පෙක් එකක් තිබ්බ kiar ,wi ගෙ බෙල්ලට බර උනේ එයාගෙ සලකුණු wi ගෙ බෙල්ලෙ අඳින්න....දැනෙන වින්දනය නිසා තොල හපාගෙන ඉන්න wi දැකපු kiarට සිහින් හිනාවක් ගියත් එයා තමන්ගෙ වැඩේ නවත්තන්නනම් ලෑස්ති උනේ නැහැ...
හිමින් wi ගේ t shirt එක තුලට තමන්ගෙ අතක් යවපු kiar ,wi ගෙ බෙල්ල සිප ගන්න අතරෙම ඒක ගලවලා දැම්මා...හිමින් බෙල්ලෙන් පටන් ගත්ත ඒ සිප ගැනීම පපුවට වෙනතුරු ගලාගෙල ආවෙ හරිම ආදරණිය ලෙස...
බ්‍රා එක තියෙද්දිම wi ගේ Boobs මසාජ් කරන්න ගත්ත kiar wi ගෙ ඇඟ මතට එන ගමන් සම්පූර්ණයෙන්ම wi ගෙ උඩු කය නිරුවත් කරලා දැම්මා....

Kiar මේ කරන දේවල් නිසා daehwi නම් හිටියෙ ලොකු වින්දනයක් ලබන ගමන්...තමන්ගෙ කෙඳිරිලි හඬවල් පාලනය කරගන්න උත්සහ කලත් ඒක wi ට කරන්න බැරි දෙයක් උණා...

RED INK 🔞⁽ᴳⁱʳˡˢˣᴳⁱʳˡˢ⁾✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora