Canım Acıyor

48 3 1
                                    

Evet arkadaşlar ben yazarınız Cenk ve şu anda bildiğiniz herkese karşı kızgınım artık ben bizim okuldaki bizim sınıftaki bazı kızlar hariç bütün hepsi hayvan. Mesela Serhat bu çocuk cidden mal geliyor dövüşelim diyor bana saldırıyo dövülüyo ve onu 3 kez dövdüm çocuk hala bana artistlik yapıyo ondan sonra gel dövüşelim diyorum ve kaçıyor ondan sonra ben korkak oluyorum bu çocuğun kafada bir problem var neyse bir piç daha var Mehmet Emre Göl bu Allah'ın şerefsizi korkağın teki bana hiç dövülmedi ve hala gerçek yüzümü görmüş değil görürse zaten bir daha karşıma çıkamaz gerizekalı benim arkamdan 2 kişi vönderdi ve bana korkak diyor. Afedersiniz ama sikerim ben bunu kendisi bana kafasının zekiliğinden ve sertliğinden bahsediyor ve bu zekayla parıldayan mal dünyanın en kolay sınıvı yani bilgisayardan 65 alıyor ve bir şey daha bunların öğretmenleri vermiş zaten cevapları mal olmak zor iş ve bana gönderdiği kişilerden biri kısa boylu bir velet! Bir illudan bahsettim diye satıyor beni ve o gönderdiği velet sanki illuminatiye girmiş ya bana onların kafir olduğunu söylüyor sanki ben Allah'ı bilmiyorumya bana anlatıyor ne olduğunu Allah'ın onu orda sikecektim az kalsın ve diğer gönderdiği ise bir özürlü zavallı çocuğun annesi gözü önünde ölmüş e ben ne yapayım amk bana gelmiş o tellere senin kafanı sokarım diyor o telleri alırım götüne sokarım senin çocuk lan o erkekse teke tekte gelsin sikerim onun belasını ve evet içimi döltüm isterseniz yorumlarda sizlerde içinizi dökebilirsiniz tabi isterseniz haydi by.

Fnaf GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin