Görüş. ...
Kapida nasıl yakalandiysam ..
Deniz in o garip bakışlarına yakalandim ama şöyle bi aynaya bakınca hakli olduğu kanaatine vardım. Annesi hasime annem de gelince bi bardak su içip hazirlanmaya başladık. Deniz giyindi ama aklı benim aldığım beyaz yırtmaçlı elbisede kaldı evet bunun farkındaydım o elbiseyi deniz giyicek canım benim cok sevindi ama bu bana bi dert oldu bana makyaj yapmaya calisicakmis ne kadar kabul etmesemde hasime annemde gelince ve denize yan durunca pek kabul etmemek elde olmuyor malum biri kardeş biri yarı anne...Biz giyindik evet bana makyaj yaptı ve altı balon gibi üstü ince askılı kan kırmızısı bi elbise evet tam şu an üstümde bu var ve kırmızı açık bi ruj sürdü gözlerim mavi ama artik kömürün maviyle dans edişi.....
Ve kapı çalmaya başladı birçok kişi geldi denizin kuzeni tamer en iyi giyinenlerdendi bakanın tekrar ve tekrar bakabileceği biri çok iyi biri o en azından bana karşı çok iyidir.
Çocukluğumdan beri tanırım bi ara amerikaya gitti oradayken uzakta olsa bile günde bir kere de olsa arar konuşurduk onun yeri cok ayrı. Kapı çok fazla caldigindan açıp kapatmaktansa acik bırakıp birşeyler içme gereği duydum. Ama dikkatimi büyük siyah bi lamborghini dikkatimi çekti ama bakmaya vaktim olmadı neden mi ? Çünkü o sırada tamer kolumdan tutup havuzun kenarına götürmüştü çoktan..
Elimden tuttuğunda biraz irkildim dans etcekmisiz ama yorum yapamicam müzik iyiydi yalan yok yanıma bi kalabalık gelince durdum bu handeydi.
- Yağmur madem bu kadar guzel giyinmişsin o zaman taclandiralim hadi fondipp
-aaa mız mızlık etme bi kereden bişey olmaz yoksa korkuyor musun sınıfımızın birincisine bak bi bardakcik double icemicekmi yazık
O an bunu yapmamam gerektiğini biliyodum ama artik çok geçti şişeyi diklemiştim icmiceme tamere soz vermiştim ama hepsi o ekvatordan basık handenin fikriydi ve yandaşlarının başka şansım yoktu tabi bence.
Bi saat gecti ama bulunduğum yer yer değil yıldızlar hep bu kadar güzel miydi hayır hayır bir daha yere inmek istemiyorum ama bişey aşağı çekiyor. . Bu tamerden başkası olamazdı oyun bozan
+Ya ne işin var çatıda dusuceksin şimdi in aşağı canına mı susadın.
-Yıldızlar çok güzel gelsene sende hem belki kafamiza yıldız falan düşer ikinci yerçekimi teorisini buluruz hı hı.
Bunlari soylerken tamerin omzunda aşağı indiriliyordum iyi olmuştu aslında müzik çok iyiydi hemen tameri bıraktım ve ve ben ben dans ediyorum inanılmaz cok Eylenceli tabi kırmızı bardaklari görene dek .
+Bakarmisin bi bardak canım.
-Üzgünüm efendim ama tamer bey size yasak koydu .
Ve gitti ben sanki bulamicam peh dan ediyordum taki topuklu ayakkabı min topugu haliya takilincaya kadar ve bi el belimden tutuncaya kadar tabi..
-Sen ...sen o sırık. .sı
+Hicbir zaman önüne bakmicakmisin yercucesi dikkatini cekimhep yerde karşılaşıyoruz yerde
-Sence biz maymundan mı geliyoruz yoksa..yok
+Ya deli misin kizim bi git belani arama
Nasi bağırıyordum bilemedim ama tamer geliyodu
-Bence buradaki tek deli sensin mongolumsu sırık kendini sakla yoksa yoksa seni öldürürüm öl. ...
-Merhaba karahan.
+Merhaba tamer aaa yoksa bu yer cucesiyle bi alakan falan mi var
-ilk olarak onun bi adı var ikinci olarak evet alakm varr hemde cok yakından.
En son denizin koşturarak geldiğini
hatırlıyorum sonrasi yok.
+Gençler bi sorun mu var hı tamer sorun yoktur umarım
-Mutlu yıllar denizcim umarim bidaha partine hee önüne geleni almazsin .
+Bu ne demek simdi se...
-Bosver deniz ben yagmuru yukari cikarim sen de arkadaslarla ilgilen.
+Tamam tamer bende uğrarım az sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR HAYAT
Novela Juvenilşans sizce var mı? Yoksa birbiriyle çelişkili olaylar mi oluşturur şansı.Peki bunu Yağmurun hikayesinde anlamaya ne dersiniz. Yağmur bu zamana kadar Hiç yaşamadığı bir hayatın kapısındadır.Yağmur sadece babası Kemal bey ve evin afacanı kardeşi Ali...