1.évad 1.rész

577 18 0
                                    

'Mattheo szemszöge'

Hatalmas hangzavarban ülök és tartok az új életem felé. Eddig nem tetszik a dolog,mindenki bámul és összesúg a hátam mögött. Vagy az apám miatt vagy pedig mert én vagyok "az új". Kit álltatok nyílván mindeki az apám miatt..
-Ne is foglalkozz velük csak mutogatni tudnak!- mondta Draco Malfoy akit még nyáron ismertem meg és lettünk jó barátok. A kabinban ül még Blaise Zambini, Theodore Nott  valamint Pansy Parkinson is. Mint kiderült Ők így egy páran szinte uralják a Mardekárt. Illetve van még egy lány akire épp várunk de csak a nevét tudom..Sophia.

Hamarosan viszont valaki konkrétan berontott az ajton viszont először csak a hangját hallottam meg..Az angyali hangját.
-Sziasztok Srácok!
Amint felnéztem a lány arcára a szemeim tányérnagyságúak lettek. Maga a tökéletesség állt előttem.. Különleges haja tökéletes hullámokban lógtak egészen a derekáig, arcát mintha kőből vésték volna olyan szimetrikus volt, dús ajka szinte vérpiros volt, stílusos öltözéke kiemelte a csodás homokóra alakját...

 Különleges haja tökéletes hullámokban lógtak egészen a derekáig, arcát mintha kőből vésték volna olyan szimetrikus volt, dús ajka szinte vérpiros volt, stílusos öltözéke kiemelte a csodás homokóra alakját

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Gyönyörködésemet Pansy zavarta meg aki felsikítva ölelte meg a lányt aki nevetve viszonozta.
-Csakhogy idetaláltál So' -mosolygott Draco. Szinte még sosem láttam őt mosolyogni de ahogy körbenéztem mindenki mosolyog mióta Sophia megjelent..Nem csodálom szinte olyan mint egy napsugár.
-Te is hiányoztál Drac' -forgatta a szemét mosolyogva majd megölelték egymást. Sorba megölelt majd mikor hozzámért elmosolyodott.
-Szia Sophia Connelly vagyok de hívj nyugodtan Sophie-nak!-nyújtotta a kezét.
-Mattheo Riddle, Örülök!-mosolyodtam el,majd kezet fogtam vele,de nagy meglepetésemre Ő még át is ölelt a másik kezével.Esetlenül visszaöleltem majd végignéztem ahogy elsétál Pansyhez és leül mellé aki rögtön el is kezd beszélni. Én pedig ottmaradtam megbabonázva..ha tudná mennyit jelentett nekem ez az ölelés..Ha tudná, hogy ez volt az első..
-Kiváncsi vagyok ebben az évben mivel drukkol elő Potter!-szólalt meg a semmiből Draco szemforgatva.
-Mondjuk most biztos Riddlelel lesz elfoglalva..-mondta Theodore elég érdekesen nézve rám,amit nem értettem de nem is nagyon érdekelt.
-Ahj Drac' maradj csendbe, mindig te piszkálod őket..-forgatta a szemét sóhajtva Sophia..akárhányszor megszólal mintha villámcsapás érne..fura.
-Ők meg vissza!- duzzogott Draco amin mindenki felnevetett,később még Ő maga is.
-Na jólvan Fiúk..úgy látom itt senki nincs talárba,öltözzetek át! Gyere Soso'!-húzta ki az ajtón Sophiet.
Elkezdtünk öltözködni mikor is Theodore megszólalt.
-Mattheo úgy látom tetszik Sophia..-nézett rám szinte üres tekintettel.
-Csodálkozol? Sophie mindenkinek tetszik! -nevetett Blaise.
-Mindenkinek? -húztam fel a szemöldököm.
-Aha,igazából ha felkéne sorolni hogy kitől nem kapott még szerelmes levelet akkor csak az elsősök jutnának az eszembe meg Malfoy..-mondta Blaise. A gondolattól automatikusan ökölbe szorult a kezem amit magam sem értek..nem is ismerem de már ilyen hatást vált ki belőlem..jobb ha fékezem magam valahogy...
-Mindegy..idén meghódítom!-jelentette ki büszkén Nott,mire egyből rákaptam a tekintetem de ő már alapból rámnézett.
-Pff..Sok sikert!-nevetett Draco. -Úgysem vagy az esete már leszögezte!-folytatta mire Nott mérgesen leült,én pedig mosolyogva.
-Készen vagytok?-jött be Sophie kezével eltakarva a szemét,amin mindenki felnevetett..aranyos.
-Igeen,nyugi. Lemaradtál a szexi testemről!- vigyorgott Nott,mire megforgattam a szemem.
-Khm..ja persze..-ült le elém,Nott mellé meg Pansy. A vonat további része viszonylag csendesen telt,mindenki bámult ki a fejéből, én pedig magam elé..Nem tudtam mit tenni egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemem..Ezt Ő is észrevette és mélyen elpirulva kezdett beszélgetni Pansyvel.  Elmosolyodtam mélyen azért sajnáltam szegényt,hogy úgy bámulom mint egy éhes kutya..
A vonat egyszercsak megállt..Tehát megjöttünk. Mindenki egyszerre kezdett el szaladni a csomagjáért így mi egy kicsit még a helyünkön maradtunk. Miután csend lett mi is elmentünk a csomagjainkért és kerestünk egy szabad hintót.,
-Oh jaj nemár!-szólalt fel Pansy mikor is látta hogy két ember már nem fér fel közülünk.
-Semmi baj Pansy, majd sietek utánad egy másikkal!-nyugtatta Soph' a lányt.
-Akkor maradok veled én!-mosolyogtam rá aki visszamosolygott.
-Nem szükséges, majd én itt maradok veled!-állt fel Nott,de a bácsi aki a hintót vezette hátraszólt.
-Ülj le Fiam indulunk!-morogta az ember mire Nott leült gyilkos szemekkel nézve.Rávigyogtam majd néztem ahogy elhajtanak.
-Köszi,hogy nem cseréltél vele helyet..-motyogta a földet nézve.
-Nem bírod?-mosolyogtam.
-Szeretem  mint barátot,csak Ő ezt nem bírja felfogni..nem szeretem mikor valaki így nyomul.-forgatta  a szemét.
-Elhiszem..figyelj sajnálom!-vakartam a fejem mire értetlenül nézett rám.
-Mégis mit?
-Hogy a vonaton bámultalak..csak tényleg nagyon szép vagy..-elpirultam..Én Mattheo Riddle elpirultam egy lány miatt..Ez általában nem így szokott lenni..de Ő olyan más.
-Oh..semmi baj,de nagyra értékelem és köszönöm!-mosolygott majd összefonta a karjait és simogatni kezdte a karjait.
-Fázol?-néztem rá..elég alul öltözött így estére,és még a bőröndjeinket is elvitték így esélye sem volt felvenni egy kabátot.
-Kicsit,de mindjárt itt lesz a hintó kibírom!-mosolygott. Levettem a a kabátom majd apró testére terítettem.Mivel nagyon alacsony volt hozzám képest szinte elveszett benne.
-Oh..nem fogsz fázni?-nézett rám.
-Ne törődj vele,nem vagyok fázós!-mosolyogtam.

A hintó visszajött majd felszálltunk és mentünk mi is..Útközben Sophie még mondott pár dolgot az iskoláról meg a tanárokról.
-Áh csakhogy itt vannak..Mr. Riddle kérem álljon ide az elsősökhöz még magát be kell osztanunk..Mrs.Connelly kérem fáradjon be a Nagyterembe!- mondta egy nő a félhold alakú szemüvege alól. Sophie még utoljára rámmosolygott majd bement a terembe.
-Nos ha bemegyünk és hallják a neveiket akkor kifáradnak és a kalap eldönti melyik házba fognak kerülni..Kérem kövessenek!- mondta elég szigorúan de a végén elmosolyodott.Én a legvégén mentem..Amint beléptem minden szem rám szegeződött. Én viszont csak azokét kerestem akiket ismerek és magabiztosan elmosolyodtam..
-Jólvan..kezdjük az új tanulónkkal.. Riddle Mattheo!-olvasta fel a nevem. Kimentem, leültem a rozoga székre..viszont a kalapot még a fejemre se adták már is üvöltötte,hogy Mardekár. Mondanám, hogy meglepődtem de nem akarok hazudni. Magabiztosan lépkedtem az ünneplő asztalhoz,majd lepacsiztam a fiúkkal és leültem Sophie mellé.
-Üdv itt!-ölelt meg mosolyogva amit mostmár azonnal viszonoztam. Aranyos,hogy mindekivel ilyen közvetlen és barátságos.
-Köszi srácok!-mosolyogtam.Az elsősöket is beosztották,majd elkezdődött a vacsora.

Vacsora után elment mindenki a a klubbhelyiségébe. Mint kiderült én Dracoval és Blaissel leszek egyszobába.Kipakoltunk majd vissza kimentünk és leültünk egy-egy fotelbe és beszélgettünk mindenről.Körülöttünk nem volt senki mindenki a hálókörzetébe zsongott. Később csatlakozott hozzánk Nott meg Crack és Monstro.  Olyan 11 felé viszont mi is elkezdtünk felmenni aludni mikor is Nott félrehívott. Megvárta míg mindenki felmegy majd nekem állt.
-Látom mit csinalsz Riddle...de nagyon el vagy tévedve..Sophia az enyém és ha mégegyszer bámulni mered vagy hozzászólni pokollá teszem az életed..világos?!-magyarázott villogó szemekkel..Ez hülye.
-Theodore!!-kiáltott fel Soph' mögöttem mire az említett lefehéredett én pedig elvigyodtam..Na mi van pöcsfej..
-S..Sophie én..-kezdett el dadogni Nott.
-Nem érdekel, de ne beszélj rólam úgy mint egy tárgyról pláne meg úgy mintha a tiéd lennék..Nem lesz köztünk soha semmi fogd fel...És hagyd békén Theot különben én teszem pokollá az életed!-állt mellém Sophie..Utóbbi kijelentésén nem csak Nott de még én is meglepődtem..Még nem becézett soha senki.. Az előttem álló keménylegény végül annyira lesokkolódott hogy szó nélkül felrohant a szobájába.
-Sajnálom!-sóhajtott Sophie.
-Ugyan,nem tehetsz róla..de mit csinál itt a kisasszony késő este?-mosolyogtam rá.
-Nálam maradt a pulcsid..-mosolygott majd felém nyújtotta az említett darabot.-Még egyszer köszi. Jóéjt Theo..-ment el mellettem a világ legkedvesebb mosolyával az arcán..Mit teszel velem Sophia Connelly...

Csak az enyém... (Mattheo Riddle stb.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant