1.évad 4.rész

409 19 4
                                    

'Sophia szemszöge'

-Szóval mi történt?- jött utánam Pansy a mosdó felé tartva szünetben.
-Theodore történt..felidegesítette Mattheot ezért ott maradtam vele.. -mentem be az ajtón.
-Az a gyerek..nagyon megutáltam! - idegeskedett Pansy esetleg bement az egyik fülkébe. Elmosolyodtam majd megvártam míg dolgát ezután elindultunk a következő órára.
-Egyépként majd vacsoráról ne nagyon kóboroljatok el,elvileg lesz valami meglepetés Dumbledore reggel beszédet tartott. .-mondta Pansy.
- Okés.. -néztem érdekesen. Mégis milyen meglepetés?
- Ma lesz kviddicsválogató különben..Ugye lejössz velem nézni? -nézett rám Pansy csillogó szemmel.
- Úgy érted nézzem ahogy nyáladzol Adrian után? -nevettem mire ő is felnevett és megcsapta a karom.
-Hagyjál,jössz és kész!- zárta le.

Ma szerencsére rövid napunk volt,így ebéd után már a szobánkban ültünk és göndörítettem Pansy haját,miközben Ő sminkelt.
-Remélem most észrevesz..- sóhajtott letörten.
- Pansy...hülye az aki nem!Te vagy a legtökéletesebb ember a világon és bárki összeteheti a kezét aki randizhat veled! -nyugtattam mosolyogva. Mikor végeztem felállt és megölelt.
- Köszönöm So' nálad jobb barátot nem is kívánhatnék! -szorongatott.
- Be jövök! -nyitott be Draco kopogás nélkül, mögötte Blaissel és Mattheoval.
-Vesszük észre.. -sóhajtottam szemforgatva.
- Jösztök már? Mindjárt kezdődik. .-toporgott Draco. Elnézve mindegyik fiú edzős ruhába volt ki Blasie. Őt sosem vonzotta a dolog.
-Jólvan máár..-tessékelte ki Pansy a fiúkat én pedig becsuktam az ajtónk és elindultunk. Elől Blaise ment utána Draco akit Pansy próbált meggyőzni, hogy mondjom pár szép szót róla Adriannak,én és Mattheo pedig leghátul.
-Milyen posztra jelentkezel?-kérdeztem.
-Őrző!-válaszolta.
-Áh..tudod ki volt a tavalyi?-kérdeztem.
-Draco mondta,hogy Nott..de nem izgulok jobb vagyok nála!-kacsintott mire elnevettem magam.Kiértünk a pályára ahol szinte mint mindig egy nagy tömeg volt. Minden évben jelentkezik szinte mindeki hátha Marcus ad nekik esélyt de mindig csak ugyanazokat válogatja be.
-Szia kislány téged is látni?-jött oda az emlegetett.
-Flint!-nevettem jad megöleltem.
-Te lennél az új gyerek?-fordult Mattheo felé.
-Igen!-bólintott.
-Király,milyen posztra jelentkezel?-vett elő egy tollat ​​és egy papírt.
-Őrző..-mondta Mattheo.
-Most csak szórakozol ugye?-nevetett Theodore mögötte.
-Befogod Nott-szólt hátra.
-Na jólvan fiúk semmi erőszak a pályán!-ment el Marcus.Mattheoval inkább visszamentünk Dracoékhoz Nottot hátrahagyva.
-Ügyes legyél Draayy!!-öleltem meg mivel látszott rajta mennyire izgul.
-Köszi Soph'-mosolygott majd felszállt.
-Sok sikert Theo!-fordultam Mattheo felé.
-Köszi!-mondta egyszerre Nottal. Sóhajtva megöleltem Mattheot majd Theodore gyilkos pillantásait elkerülve elindultam a lelátóra ahol már Pansy és Blaise ült.
-Úristen So' el sem hiszed mi történt!!Rámköszönt és mosolygott!-ámuldozott Pansy,Blaise pedig már a fejét fogta.
-Jó hogy itt vagy már Soph' én ezt nem bírom..-sóhajtott mire felnevettem.
-Örülök neked Pansy!-mosolyogtam. Elkezdődött a bemelegítés majd a játék. Bevallom Mattheo tényleg nagyon ügyes volt,sokkal jobb mint Theodore. Meg azért elég jól is nézett ki,ahogy koncentrált. Egy párszor észrevette,hogy bámulom, ilyenkor nem tudtam mást tenni csak elpirulni és átnézni Dracora. Érte is izgultam,mert tudom mennyire szereti a kviddicset és az apjának is tudna így bizonyítani. A végén már csak Marcus hirdette ki a döntést szóval lementünk,hogy jobban halljuk.
-Köszöntsétek a fogót..-jött elénk Draco vigyorogva.
-Ezaazz!-ugrottam a nyakába mire nevetve megprögetett a levegőbe.
-Most ugye csak szórakozol Flint?!-sipított fel Theodore mire mind odafordultunk.
-Nem szórakozok Nott..Riddle százszor jobb volt mint te,én pedig nyerni akarok!-ment el Marcus Theodore pedig utána.
-Gartulálok Mattheo!-pacsiztak le Dracoval és Blaissel. Pansy épp Adriannal beszélgetett amin elmosolyodtam. Darco elment átöltözni, Blaise pedig vissza a suliba.
-Ügyes voltál..-néztem rá mosolyogva.
-Láttam,hogy így gondolod!-kacsintott utalva a bámulásomra.
-Csak fogadd el a dicséretet!-sóhajtottam elpirulva.
-Köszönöm...sokat segített,hogy közben a gyönyörű szemeidbe bámulhattam..
-Mattheo!!-kiáltottam fel elvörösödve majd nevetve leültem a fűbe. Felnevetett majd leült mellém és gyengén meglökte a vállam.
-Menjünk be,kezd hideg lenni te pedig megint alul öltöztél..-húzott fel a földről.
-De legalább jól néz ki..-vontam vállat.
-Egy szóval nem mondtam hogy nem..-mosolygott.
Visszafelé menet nevettünk mindenen..de leginkább Theodore visitásán.
-Átöltözöl vagy mehetünk vacsorázni?-nézek Theora.
-Oh öltözni is elkísérsz?-vigyorgott rám.
-Hülye nem úgy értettem!-nevetek fel de ő továbbra is csak vigyorgott.
-Nem kell amúgy..menjünk farkas éhes vagyok..-átkarolt és bementünk a Nagyterembe ahol a szokásosnál is  nagyobb zsongás volt. Említette Pansy a "meglepetést" úgyhogy nem vártam mást. Leültünk Dracoék mellé. Pansy kicsit messzebb ült Adriannal szóval neki csak integettem eggyet. Még mielőtt elkezdtük volna a vacsorát Dumbledore felállt és belekezdett a beszédébe...

Csak az enyém... (Mattheo Riddle stb.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora