1.Bölüm: ALO

47 5 0
                                    

30/01/2015
Cumartesi

Selam Bastet!

Viaport'tan geliyorum. Evet, tahmin edebildiğin gibi yine onlarca sevgili Viaport'a akın etmişti. Bugün "seni seviyorum aşkım, asla ayrılmayalım" diyor, iki üç gün sonra ayrılarak Facebook'ta atarlı giderli durumlar paylaşıyorlar. Sonra da buna aşk diyorlar. Bir söz verdiysen tut, tutamayacağın sözü verme. Bu kadar mı zor? Iki günde bir sevgili değiştiriyorlar, hatta bazen sevgilileri takas ediyorlar. Atacan-Vahide-Aleyna-Ahmet gibi bir Bermuda Şeytan Dikdörtgeni ile aynı okuldayım. Bu dikdörtgenin etrafında şekillenen olayları kitap haline getirsem ilk günden Çok Satanlar Listesinin tepesine otururdum herhalde!

En güzeli böylesi... Yalnız kurt daha çok kuzu yer lakin bu kadar kurdun olduğu bir yerde çoban olup kuzuları korumayı yeğlerim! Tanrı, her kurda ait bir kuzu yaratmıştır zaten, benim kuzum da bir gün çıkagelir belki! O gün çobanlık görevimi devrederim ben de...

Hayır dostum! Kıskanmıyorum, sadece eksik hissediyorum. Belki bu kadar beklememin sebebi Tanrı'nın kararsız kalmasıdır! Bu pek sevgili kuluna bir kuzu değil de bizzat Tanrıça'yı armağan etmek istiyordur belki!

******
O gün Facebook'ta takılırken mesaj kutumda Ivana Sert imzalı bir mesajla karşılaştım. Sahte profilden gelen bir mesaj. "slm, nbr" falan... Ilk başta sınıftakilerin beni keklemeye çalıştığını sandım. "Selam. Sen kimsin?" Ismini söylemiyordu. Facebook'tan çıktım. Uzun süre ahım şahım bir muhabbetimiz olmadı. Mesaj kutum mesajlarla dolup taşıyordu zaten!

"Adını söyle, kimsin."
"Ivana ben. "
Yaa nereden buluyorsun bu esprileri! "Ya lütfen söyle. .."
"Şimdi olmaz."
"Niye ya söyle işte! "

Facebook'tan tekrar çıktım. Bir süre sonra geri döndüğümde mesaj kutum onun mesajlarıyla dolup taşmıştı.

"Sen beni takmayacaksın galiba. "
"Özür dilerim, görmedim. Çok mesaj geliyor. Whatsapp'a geçelim sürekli konuşuruz."
"Şimdi olmaz. Bir süre burada konuşalım. "

Günlerimiz böyle geçiyordu. Bu gizemli kişiyi merak ediyordum. Öyle ki onunla tanışana kadar bayağı uyku problemi yaşadım.

"Telefon numaranı ver, arayayım. " Sonunda! Sonunda onun sesini duyacaktım! Hemen numaramı verdim ve beklemeye başladım.

Sonunda telefon çalmaya başladı.
"Alo?"
"Alo? Naber? "
Fısıldaşıyorduk. Sesini net olarak duyamıyordum ama bu da yetiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrıça ve İnsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin