1-Bölüm

1.9K 121 214
                                    

Felix
Yine normal bir günde.Aaa pardon size günümü anlatmadan önce ailemi anlatmalıyım.

Babam uyuşturucu,eroin ve içki bağımlısı. Annem ise normal ev hanımı birde abim var oda benim gibi normal birisi  ismi Lee know biz ona genellikle Minho veya Lino deriz fakat abimle aramdaki tek fark babamın bağımlılıklarını bilmemesi ve başka bir  ülkede yaşadığı için bunları bilmemesi iyi bir şey. Belki abimde babamdan şiddet gördüğümü görse veya duysa oda bana ağırdı. Okuldaki bazı kişiler bunu bildiği için bana zorbalık yapıyorlar.

Şimdi bunlara size anlatıp moralinizi bozmak istemen o yüzden bunlara kafaya takmayalım ben kafama takmıyorum sizde takmayın.

Annemin yanıma gelip başımı okşayarak bana seslenmesi ile gözlerimi açtım.

"Lix hadi uyan bebeğim okul'a geç kalıcaksın."

"Off bugün okul vardı dimi ya bide ilk ders manyak Matematikçi ile pff"

"Lix o senin öğretmen'in ne kadar sevmiyor olsanda ona böyle hitap edemezsin oğlum o senin büyü-"

Annemin sözünü kesen şey odamın hızla açılmasıydı.

"Eee yeter ve dır dır dır bıktım sizin cenenizden epey çok konuştunuz."

"Lan sürtük senin okulun yokmu siktirip gitsene okuluna boşunamı para ödüyoruz biz o okula"

Babam eşcinsel olduğumu öğrendiğinden beri sürekili bana böyle davranıyordu.

"Zaten simd-"

"Lan! Ben sana konuşma hakkı vermedim ne hakla konuşursun sen sürtük seni."

Babam denen it pantolonun'un beline bağlı olan kemeri çıkartarak bana yanıma doğru geldi.

"Sende siktir git surdan avrat"

Babamın dediği şey ile voltalarım atmıştı. Bana istediğini diyebilirdi ama anneme asla bunu diyemezdi.

"GERİZEKALI ADAM ANNEM İLE BÖYLE KONUSAMAZSİ-"

Karnıma yediğim kemer ile kanlar içinde yere yığıldım kemerin keskin tarafı karnıma gelmişti.

"BAKİYORUMDA BİZİM SÜRTÜĞÜN ÇENESİ AÇILMIS SEN KİMSİN LAN HE SÖYLESENE KİMSİN!"

Cümlesini bitirir bitirmez elindeki kemer ve nerden buldugunu bilemedigim beyzbol sopası ile karnıma ve sırtıma vurmaya başladı.

Her yerim kan içinde kaldığı zaman kanlı sopayı odanın bir tarafına bırakıp odadan çıktı.

O gittiği an ağrım olsada okula gitmem lazımdı.

Ayağa kalkıp komidinimin yanına gidip yaralarımın kanayan yerlerini temizledim.
----
Okula girdiğim gibi kimse ile göz teması kurmamaya çalışıyordum. Sınıfa girip hemen sırama oturmuştum yanımdaki sincap ve köpecik bana sinirli bakışlar atıyorlardı.

"Neden bana böyle bakıyorsunuz?"

"Kanka pardonda yeter artık fazla bu kadarda abine haber vericem ben!"

"Jisung lütfen yapma"

"Üzgünüm Felix ama o adamın elinden seni ve anneni kurtarabilecek tek kişi abin minho"

"Jisung yalvarırım söyleme abime lütfen"

"Maalesef söy-" jisung konuşmasını bitiremeden manyak matematik hocası sınıfa girmişti girdiği gibide saygı amaçlı herkes ayağa kalkmıştı.

"Oturabilirsiniz" hoca konuştuktan sonra herkes yerine oturmuştu.
Evet çocuklar bugün sınıfımıza yeni 4 arkadaşınız  katıldı evet biliyoruz bu alışma süreci hem sizin için hemde onlar için zor olucak ama umarım iyi gecinebilirsiniz ben daha fazla konuşmayayım onlar kendilerini tanıtsın. Gelebilirsiniz!"

Hoca konuşmasını bitirdikten sonra sınıfa 4 erkek girdi girdikleri gibi tüm kizlar aralarında konuşmaya başladılar zaten dedikleri şeyler hep aynıydı 'oha, çok yakışıklılar, yok şu benim yok şu senin' hemende aç kalmış köpek gibi yapistilar sülük gibi.

Hepsi sınıfa girmiş ve ilk sınıfa giren sarı saçlı çocuk konuşmaya başladı.

"Merhaba ben Hwang Hyunjin 19 yaşındayım. Benim hakkımda bilmeniz gereken pek birşey yok gerekte duymam"

Ardından onun arkasındaki içlerinden kısa boylu olan kendini tanıttı.

"Selam ben Seo Changbin 19 yaşındayım umarım iyi anlaşırız" diyip pic sırıtış sergilemişti

Bu çocuğu pek gözüm tutmadı hadi neyse aslında hwang'ida gözüm pek tutmamıştıda şimdi bunları düşünmek için kafamı yoramam hiç.

"Ben BangChan Chris veya Chan diyebilirsiniz  20 yaşındayım."

Arkasından da iclerinden en iyiye benzeri -bana göre- konuştu.

"Selam~ ben Yang Jeongin 17 Yaşındayım."

Sonrasında ise hepsi hocaya döndü.

"Evet çocuklar hyunjin ve Chris  siz Felix ve jisung'un arkasına geçin jeongin ve changbin sizde onların arkasına geçin"

Hoca konuşmasını bitirdikten sonra  hepsi teker teker hocanın söylediği yerlere geçtiler. Ve benim kurtarıcı sesi diye nitelendirdigim tenefüs zili çaldı.

"Seungmin Felix'i tut!" daha yerimden kalkamadan seungmin beni tutmuş ve oturduğum yerdeb kalkmama izin vermemişti.

"Felix üzgünüm ama senin iyiliğin için" diyip telefonumu alıp hızlıca sınıftan çıkmıştı.

"Jisung sakin oyle birşey yapma!"şuanda sinir krizi geçirmek üzereydim. "Seungmin çekil lütfen!"  Seungmin'i üzerimden çekip hızlıca sınıftan çıktım tabiki sınıftaki herkesin bana baktığını biliyordum.

Hızlıca koşarken sürekli bana zorbalık ve şiddet uygulayan benden bir üst sınıf olan woojin'e carptim ne güzel dimi ya herşey üst üste geliyor

"Ooo bakiyorumda burda kim varmış küçük felix'cik"


🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍

Selammmm
Yeni fic in ilk bölümü sizlerle💗

SelammmmYeni fic in ilk bölümü sizlerle💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LİXİEMMM💗

JİNNİEMMM💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JİNNİEMMM💗

my only love // HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin