Kapıda bir beden belirince oraya baktım bu şaka olamazdı dimi? Yoksa ben backrooms'a falan mı düştüm ardından onun arkasında bir beden daha belirginlesince isimden koca bir siktir çekmiştim.
(Suanki zaman)
Kapiya baktığımda ilk önce inanamamistim ama sonra tak etmişti kafama.
Önde duran kişi woojin serefsizi arkada duran ise sözde babam olan pic herif'ti yanıma eğilerek konuşmaya başladı Jack
(Babasının adı Jack anı karar ile koydum valla )
"Seni bulamayacağımı sandın dimi küçük sıçan ama bak şuan benim elimde sin ve burdan asla kaçamazsın."
"Pic kurusu herif! Abim ve diğerleri elbet seni bulucak şerefsiz adam!"
"Ne kadar ayıp Felix babaya böyle konuşulur mu hiç? Woojin gerisi sende"
"Tabi efendim"
"Ne gerisi neyden bahsediyorsunuz sikik herifler"
"Sıra bende o zaman felix'cim"
Lafı biter bitmez karnıma tekme atmıştı. Ben bunun acısı ile yerde kıvranırken o ise saçımı çekip kafamı yüzüne bakabilicegim sekilde sabitlemisti.
"Ne o canın mı acıdı? Ay kıyamam ben sana noldu ya oysaki bu daha hiç bir şey"
Kafamı sert bir şekilde yere itmisti ve bu kafamın kanamasına sebep olmuştu.
Nerden bulduğunu bilmediğim bıçak ile yanıma gelip konusmustu.
"Bak felix'cik. Acaba bunu nerene saplasam canım çok sıkıldı biraz eğlence lazım."
Bıçağı kalbimin alt kısmına sallaması ile Çığlık'ı basmam bir olmuştu. Sonra ise elindeki meyve bıçağını cebinden çıkardığı çakmak ile ısıtıp yanıma gelmişti.
"Ne o canın yandi dimi"
Onun karşısında ezik duruma düşmezdim.
"Acımadı sikik herif seni!"
Elindeki çakmak ile ısıttıgı bıçağı boynuma bastırmıştı. Onun duyamayacagi bir şekilde tıslamıştım.
"Galiba bu kadar şimdilik yeterli"
Kalbimin alt kısmına sapladigi bıçağın olduğu yere tekme atarak odadan çıkmıştı. Ben ise yerde sizlaniyordum.
2 saat sonra saat gece 04;48 (saat'i niye böyle yaptım bende bilmiyorum)
Sabah ışıkları azda olsa görünmeye başlamıştı.
Birden cebim titremeye başladığında elimi zorla cebime atıp telefonumu almıştım. Aptal herifler telefonumu almayı unutmuslar.
Arayan kişiye baktigimda hyunjin arıyordu. Daha fazla bekletmeden telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.
'Felix!'
"Hyunjin l-lutfen bağırma"
'Felix manyak mısın 2 gündür seni arıyoruz ve telefonu açtığında bana bağırma diyorsun! Lanet olsun nerdesin sen!'
"H-hyunjin nerde o-olgumu bende bilmiyorum lütfen yardım et"
'Ne yardım etmesi Felix sen neyden bahsediyorsun! Hemen eve geliyorsun burda herkes perişan oldu'
"H-hyunjin o b-beni buldu ve bir yere getirdi nerde olduğumu bilmiyorum ve canım çok acıyor kalbimin alt kısmına saplanmış bir b-bicak var şuan lütfen kurtarin beni"
'Ne Felix nasıl. Tamam şimdi sakin ol güzelim ve bana konum at tamam mı ve sakin o ve yanında her kim varsa onlara sakın birşey anlatma.'
"Hyunjin ayak sesleri geliyor benim kapatmam gerek bay bay"
'Lutfen kendine dikkat et ve onlara birşey belli etme görüşürüz'
Telefonu kapatıp hemen WhatsApp'a girip Hyunjin'e konum atmıştım. Lütfen beni bulun lütfen.
Hyunjin & FelixSiz
📍Konum
(Görüldü)Ayak sesleri yaklaşınca hemen telefonu cebime katmıştım.
Kapı açıldıgında yine o gelmişti. Karşımda duruyordu.
"Al sana yemek getirdim ye şunu geberip gitme başımıza"
"Az önce öyle demiyordun hiç. Hem ölsem ne olur ki kimin umrundayim."
"Off amma konuştun sende kes sesini"
Tepsiyi önüme fırlatıp odadan çıkmıştı.
Yemek yemek yerine sadece su icmek ile yetinmistim.
Allah kahretsinki salak gibi onun getirdiği suyu içmiştim. Ve gözüm kararmaya başlamıştı. En son hatırladıgım şey ise beyaz tavandi.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Bu sefer uzun yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz birde ben bunları nasıl sevgili yapcam ya (hyunjin ile Felix'i) fikirlerinizi belirtin lütfen.
Sınır;
150 okunma 📖
35 oy ⭐
35 yorum 💬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my only love // HYUNLİX
AdventureFelix babasindan şiddet görüyordu. abısı ve yenı tanıstıgı arkadasları sayesınde hayatı degısecekmıydı <ANGST DEGİL<