Felix;
Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başlamıştım. Basım oldukça fazla ağrıyordu. En son hatırladıgım şey Hyunjin'in beni arabaya bindirmesiydi gerisini hatırlamıyordum.
Bilincim yerine geldiğinde gözlerimi tam açıp olduğum odayi incelemeye başladım. Önce kolumdaki serumu gördüm. Ardından ise koltukta birbirlerine sarılmış az daha yakın dursalar dudakları birbirlerine değecek olan minsung çiftini gördüm bununla birlikte yüzümde ufak bir sırıtma oluştu.
Hyunjin hariç diğerleri koltuklarda yatıyorlardi. Hyunjin neredeydi? Tam serum olmayan elimi kaldırıp başımı ovacaktimki elimin üzerinde bir el hissettim. Kafamı yavaşça o tarafa çevirip baktığımda elimi tutmuş ve uyuya kalmış bir hyunjin bulmuştum.
Onu bu kadar yakın görünce birden kalbim hızlanmaya başlamıştı. Noluyor lan bana? Yavaşça elimi çekip başımı ovduktan sonra elim istem dışı bir şekilde Hyunjin'in saçlarına gitti ve okşamaya başladım. Saçları cidden çok güzeldi hayır hayır sadece saçları değil kendide çok güzeldi lan bı dakka amk ben Hyunjin'e asıkmıyım lan? He
Elimi yavaşça saçlarından çekip omzuna dokundum ve hafifçe sarstım. 2. Denememde mırıltılar eşliğinde gözlerini açmıştı.
"Felix uyanmissin sonunda!"
"Sonundamı ne zamandır uyuyorum ki?"
"Hmm yaklaşık 2 gündür falan ama sonunda uyandın!"
"Ne demek 2 gündür? Lan ben 2 gündür bu iğrenç hastane yatağında mi yatiom ögk"(cidden ben hastane yatağında asla yatamam tiksiniyorum)
"Tamam sen burda kal ben doktur'u çağırıp geliyorum hemen"
"Hyunjin bekle!"
"He noldu bir yerin mi ağrıyor? Neren ağrıyor bakım"
"Of hyunjin birşey gostericem diye bekle dedim sana bir yerim agrimiyor ayrıca sadece basım çok az ağrıyor o kadar"
"Ne gostericeksin peki?"
Elimi kaldırıp minho ve jisung'un olduğu tarafi gösterdim.
"Bak şunlara"
Hyunjin sırıtarak bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Şerefsizlik yapalım mı?"
"Ne yapacaksın ki?"
"İzle ver gör"
Konuşmasının ardından bana göz kırparak minho ve jisung'un olduğu tarafa ilerlemeye başladı. Yanlarına gidip bana baktı ve ne yapacağını anlamıştım. Kesinlikle bu yapacağından sonra Hyunjin ölmüştü.
Zaten dudakları ne küçük harekatte deyecek olan minsung çiftinin kafalarını birbirlerine dahada yaklastirip dudaklarının degmesini sağlamıştı!
Ve o an olan oldu abim(minho) gözlerini yavaştan açmaya başlamıştı. İçimden dedimki işte şimdi sıçtın hyunjin!
Hyunjin hızlıca odadan çıkıp doktor'un yanına gitti. Abim gözlerini açınca ilk 5 saniye falan olduğu durumu anlamaya çalıştı ardından ise fark etmiş olacak ki hızlıca jisung'dan uzaklaştı.
Muhtamelen birisi gördümü diye odaya bakarken de onları izleyen beni gördü ve birden ayaklandı.
"Felix!"
Abimin bağırmasi ile odadaki herkes yerinde ziplamisti. Jeongin hızlıca ayağa kalkıp yanıma koştu.
"Felix hyung uyanmissin!"
"Evet jeon ama biraz daha sıkı sarilirsan muhtamelen ölücem"
Jeongin anında bana sarılmayı bırakmıştı. Ve geri çekilip özür dilemişti. Tam özür dilememesini söyleyecektim ki odaya hyunjin ve arkasındaki doktor girmişti.
"Hastamız uyanmış bakıyorumda"
Başımı onaylar şekilde salladım. Kör müsün salak uyandigimya görmüyor sanırım.
Doktor beni muayene ettikten sonra yarın hastaneden cikabilicegimi söylemiş ve gitmişti.
Hyunjin hariç diğerleri ise ifade vermek için polis merkezine gitmişlerdi.
Yanımda sadece hyunjin vardı. Aslında şuan kendimi oldukça güvende hissediyordum. Hyunjin'e güveniyordum.
Yarama pansuman yapacak olan hemşire odaya gelmişti. Pansuman yaptıktan sonra hastaneden çıkış yapabilicektik.
"Üstünüzü cikartirmisiniz lütfen"
Bundan rahatsız oluyordum. İnsanların benim vücudumu görmesini sevmiyorum.
Hyunjin bunu yüz ifademden anlamıştı galiba. Fazlamı belli ettim? Yavaşça arka tarafa doğru uzandiktan sonra Hyunjin t-shirt'ümün eteklerinden tutup sadece yaramın açık kalacak şekilde yukarı doğru çekti. Karın bölgeme ise hastane koltuğunda duran pikeyi alıp örttü. Bu çocuktan çok iyi bir eş olur. Gelecekteki eşi çok şanslı. Düşüncelerimdeb ayrıldıktan sonra hemşire pansuman yapmaya başlamıştı. Hyunjin elini bana doğru uzattı.
"Eğer canın acır ise dişini sıkmak yerine elimi sık"
Noluyor lan bu çocuğu? Çok umursamadan elini ellerim arasına aldım.
Benim acı bagırıslarim sonucunda pansuman bitmişti.
"İyi günler efendim çıkış işlemleri için lütfen lobi'ye uğrayın" dedikten sonra hemşire odadan çıkmıştı.
"Buraya gel eve gidiyoruz"
Lan noluyor! Hyunjin beni kucağına aldı! Kucağında olan ben ile odadan çıkıp lobi'ye ilerlemiştik. Düsmemek adına ellerimi boynuna sarmıştım oda beni bacaklarımdan daha sıkı bir şekilde tutmuştu.
Lobideki herkes sanki ilk defa bir erkek bir erkeği kucağına almış gibi bakıyorlardı niye herkes homofobik anasini satım! Çıkış işlemlerini yaptıktan sonra arabaya doğru ilerliyorduk.
Hyunjin beni sürücü koltuğunun yanına oturttuktan sonra kendide sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırmıştı ve bizim eve doğru yol almaya başlamıştık.
🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥
Bir dahaki bölüm hyunjin'i kıskançlık bölümüne sokayım mi?
Birde birşey fark ettim ilk defa diğerlerinden uzun yazdım ve nerdeyse ful hyunlix oldu
Geçen bölüm kucağına yazdığımda bir kaç kişi "bundan ne anlamam lazım" yazmışlardı valla ne anladiysaniz o
Sınır;30 oy+30 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my only love // HYUNLİX
AbenteuerFelix babasindan şiddet görüyordu. abısı ve yenı tanıstıgı arkadasları sayesınde hayatı degısecekmıydı <ANGST DEGİL<