7-Bölüm

839 95 51
                                    

Sabah uyandigimda aşağıdan büyük bir kırılma sesi gelmişti. Kırılma sesinin ardından ise çığlık sesi. Koşarak aşağıya inip neler olduğuna baktım. Jeongin tabağı kırmıştı ve muhtamelen panikleyio bağırmıştı. Yanına gidip yere eğildim.

"Jeongin iyi misin bir yerine birşey oldumu?"

"H-hayir"

Dediğine göre bir yerine birşey olmamıştı daha fazla burada cam kırıklarının arasında kalirsa bir yerini kesebilirdi.

"Gel salona gecelim sakin ol sana birşey olmadı ise sorun yok demektir."

"Hihi"

Jeongin'i koltuğa oturttuktan sonra dikkatlice mutfağa girip bir bardaga şu doldurdum ve geri jeongin'in yanına geldim.

Bardağı jeongin'e verdim. Oda bardağı elimden alıp yavaşça içti. Belliki korkmuştu.

"Şimdi biraz daha iyi misin?"

Başını bana doğru döndürerek konuştu

"Evet teşekkür ederim hyung"

"Teşekkür etmene gerek yok ayrıca bana hyungta deme aramızda sadece 1 yaş var"

"Yinede teşekkür etmek istedim"

"Peki o zaman sen bugün burda kal ben okula gideyim olur mu jeongin-ah"

"Peki o zaman çıkışta hepiniz birlikte buraya mi geliceksiniz birde?"

"Evet toplanıp tatil planı yapicaz malum okullar tatil oluyor bizde tatil yapalım söyle güzel bir"

"Bencede o zaman ben seni daha fazla tutmayayim sen geç kalma olur mu?"

"Tamam o zaman ben çıkıyorum kendine dikkat et görüşürüz"

Yaklaşık evden çıkalı 5 dakika olmuştu ve şuan okula varmak için yaklaşık 30 dakikalık yol kalmıştı.

Telefonuma gelen bildirim sesi ile cep telefonumu cebimden çıkardım ve ekranda beliren bilinmeyen bir numaradan bir mesaj gelmişti bu beni korkutsada pek umursamadan yürümeye devam ettim. Telefonum tekrar titrediginde bu sefer telefonumu elime alıp gelen mesaja tıkladım.

+850*****
Benden kaçışın olmadığını biliyorsun dimi küçük sıçan?

Ne o korktuğun için mesajlara bakmiyormusun. Ama merak etme ben seni her zaman görebiliyorum.

Bu numarayı engellediniz

Bilinmeyen numarayı fazla önemsemeden yoluma devam ettim ve bu muhtamelen babamdı daha önce bahsetmiş mıydım bilmiyorum ama bende yakın zamanda babam(!) Aslında bir yer altı mafyası idiymis bu beni biraz korkutsada kafama takmamaya çalıştım.

Ağzıma konulan beyaz ben parçası ile gözlerim kararmaya başlamıştı. En son hatırladıgım şey ise kimden geldiğini bilmediğim o ürkünç kahkaha idi.

Gözlerimi açtığımda beyaz hiç bir esya olmayan bir odadaydim buraya nasıl gelmiştim? Ve beni buraya kim getirmişti?

Ayaga kalkmaya çalıştım ama basarsiz oldum çünkü ayağımda ve bilekldrimde halatlar bağlı idi

Lanet olsun ve boynumdada vardı bana köpek misim gibi davranıyorlar.

Kapı birden açılınca hafifçe yerimde zıpladım ve geri gittim sırtım soğuk duvar ile buluştuğu için kimsenin duyamayacagi bir tıslama kaçtı ağzımdan.

Kapıda bir beden belirince oraya baktım bu şaka olamazdı dimi? Yoksa ben backrooms'a falan mı düştüm ardından onun arkasında bir beden daha belirginlesince isimden koca bir siktir çekmiştim.

👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽👽

Olaylar olaylar

Aa acaba onlar kim merak edenler ➡️

Uzun zamandır bölüm atamadım kusura bakmayın lütfen

Sınır;

30 oy
100 okunma 📖
30 yorum 💬


my only love // HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin