Jeg ville give alt for, at det var virkelighed og ikke bare noget jeg forestillede mig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg åbner mine øjne og strækker mig.
Det er måske lidt pinligt, men der er ikke noget bedre end, at vågne i en stor seng hvor man bare kan strække sig fuldt ud om morgenen.
Jeg ligger i lidt tid og ikke rigtigt tænker på noget specielt andet end, at jeg ville ønske Mathias var her sammen med mig.
Det er fredag og det er weekend, hvilket betyder man ikke skal lave noget som helst produktivt i 3 dage. Fedt.
Jeg rækker ud efter min mobil for at tjekke klokken.
'09.32' står der øverst på skærmen. Fair nok tidspunkt at vågne op på tænker jeg.
Jeg ser, at jeg har 2 beskeder fra Emil og 3 beskeder fra Mathias.
Jeg åbner Mathias' beskeder først.
'Det er helt okay, du ringer hvis der er noget jeg kan gøre'
'godnat, håber du sover godt'
'godmorgen, har du sovet godt?'Jeg smiler så stort når jeg ser Mathias' beskeder.
"Håber du sover godt." Siger jeg og skriger en lille smule.
Der er ikke noget bedre en godnat og godmorgen beskeder.
Jeg tjekker Emils beskeder bagefter.
'Håber du har sovet godt'
'Er kommet sikkert frem, der burde stå nogen rester fra i går af i køleskabet'Jeg sender et hurtigt svar tilbage til Emil og lægger mobilen væk igen.
Jeg har tænkt mig, at skrive til Mathias efter, at jeg har gjort mig klar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det var meningen, at jeg ville begynde at gøre mig klar for et kvarter siden, men jeg kunne rigtigt få mig selv til, at komme ud af sengen så tidligt om morgenen.
Jeg rejser mig endelig op og jeg strækker mine arme og ben igen.
Jeg går igennem stuen og overvejer bare at ligge i sofaen og se film hele dagen.
Jeg beslutter mig for, at gå videre og gemme det til senere.
Jeg når endelig ud til badeværelset.
Jeg starter med, at vaske mit ansigt med noget mild sæbe.
Da jeg er færdig tørrer jeg mit ansigt og begynder at børste tænder.
Da jeg er færdig spytter jeg tandpastaen ud i vasken og tørre mig selv om munden.
Jeg tager fat i min hårbørste og begynder at rede mit hår. Jeg lader det bare være løst i dag og tager en elastik rundt om håndleddet hvis nu jeg ombestemmer mig.
Jeg slukker lyset ud til badeværelset og bevæger mig ind på mit værelse igen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Venskab, kærlighed og håndbold.
FanfictionDette er en Mathias Gidsel fanfiktion. Det starter ud med kun at være hovedpersonen og Emil Jakobsen, Mathias kommer senere bare rolig.