Játsz, vagy, meghalsz ez az egy szabály él itt Határországban. Mikor ide kerültem az első játékomnál rájöttem hogy itt csak magamra számíthatok. Nem éri meg barátokat keresni/szerezni mert a végén mind meghalnak. Engem legtöbbször az adrenalin heve visz előre és, rájöttem ,hogy mit kell csinálni hogy a vízumaim össze adódjanak úgyhogy ha lesérülök akkor normalisan megtudnak gyógyulni a sebeim. Ma megint megyek játszani mert,már teljesen be gyógyult a bokám és,a vízumom is lejár, pedig nem nagyon szokott, de bevallom még nem voltam ilyen sokáig sérült. Ahogy nézem ma egy apartmanba lesz a játék amint át léptem a vonalat tudtam hogy nem mehetek vissza máskülönben meghalok.
"Fejenként egy"
Tudom mondtam magamban es elvettem egy telefont.
"Arc felismerés folyamatban"
Szuper remélem ez is egy kör játék lesz.
"Arc felismerés kész, a regisztráció lezárásáig 3 perc maradt"
A " Várakozó teremben" vannak egy páran ha jól számoltam akkor 12-en vagyunk. Mikor megérkeztem mindenki rám nézett de én nem foglalkoztam velük hanem be álltam az egyik sarokba pont előttem állt egy fehér pulcsis srác, hmm mintha láttam volna valahol... Á! Megvan! Az egyik játéknál tőle loptam el a káró 7-es kártyát, na mindegy elővettem a fulhallgatómat és bekapcsoltam rajta a kedvenc zenémet.(Chishiya sz. sz.)
Már egy ideje vártam mikor megérkezett egy barna hajú lány fekete maszkban(?), valahonnan ismerős volt de nem tudom honnan amikor belépett a "terembe" akkor mindenki rá nézett még én is de ő nem foglalkozott a sok rá szegeződött szempárral oda ment a velem szemben lévő falhoz és neki dőlt miközben a fülébe tette a fülhallgatóját, egy "I am great" feliratú rózsaszín haspólót egy fekete cica nadrágot viselt, egyszer csak fel nézett az "ajtóra", követtem a tekintetét, a két új jövevényt nézte egy festett szőke és egy fekete hajú srác volt.
"A regisztráció lezárult a jelenlegi résztvevők száma 14"
Szólalt meg a szeretett hang mindenki a telefonját kezdte el nézni és várta a játék szabályait és fajtáját.
"A nehézségi szint: Pikk 5"
-Pikk 5? Az mit jelent? -kérdezte a szőke gondolom ez lehet as első max második játékuk.
-Gondolom a szín a fajtáját jelenti.-mondta a társa
-Jól mondod. -ment oda hozzájuk egy kalapos férfi -♤pikk erő játék
♧reff csapat -//-
◇káró ész -//-
És a legaljasabb mind közül a
♡ kör ez a szíveddel játszik, árulásra késztet- fejeszte be az ismertető beszédjét a férfi a fiúk meg csak bólogattak.
"A játék neve: fogócska"
Hmm voltam már rosszabba is.
" Szabályok: menekülj el a fogók elől a megadott játék időn belül és keresd meg a biztonsági zóna ként működő szobát ahol ki tudod kapcsolni a bombát, a bomba a játék idő lejárta után felrobban, és elpusztítja az épületet és vele együtt a játékosokat is. A játékra fenn maradt idő 20 perc"Na hello ez lenne az első könyvem amit ide wattpadra írok ezért a helyesírási hibákat kérlek nézzétek el nekem. Sokat gondolkodtam azon hogy elkezdjem-e ezt a könyvet végül mint látjátok belevágtam. Ez egy Alice in Borderland-os könyvnek (wow na nem mondod eddig észre se lehetett venni) terveztem és majd meglátjuk mi lesz belőle. Lehet a végén nem lesz belőle semmi... Na mindegy, gratulálok sikerült végig olvasnod a beszédemet nem lett hosszú de viszont rettentően unalmasra sikerült, viszont gondoltam én se hagyhattam ki ha már kb az összes könyvnek amit olvastam van egy ilyen a végén. Szóval nem hagytam ki viszont nem veszem el a többi szabad időtöket a beszédemmel. Úgyhogy további szép reggelt/napot/estét vagy tudom is én milyen napszak van amikor olvasod. Egyszóval viszlát.
YOU ARE READING
I'm ready to die for you |Szünetel|
FanfictionAmikor a világ hátat fordít neked és semmi se sikerül akkor egy új világ felemelő lehet számodra, de később rájössz, hogy ez nem egy sima/átlagos hely..... ♤◇♧♡ Ayame élete mindig is nehéz volt, az apja börtönbe került...