2.rész

92 10 3
                                    

"A játékra fennmaradt idő 20 perc. "

(Ayame sz.sz)
Hmm... Adhattak volna több időt is, egyáltalán nem bántam volna.
"A játékosoknak 5 percük van megtalálni a számukra megfelelő kezdő pozíciót"
Akkor indulás mondtam magamban miközben elindultam a legfelső emeletre, onnan majd be látom az egész játékteret, mikor fel értem neki támaszkodtam a párkánynak és vártam, hogy el kezdődjön az öldöklés vagy ahogy mások mondják a játék, miközben azt néztem ahogy a többiek bolyonganak a szintek között, szerintem van olyan aki azt se tudja hogy mit kell csinálni. Sose értettem, hogy mit lát benne az aki létrehozta ezt a helyet. Szereti nézni azt ahogy valaki meghal? Vagy mi? A gondolat menetemből a fehér pulcsis srác szakított ki.
-Hello! Nem baj ha én is itt leszek? -kérdezte, jajj de jó már csak ez hiányzott hogy valaki hozzám szóljon..... de mivel én ilyen kedves lélek vagyok ezért...
-Szia! Nem, nem baj gyere csak nyugodtan. -válaszoltam neki, látjátok én már ilyen jó tét lélek vagyok mindenkin segítek aki magányos...... Jobb lenne egyedül lenni és rajzolni vagy gitározni.
"A játék elkezdődött"
Szuper gondoltam, jéé ott a fogó! Ha jól látom egy ló maszkban. Egyetlen egy kérdésem van ezzel kapcsolatban.... MIÉRT?
-A fogók csak előre látnak.-gondolkodtam hangosan.
-Igen, mivel a ló maszk csak ezt engedi meg nekik. -fojtatta a gondolat menetemet a fehér pulcsis. -Amúgy Chishiya vagyok-mutatkozott be ezek szerint Chishiya, most nekem is el kéne mondanom a nevem? Ajjj... Pedig ehez egyáltalán nincs kedvem.
-Ayame
-Valahol már láttalak téged Ayame.
-Lehet, hogy láttál lehet, hogy nem én erre a kérdésre nem adok válasz mert lehet olyat tudsz meg amit nem kéne. -
lövéseket hallottunk a második emeletről a fogó a 2 emeletről a 3 emeletre lőtt.
-Miért lő a fogó a 3 emeleti ajtóra? -mondta ki hangosan a magamban feletett kérdést Chishiya, talán.... az az ajtó!
És akkor ott kell lennie a bombának vagy a kikapcsolójának! Miközben ezen gondolkodtam le
csúsztam a csatornán a 3 emeletre.
-Látom ti is rájöttetek -mondta a fekete hajú akit ha jól tudom Arisunak hivnak, na várjunk csak ti? Azaz.... Hátra néztem és meg láttam Chishiyát.
-Hello-Köszönt Arisu Chishiyanak.
-Üdv. -Köszönt vissza.
-Te követsz engem, vagy mi? -kérdeztem félig felhúzott szemöldökkel.
-Én? Én nem. -Tette kezét a tarkójához.
-Vigyázz! -kiáltottam és ellöktem Chishiyát. A fogó majdnem eltalált minket. Nem értem, hogy miért csináltam, engem hidegen hagy az emberek halála de most meg mentettem őt.
-Köszönöm. -köszönte meg, hogy meg mentettem, én meg csak lefagyva álltam ott egyhelyben de nem sokáig mert most a Chishiya lölkött el engem, meglepődötten néztem rá, majd észre vettem, hogy a fogó most engem vett célba.
-Kösz -mondtam, mire Chishiya csak bólintott. Körbenéztem Arisut nem láttam sehol, gondolom bement a szobába. Ki nyitottam az ajtót de egyből be is csuktam mert majdnem meglőttek. Chishiya furán nézett rám.
-Szerintem bent is van egy fogó. -mondtam, valamiért suttogva. Bólintott egyett és ő is be nyitott, bezzeg őt nem lövik, én is bementem utána, bassza meg szitkozodtam magamban meg lőtték a vállam de szerencsére nem talált el többször mert Chishiya egy sokkolóval(?) megrázta emiatt a fogó elájult.
-Köszi, megint.... -nevettem el magam kínomban.
-Nincs mit. -mosolyodott el halványan, elindult az egyik szobába.
-Vigyázz! -kiáltottam és ki húztam a helyiségből a fiút.
-Kösz. -mondta de nem annyira figyeltem rá. Megint. Megint meg csináltam. Megint meg mentettem az életét.
-VALAKI SEGÍTSEN MERT A BOMBA KIKAPCSOLÁSÁHOZ KETTŐ EMBER KELL, A BISZTONSÁGI SZOBA A 3 EMELTEN A 401-ES SZOBÁBA
VAN. -kiáltott ki az ablakon Arisu. Gondolom elintézte a fogót míg ezen gondolkodtam meg szólalt a telefon a zsebemben.
"A játékból maradt idő 1 perc"
Szuper. Gyerünk valaki kapcsolja már ki ezt a szart.
"10"
Gyerünk
"9"
Hajráááá
"8"
Valakiii
"7"
Ne már
"6"
Nem akarok meghalni
"5"
Hát akkor készüljünk a halálra
"4"
Hmm... Milyen lehet felrobbannak?
"3"
Ahogy hallom hamarosan meg tudom...
"2"
Viszlát világ mondanám, hogy egy élmény volt de nem volt az..
"1... Gratulálunk megnyerte a játékot"
Várjunk csak... Mi?
"Minden nyertes kap öt nap vízumot"
SIKERÜLT kiáltottam magamban. Na akkor indulás haza.
-Gyere segítek ellátni a válladat. -mondta Chishiya felém fordulva.
-Köszi de nem kell megcsinalom ha haza értem. - De attól még jó lenne ha segítenél... Úristen Ayame mire gondolsz?! Nem kell neked segítség már így elég bajod van.
-Biztos?
-Biztos. -bolintottam
-Rendben. Akkor majd még lehet találkozunk..... Szia. -köszönt el a fiú, és elindult
-Viszlát -mondtam majd elindultam a másik irányba (mivel arra "lakom"). Mikor "haza" értem el láttam a vállam és lefeküdtem pihenni. Másnap reggel elmentem gombát gyűjteni, amikor hirtelen elsötétült minden. Amint magamhoz tértem éreztem hogy a kezeim össze vannak kötözve a lábaim pedig egy székhez, a fejemen meg egy zsák szerűség. A kezemen a kötél elég rosszul van összekötve mit ne mondjak. Emiatt viszonylag gyorsan eltudtam magamat oldozni.
Mikor kioldoztam magam felálltam a székről körbe néztem a helyiségben, alapvetően nem egy kis térbe zártak kb a szoba közepén van egy függöny ami eltakarta a helyiség másik felét, amikor át mentem azt láttam, hogy a szemben lévő falon, az összes kártya fajta ott volt és kb 22 ki volt húzva. Gondolom ezek már megvannak neki/nekik. Miközben ezen gondolkodtam kinyílott az ajtó és ahogy láttam kb 9 személy jött be az ajtón.
-Hova lett? -kérdezte egy férfi aki félmeztelen(?). Nagy eséllyel rám gondolt, de MÉG nem vettek észre.
-Ti ketten menjetek és keressétek meg a lányt. -mondta ellentmondás nem tűrő hangon, halkuló lépteket hallottam. Elmentek mondtam magamban, majd át néztem a szoba másik felébe.
Na várjunk csak az ott.....

Ésss itt van a második rész, gondoltam egy kicsit tépkedem az idegeiteket. Napi kérdés: vajon kit vagy kiket láthatott meg Ayame?
Hmm... Ahogy nézem ez egy picit hosszabb rész lett mint amilyenre terveztem de hát na nem tudok mit tenni ellene. Viszont nem húzom tovább az időtöket viszlát. ✧(。•̀ᴗ-)✧

I'm ready to die for you |Szünetel|Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ