𝐔𝐍𝐔𝐓𝐌𝐀

1 1 0
                                    

𝑒𝑠𝑠𝑢𝑏ℎ𝑢 𝑏𝑒𝑑𝑎 𝑚𝑖𝑛 𝑡𝑎𝑙 𝑎𝑡𝑖ℎ𝑖 𝑣𝑒𝑙𝑙𝑎𝑦𝑙ü 𝑑𝑒𝑐𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑣𝑒𝑓𝑟𝑎𝑡𝑖ℎ𝑖 ℎ𝑎𝑘𝑎𝑟𝑟𝑎𝑠𝑢𝑙𝑎 𝑒ℎ𝑙𝑒𝑣 𝑣𝑒 ü𝑙𝑎 𝑙𝑖 𝑑𝑒𝑙𝑎𝑙𝑒𝑡𝑖ℎ𝑖. 𝑏𝑖𝑠𝑚𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑚𝑎𝑛𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑖𝑚.
𝐄𝐥𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐢𝐥𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐚ș𝐢 𝐬𝐚𝐛𝐢𝐫𝐝𝐢𝐫
𝐄𝐥𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐢𝐥𝐦𝐢𝐦 𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐦𝐦𝐞𝐥 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦 𝐟𝐚𝐤𝐚𝐭,
𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐞𝐦𝐢𝐧 𝐨𝐥𝐚𝐦𝐚𝐝𝐢𝐠𝐢𝐦 ö𝐧𝐞𝐦𝐥𝐢 𝐢𝐥𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢 𝐧𝐚𝐬𝐢𝐥 𝐨𝐥𝐮𝐫𝐝𝐚 𝐢𝐡𝐭𝐢𝐲𝐚𝐜𝐢 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 𝐤𝐢𝐬𝐢𝐦 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫𝐚 𝐝ō𝐤𝐞𝐲𝐢𝐦..
𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐤 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐚𝐜𝐢𝐳𝐥𝐢𝐠𝐞 𝐬𝐚𝐡𝐢𝐩 𝐦𝐚𝐥𝐞𝐬𝐞𝐟,
𝐢𝐥𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐝𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐚 𝐝𝐚𝐡𝐢𝐥𝐞𝐧.
𝐨 𝐲ü𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐥𝐢𝐦 , 𝐡𝐞𝐦 𝐧𝐚𝐬𝐢𝐡𝐚𝐭 𝐠𝐞𝐫𝐞𝐤𝐥𝐢 𝐛𝐮 𝐜𝐚𝐧𝐚 . "ö𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐥𝐢𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐩𝐢𝐧𝐚𝐫𝐚 𝐝ō𝐧üș𝐭ü𝐫 ,
𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐢𝐤𝐫𝐚𝐦 𝐞𝐭 𝐬𝐮𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫𝐚, 𝐞𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐮𝐲𝐮𝐧 𝐚𝐜𝐢 𝐨𝐥𝐮𝐫𝐬𝐚 𝐳𝐞𝐡𝐢𝐫𝐥𝐞𝐫𝐬𝐢𝐧. 𝐓𝐚𝐭𝐥𝐢 𝐨𝐥𝐮𝐫𝐬𝐚 ș𝐢𝐟𝐚 𝐨𝐥𝐮𝐫𝐬𝐮𝐧 . 𝐌𝐮𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐤 𝐤𝐢 𝐝𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐀𝐥𝐥𝐀𝐡 𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐫 , 𝐝𝐞𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐤𝐭𝐮𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐯𝐚𝐫𝐝𝐢𝐫. 𝐬𝐚𝐛𝐢𝐫 𝐯𝐚𝐫𝐝𝐢𝐫.𝐭𝐞𝐜𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐢 𝐲𝐢𝐧𝐞 𝐀𝐥𝐥𝐀𝐡 𝐭𝐢𝐫.𝐯𝐞 𝐛𝐢𝐫 𝐝𝐞𝐫𝐯𝐢ș, 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫 𝐚𝐦𝐚 𝐲𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐞𝐳 𝐢𝐦𝐢ș 𝐡𝐚𝐭𝐢𝐫𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐦𝐚 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐮 𝐯𝐞𝐫𝐢𝐫𝐦𝐢ș 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐳 𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐚𝐲𝐚𝐧𝐚𝐦𝐚𝐳 𝐢𝐦𝐢ș 𝐛𝐮 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐜𝐞𝐬𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐢ș 𝐲𝐨𝐤𝐮ș𝐚 𝐭𝐚𝐦 𝐝ü𝐳𝐝𝐞 𝐝𝐞𝐠𝐢𝐥𝐦𝐢ș 𝐬𝐚𝐧𝐤𝐢 𝐭𝐚𝐦 𝐲𝐚𝐲𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐚 𝐝𝐞𝐠𝐢𝐥𝐦𝐢ș 𝐝𝐚𝐫𝐚𝐜𝐢𝐤 𝐯𝐞 ç𝐨𝐤 𝐮𝐳𝐮𝐧 𝐤𝐢𝐥𝐨𝐦𝐞𝐭𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐬𝐚𝐛𝐢 𝐠𝐢𝐳𝐥𝐢 𝐭𝐮𝐭𝐮𝐥𝐚𝐧 𝐲𝐮𝐫𝐮𝐝𝐮𝐤ç𝐞 𝐬𝐚𝐡𝐢 𝐝𝐚𝐡𝐚 ö𝐦ű𝐫 𝐤𝐚𝐥𝐝𝐢𝐦𝐢 𝐝𝐢𝐲𝐞 𝐝𝐮𝐫𝐚𝐧 𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐮𝐫𝐬𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧𝐬𝐢𝐳 ö𝐥𝐦𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧𝐢 𝐲𝐚ș𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐲𝐚 𝐛𝐞𝐧𝐢 𝐚𝐥 𝐲𝐚𝐧𝐢𝐧𝐚 𝐲𝐚𝐝𝐚 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐲𝐨𝐥 𝐝𝐚 𝐝𝐮𝐫𝐝𝐮𝐫𝐦𝐚 𝐲𝐚 𝐡𝐚𝐲𝐢𝐫 𝐠ö𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐚 𝐝𝐚 ș𝐞𝐫𝐫𝐞 𝐯𝐞 𝐢𝐦𝐭𝐢𝐡𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐚𝐛𝐢𝐫 𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐤𝐢𝐤𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐲𝐞 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐧𝐞𝐧 𝐤𝐢𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐠𝐮𝐥𝐚𝐲𝐚𝐜𝐚𝐤𝐤𝐢 𝐛𝐮 𝐝𝐞𝐠𝐞𝐫𝐥𝐢 𝐡𝐚𝐳𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐥𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐞𝐫𝐞𝐬𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐤𝐚𝐥𝐦𝐢ș 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐝űșü𝐧ü𝐩 𝐟𝐚𝐫𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚𝐥𝐢𝐤 𝐲𝐚 𝐡𝐮 𝐞𝐝𝐞𝐩 𝐲𝐚 𝐡𝐮 ș𝐮 𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐤𝐚𝐥 𝐝𝐞𝐦𝐢ș 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐢𝐫𝐝𝐞 𝐛𝐚𝐤𝐦𝐢ș 𝐤𝐢 𝐛𝐢𝐫 𝐛𝐚𝐤𝐦𝐢ș𝐤𝐢 𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐢𝐫 𝐝𝐚𝐠𝐝𝐚 𝐭𝐞𝐩𝐞𝐝𝐞 𝐬𝐚𝐡𝐢 𝐤𝐢𝐦 𝐯𝐚𝐫 𝐲𝐞𝐫𝐝𝐞 𝐚𝐜𝐳𝐢𝐲𝐞𝐭𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐛𝐞𝐫𝐬𝐢𝐳 𝐬𝐚𝐡𝐢 𝐤𝐢𝐦 𝐯𝐚𝐫 𝐢𝐬𝐞 𝐤𝐮𝐝𝐫𝐞𝐭𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐢𝐫𝐬𝐢𝐳 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐝ö𝐧𝐦üș 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐞  𝐲𝐚 𝐡𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐦𝐢𝐲𝐢𝐦 𝐛𝐢 ç𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐢𝐲𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐥𝐯𝐚𝐫𝐢ș𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐢𝐫𝐬𝐢𝐳...

𝚖𝚊𝚗𝚎𝚟𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔 2.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin