𝐵𝑖𝑠𝑚𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ 𝑒𝑠𝑡𝑎𝑖𝑧ü 𝑏𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ 𝑙𝑎 𝑖𝑙𝑎ℎ𝑒 𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑒𝑛𝑡𝑒 𝑠𝑢𝑏ℎ𝑎𝑛𝑒𝑘𝑒 𝑖𝑛𝑛𝑖 𝑘ü𝑛𝑡ü 𝑚𝑖𝑛𝑒𝑧𝑧𝑎𝑙𝑖𝑚𝑖𝑛 . 𝐵𝑖𝑠𝑚𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑚𝑎𝑛𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑖𝑚 .
彡𝙺𝚞𝚕𝚞𝚗 𝚎𝚐𝚛𝚒𝚜𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚞𝚗 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚐𝚎ç𝚎𝚛 .彡𝚔𝚞𝚕𝚞𝚗 𝚍𝚘𝚐𝚛𝚞𝚜𝚞 𝚢𝚘𝚕𝚞𝚗 𝚣𝚊𝚑𝚖𝚎𝚝𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚕𝚒𝚐𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗𝚍𝚒𝚛.
彡𝚣𝚊𝚑𝚖𝚎𝚝 𝚒ç𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚋𝚒𝚛 𝚐ü𝚣𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔 𝚋𝚞𝚕 𝚎𝚢 𝚐𝚊𝚏𝚒𝚕 𝚎𝚢 𝚔ö𝚛𝚎𝚛𝚖𝚒ș 𝚗𝚎𝚏𝚒𝚜.
彡𝚢𝚘𝚔𝚝𝚞𝚛 ç𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚊ș𝚔𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚎𝚋𝚎𝚋𝚒 𝚑𝚒𝚔𝚖𝚎𝚝𝚎 𝚋𝚒𝚗â𝚎𝚗.
彡𝚋𝚞𝚕𝚞𝚛𝚜𝚊𝚗𝚔𝚒 𝚒ç𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚖𝚎ș𝚊𝚔𝚔𝚊𝚝𝚜𝚒𝚣 𝚋𝚒𝚛 𝚐ü𝚣𝚎𝚕𝚕𝚒𝚔 𝚝𝚎 𝚖𝚞𝚑𝚊𝚔𝚔𝚊𝚔 𝚐𝚊𝚏𝚕𝚎𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚒𝚍𝚒𝚛 𝚊𝚕𝚍𝚊𝚗𝚖𝚊𝚢𝚊𝚜𝚒𝚗 .
彡𝚘 𝚗𝚒𝚌𝚎 "𝚍𝚎𝚗𝚒" 𝚍𝚒𝚛. 𝚏𝚊𝚗𝚒 𝚍𝚒𝚛, 𝚑𝚘ș 𝚝𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚔𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚕𝚞 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛.
彡𝚐ü𝚣𝚎𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚏𝚊𝚔𝚊𝚝 𝚐𝚒𝚣𝚕𝚒 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 , 𝚟𝚎𝚏𝚊𝚜𝚒𝚣𝚍𝚒𝚛, 𝚟𝚎𝚏𝚊𝚕𝚒 𝚍𝚘𝚜𝚝 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛, 𝚣𝚊𝚕𝚒𝚖𝚍𝚒𝚛 ,𝚊𝚌𝚒𝚝𝚒𝚛 𝚐𝚎ç𝚎𝚛.
彡 𝚞𝚗𝚞𝚝𝚖𝚊 𝚋𝚞𝚛𝚊𝚜𝚒 𝚍𝚘𝚢𝚞𝚖 𝚢𝚎𝚛𝚒 𝚍𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚖𝚞𝚑𝚊𝚔𝚔𝚊𝚔 𝚊ç 𝚔𝚊𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗. 𝙳𝚘𝚢𝚍𝚞𝚖 𝚜𝚊𝚗𝚖𝚊 𝚍𝚘𝚢𝚞𝚖𝚜𝚞𝚣 𝚔𝚊𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗.
彡𝚊𝚕𝚍𝚊𝚗𝚒ș𝚝𝚒𝚛 𝚎𝚋𝚎𝚍𝚒 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝙰𝚕𝚍𝚊𝚗𝚖𝚊 𝚢𝚎𝚛𝚒𝚍𝚒𝚛.
彡𝙶𝚎𝚛ç𝚎𝚐𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚒 ! 𝚏𝚊𝚔𝚊𝚝 𝚐𝚎𝚛ç𝚎𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚒𝚏𝚛𝚊𝚝 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚝𝚎𝚏𝚛𝚒𝚝 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚟𝚎 𝚢𝚊 𝚑𝚞𝚝 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚒𝚏𝚛𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚝𝚎𝚏𝚛𝚒𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚗𝚎𝚢𝚎 𝚐ö𝚛𝚎 𝚍𝚒𝚢𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚊𝚛𝚜𝚊𝚗 𝚢𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐𝚒𝚗𝚒𝚗𝚒 𝚜𝚎ç𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚍𝚊 𝚜𝚘𝚗𝚜𝚞𝚣 𝚋𝚊𝚑𝚊𝚛𝚒𝚗𝚒..
彡𝚒𝚖𝚊𝚗𝚒 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚋𝚞𝚢𝚊 𝚊𝚕 𝚖𝚒𝚜𝚊𝚏𝚒𝚛 𝚎𝚝 𝚑𝚊𝚗𝚎𝚢𝚎 𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚜ī𝚔ī 𝚝𝚞𝚝 𝚊𝚐𝚣𝚒𝚗𝚒 ç𝚎𝚔𝚒𝚗𝚒𝚛 𝚛𝚊𝚑𝚊𝚝𝚑𝚒𝚣 𝚘𝚕𝚞𝚙 𝚐𝚎𝚛𝚒 𝚐𝚒𝚍𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚔𝚖𝚎𝚝𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚎𝚖𝚎𝚣𝚜𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚍𝚊 𝚋𝚞𝚗𝚊 𝚍𝚎𝚓𝚊𝚟𝚞 𝚍𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚘 𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗𝚝𝚒𝚐𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚘𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚛 ș𝚎𝚢 𝚒𝚜𝚒𝚖 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚑𝚞𝚝 𝚜𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚣𝚒𝚛 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚜𝚒𝚗
𝚘 𝚖𝚒𝚜𝚊𝚏𝚒𝚛𝚒 𝚋𝚞𝚢𝚞𝚛 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚗𝚊𝚜𝚒𝚕 𝚒𝚔𝚛𝚊𝚗 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚋𝚒 𝚘𝚕𝚊𝚌𝚊𝚐𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚎𝚖𝚎𝚣𝚜𝚒𝚗...彡𝚒𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚛 𝚢𝚊 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚝 𝚟𝚎 𝚝𝚎𝚟𝚎𝚔𝚔𝚞𝚕 𝚎𝚍𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚑𝚊 𝚒𝚕𝚊𝚑𝚒 𝚋𝚞𝚗𝚍𝚊 𝚗𝚎 𝚑𝚒𝚔𝚖𝚎𝚝𝚒 𝚒𝚕𝚊𝚑𝚒𝚢𝚢𝚎 𝚟𝚊𝚛𝚍𝚒𝚛𝚔𝚒 𝚘𝚗𝚞 𝚋𝚊𝚗𝚊𝚍𝚊 𝚐ō𝚜𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚒𝚗 𝚔𝚒 𝚘𝚕𝚐𝚞𝚗𝚕𝚞𝚔 𝚎𝚍𝚎𝚢𝚒𝚙 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚝𝚎𝚜𝚋𝚒𝚑 𝚎𝚍𝚎𝚢𝚒𝚖 𝚢𝚊 𝚑𝚞𝚝 𝚐ö𝚣 𝚢𝚊ș𝚕𝚊𝚛𝚒 𝚒ç𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚞𝚊 𝚢𝚕𝚊 𝚐ü𝚗𝚊𝚑𝚕𝚊𝚛𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚟𝚎𝚛𝚍𝚒𝚐𝚒 𝚊𝚣𝚊𝚋𝚒𝚗 ș𝚒𝚍𝚍𝚍𝚎𝚝𝚒𝚗𝚒 𝚊𝚛𝚣 𝚎𝚍𝚎𝚢𝚒𝚖 .
彡𝚍üșü𝚗 𝚒𝚕𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚋𝚒 𝚘𝚕 𝚐𝚊𝚢𝚛𝚒𝚜𝚒 𝚒𝚜𝚢𝚊𝚗 𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚜𝚒𝚣 𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚕𝚊𝚢𝚊𝚗𝚒 𝚍𝚒𝚛 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚒ç𝚒𝚗𝚎 ç𝚎𝚔𝚎𝚛. 𝚈𝚊 𝚔𝚊𝚑𝚛𝚞 𝚙𝚎𝚛𝚒ș𝚊𝚗 𝚘𝚕𝚞𝚙 𝚍𝚊 𝚣𝚊𝚕𝚒𝚖𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗 ç𝚒𝚔𝚊𝚛𝚜𝚊𝚗.
彡𝚟𝚎 𝚍𝚊𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚣𝚍𝚒𝚛𝚊𝚙𝚝𝚊𝚗 𝚋𝚊ș𝚔𝚊 𝚋𝚒𝚛ș𝚎𝚢 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚞𝚖𝚞𝚕𝚞𝚛𝚔𝚒 𝚜𝚊𝚕𝚒𝚑𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚘𝚕𝚊𝚜𝚒𝚗 𝚑𝚊𝚔𝚔𝚒𝚗 𝚛𝚊𝚑𝚖𝚎𝚝𝚒𝚗𝚎 𝚎𝚛𝚎𝚛 𝚖𝚞𝚣𝚊𝚏𝚏𝚎𝚛 𝚘𝚕𝚞𝚛 ç𝚒𝚔𝚊𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚁𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗 𝚑𝚞𝚣𝚞𝚛𝚞𝚗𝚊.
彡𝚞𝚗𝚞𝚝𝚖𝚊 𝚎𝚢 𝚞𝚗𝚞𝚝𝚊𝚗 𝚋𝚛𝚎 ,𝚐𝚊𝚏𝚒𝚕 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎
𝚞𝚗𝚞𝚝𝚖𝚊𝚔 𝚑𝚊𝚜𝚝𝚊𝚕𝚒𝚔𝚝𝚒𝚛.𝚢𝚊𝚑𝚞𝚝 𝚐ö𝚛𝚖𝚎𝚢𝚎𝚗 𝚐ö𝚣𝚎 𝚖𝚎𝚛𝚑𝚎𝚖 𝚕𝚊𝚣𝚒𝚖𝚍𝚒𝚛.彡𝚌𝚊𝚑𝚒𝚕𝚌𝚎 𝚢𝚊ș𝚊𝚖𝚊𝚔 𝚍𝚊 ö𝚢𝚕𝚎 𝚗𝚎 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚏𝚊𝚛𝚔𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗 𝚘𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚔𝚞𝚛𝚝𝚞𝚕𝚍𝚞𝚗 𝚗𝚎 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚙𝚎𝚜 𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗 𝚘𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚎𝚗 𝚋𝚊ș𝚝𝚊𝚜𝚒𝚗 𝚍𝚎𝚖𝚎𝚔𝚝𝚒𝚛 𝚊𝚑 𝚟𝚎 𝚔𝚎𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚒𝚛𝚊𝚔𝚖𝚊𝚣 𝚢𝚊𝚔𝚊𝚗𝚊 𝚢𝚊𝚑𝚞𝚝 𝚙𝚎ș𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚜ü𝚛ü𝚔𝚕𝚎𝚛 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒 𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚋𝚊 𝚎𝚍𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚒𝚖𝚊𝚗𝚜𝚒𝚣𝚕𝚒𝚔 ç𝚊𝚕𝚊𝚛 𝚔𝚊𝚙𝚒𝚗𝚒 𝚞𝚗𝚞𝚝𝚖𝚊 .
彡𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚎𝚗 𝚟𝚊𝚛 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚒ç𝚎𝚛𝚒
𝙴𝚢 𝚒𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚗 𝚍𝚘𝚜𝚝𝚖𝚞𝚜𝚞𝚗 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚢𝚘𝚔𝚜𝚊 𝚢𝚘𝚕𝚍𝚊ș𝚖íș 𝚍𝚎𝚖𝚒șș𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚗𝚒 𝚑𝚊𝚏í𝚣í𝚖 𝚜𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚢𝚖𝚒ș𝚜𝚒𝚗 𝚗𝚊𝚜í𝚕 𝚋𝚒𝚛 ș𝚎𝚢𝚖𝚒ș𝚜𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚎𝚟𝚎𝚗𝚎 𝚗𝚊𝚜í𝚕 𝚐𝚎𝚕𝚜𝚒𝚗 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚋𝚎𝚝 𝚗𝚊𝚜í𝚕 𝚗𝚊𝚜í𝚕 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚗𝚊𝚜𝚒𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚋𝚒 𝚎𝚍𝚎𝚛 𝚒𝚕𝚒𝚖𝚕𝚎 𝚎𝚢𝚕𝚎 𝚜𝚎𝚗 𝚗𝚊𝚜𝚒𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚢 𝚒𝚗𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗í𝚗 𝚐ü𝚣𝚎𝚕 𝚖ü𝚛𝚒𝚍𝚒 𝚢𝚊ș𝚕í 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚜𝚞 𝚋𝚞𝚍𝚞𝚛 𝚑𝚊𝚔𝚒𝚔𝚊𝚝 𝚔𝚒 öyle hakikat sana ulașílmaz olur oldubu yol hakikat eyle hakikat.彡Dünya için dünya da kalacagín kadar çalíș.
彡Ahiret için orada sonsuz kalacagína göreçalíș.
彡ALLAH 'ü tealaya ona muhdaç oldugun kadar itâat et.
彡Cehenneme dayana bilecek kadar günah ișle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚖𝚊𝚗𝚎𝚟𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔 2.
Humor𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒𝚣𝚒 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚢𝚘𝚕𝚞𝚗𝚍𝚊 𝚑𝚊𝚢𝚒𝚛𝚕𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚝 𝚋𝚞 𝚔𝚘𝚗𝚞 ü𝚣𝚎𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚒𝚛 ç𝚘𝚔 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚙 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚗𝚖𝚎𝚔𝚝𝚎 𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚋𝚒𝚖𝚍𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎 𝚢𝚘𝚔 𝚜𝚊�...