𝐵𝑖𝑠𝑚𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ𝑖 𝑡𝑒𝑣𝑒𝑘𝑘𝑒𝑙𝑡ü 𝑎𝑙𝑎𝑙𝑙𝑎ℎ 𝑙𝑎 ℎ𝑎𝑣𝑙𝑒 𝑣𝑒𝑙𝑎 𝑘𝑢𝑣𝑣𝑒𝑡𝑒 𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑏𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ. 𝐵𝑖𝑠𝑚𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑚𝑎𝑛𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑖𝑚
𝚂𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚢𝚘𝚕 𝚎𝚕𝚋𝚎𝚝 𝚊𝚌𝚒𝚢𝚒 𝚝𝚊𝚝𝚕𝚒𝚢𝚊 ç𝚎𝚟𝚒𝚛𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚊ș𝚔𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚕 𝚖𝚎𝚢𝚍𝚊𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚝𝚒𝚛𝚎𝚗 𝚋ü𝚢ü𝚔 𝚋𝚒𝚛 𝚘𝚕𝚐𝚞𝚗𝚕𝚞𝚔𝚝𝚞𝚛 𝚘𝚕𝚐𝚞𝚗𝚕𝚞𝚔𝚕𝚊 𝚝𝚎𝚋𝚎𝚜𝚜ü𝚖 𝚎𝚍𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚟𝚊𝚛𝚍𝚒𝚛 𝚋𝚞𝚗𝚞𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚘𝚗𝚞 𝚋𝚞 𝚍𝚊 𝚐𝚎ç𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚢𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚛𝚛𝚊 𝚟𝚊𝚔𝙸𝚏 𝚘𝚕𝚖𝚞ș𝚝𝚞𝚛 𝚒ș𝚝𝚎 𝚘 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎𝚍𝚎 𝚟𝚊𝚛𝚍𝚒𝚛 𝚎𝚟𝚕𝚒𝚢𝚊 𝚕𝚒𝚔 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚒𝚛𝚛𝚊 𝚔𝚊𝚍𝚎𝚖 𝚘𝚕𝚞𝚗𝚌𝚊 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗𝚒 𝚔𝚊𝚖𝚒𝚕 𝚘𝚍𝚞𝚛𝚔𝚒 𝚒𝚍𝚛𝚊𝚔𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚏𝚊𝚛𝚔𝚓𝚗𝚍𝚊𝚕𝚒𝚔𝚕𝚊 𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚔𝚖𝚎𝚝𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚘 𝚒𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚕𝚒ș 𝚜𝚎𝚋𝚎𝚋𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚏𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊𝚍𝚒𝚛 𝚗𝚎𝚢𝚕𝚎 𝚒𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚘𝚕𝚞𝚗ș𝚞𝚗𝚍𝚊 𝚗𝚊𝚜𝚒𝚕 𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖 𝚟𝚊𝚛𝚍𝚒𝚛 𝚒ș𝚝𝚎 𝚋𝚞 𝚘𝚗𝚊 𝚋𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛𝚒𝚕𝚒𝚛 𝚖𝚊𝚗𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚊 𝚔𝚎𝚛𝚊𝚖𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚋𝚒 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚛 𝚎𝚐𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛𝚒 𝚐ü𝚣𝚎𝚕 𝚒𝚜𝚎 𝚘 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚛 ç𝚘𝚔 𝚟𝚎𝚕𝚒 𝚗𝚒𝚖𝚎𝚝𝚎 𝚟𝚊𝚔𝚒𝚏 𝚘𝚕𝚖𝚞ș𝚝𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚕𝚊𝚔𝚒𝚜 𝚊𝚖𝚖𝚊 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚋𝚎𝚛𝚜𝚒𝚣 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚔𝚊 𝚔𝚞ș𝚞𝚗𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚣𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚔𝚎ș𝚏𝚒 𝚋ü𝚢ü𝚔 𝚋𝚒𝚛 𝚗𝚒𝚖𝚎𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚊𝚢𝚊 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚏𝚎𝚕𝚊𝚑𝚊 𝚎𝚛𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚕𝚊𝚍𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚌𝚎𝚗𝚗𝚎𝚝 𝚔𝚊𝚙𝚒𝚕𝚊𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚛𝚊𝚕𝚊𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗𝚕𝚊 𝚋𝚒𝚛𝚕𝚒𝚔𝚝𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚌𝚒𝚕𝚒𝚔 𝚟𝚎𝚛𝚍𝚒𝚐𝚒 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚋𝚞 𝚍𝚊𝚢𝚊𝚗𝚒𝚕𝚖𝚊𝚣𝚕𝚒𝚔 𝚋𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚐𝚒𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚢𝚊𝚑𝚞𝚝 𝚗𝚎𝚏𝚜𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚐𝚒𝚛 𝚍𝚒𝚢𝚎 𝚣𝚒𝚔𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚜𝚎𝚗 𝚊𝚜𝚕𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚝𝚎𝚟𝚎𝚔𝚔𝚞𝚕 𝚎𝚝𝚖𝚒ș 𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚕𝚒 𝚋𝚒𝚛 𝚍üș𝚞𝚗𝚌𝚎𝚢𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚖𝚒ș 𝚘𝚕𝚞𝚛𝚜𝚞𝚗 ș𝚊𝚢𝚎𝚝 𝚗𝚎𝚏𝚜𝚒𝚗𝚒 𝚒𝚢𝚒 𝚝𝚊𝚗𝚒𝚛𝚜𝚊𝚗 𝚘𝚗𝚞𝚗 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚘𝚕𝚊𝚗 𝚑ü𝚔ü𝚖𝚛𝚊𝚗𝚕𝚒𝚐𝚒 𝚜𝚘𝚗𝚊 𝚎𝚛𝚎𝚛 𝚟𝚎 𝚢𝚞𝚕𝚊𝚛𝚒 𝚜𝚎𝚗𝚍𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚛 𝚘 𝚗𝚎𝚏𝚒𝚜𝚔𝚒 𝚜𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚔𝚘𝚛𝚔𝚖𝚞ș 𝚑𝚊𝚕𝚎 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚛 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚔𝚒 𝚜𝚎𝚗 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚖𝚎𝚣𝚜𝚒𝚗 𝚘𝚗𝚞𝚗 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚍𝚒𝚔𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚢𝚊𝚙𝚖𝚊𝚣𝚜𝚒𝚗 𝚘 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚢ö𝚗𝚕𝚎𝚗𝚍𝚒𝚛𝚖𝚎 𝚐ü𝚌ü𝚗ü𝚍𝚎 𝚢𝚒𝚝𝚒𝚛𝚖𝚒ș𝚝𝚒𝚛 𝚘𝚗𝚞𝚗 𝚘 𝚑𝚊𝚕𝚒 𝚜ü𝚛𝚎𝚍𝚎𝚔𝚒 𝚢𝚊𝚛𝚊𝚕𝚒 𝚖𝚎𝚌𝚊𝚕𝚜𝚒𝚣 𝚔𝚘𝚢𝚞𝚗 𝚐𝚒𝚋𝚒𝚍𝚒𝚛 . 𝚂𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚕𝚎𝚣𝚣𝚎𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚢𝚊𝚋𝚒𝚕𝚎𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚊𝚢𝚊𝚗𝚖𝚊𝚔 𝚝𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚑𝚒𝚋𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚎𝚌𝚍𝚎𝚍𝚒𝚛 𝚑𝚞𝚣𝚞𝚛 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚢𝚎𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚞𝚊 𝚍𝚒𝚛 𝚢𝚊𝚛𝚍𝚒𝚖 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚢𝚎𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚏𝚒𝚢𝚎𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚢𝚊𝚐𝚖𝚞𝚛 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚐𝚘𝚛ü𝚗𝚞𝚙 𝚑𝚎𝚛𝚢𝚎𝚛𝚒 𝚜𝚎𝚕 𝚊𝚕𝚒𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚔𝚘𝚛𝚔𝚞𝚙 𝚎𝚗𝚍𝚒ș𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 𝙰𝚕𝚕𝙰𝚑 𝚊 𝚜𝚒𝚐𝚒𝚗𝚒𝚙 𝚜𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚣𝚒 𝚋𝚊𝚐𝚒ș𝚕𝚊 𝚍𝚎𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚍𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚞𝚔𝚞𝚗𝚎𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚣𝚕𝚒𝚔𝚝𝚒𝚛 𝚜𝚞𝚜𝚞𝚗𝚌𝚊 𝚍𝚊𝚑𝚊𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚕𝚊𝚛 𝚜𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍𝚒𝚛
𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚎𝚖𝚎𝚗𝚎𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚔𝚒𝚖𝚒 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚋𝚊𝚝 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚔 𝚝𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛
𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚌𝚎𝚐𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚒𝚖𝚝𝚒𝚗𝚊𝚗𝚍𝚊𝚗 ș𝚒𝚔𝚊𝚝ç𝚒 𝚘𝚕𝚞𝚙 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚏𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚍𝚒𝚕𝚕𝚎𝚗𝚍𝚒𝚛𝚒𝚛𝚜𝚎𝚗 𝚎𝚐𝚎𝚛 𝚋𝚞 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖𝚒 𝚢𝚘𝚔𝚝𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚙𝚒𝚖𝚒𝚣𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚕𝚍𝚒𝚐𝚒 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚋𝚒𝚛 𝚔𝚒ș𝚒𝚢𝚎 𝚍𝚎𝚛𝚍𝚒𝚗𝚒 𝚜ö𝚢𝚕𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 𝚢𝚊 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚖𝚊 3 𝚔𝚒ș𝚒𝚢𝚎 𝚜ō𝚕𝚎𝚍𝚒𝚔𝚝𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 𝚋𝚞 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚍𝚒ș𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚔𝚊𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚞𝚛𝚞𝚖𝚍𝚞𝚛 𝚊𝚝𝚒𝚔 ș𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎𝚝ç𝚒𝚕𝚒𝚔 𝚟𝚎 𝚛𝚊𝚣𝚒 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚖𝚊 𝚢𝚊 𝚍𝚒𝚛 𝚟𝚎 𝚍𝚎𝚟𝚊𝚖𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚒𝚜𝚢𝚊𝚗𝚊 𝚑𝚊ș𝚊 ș𝚒𝚛𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚔𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛 𝚒𝚗𝚜𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒 𝚣𝚎𝚕𝚒𝚕 𝚑𝚊𝚕𝚎 𝚜𝚘𝚔𝚊𝚛 𝚢𝚒𝚗𝚎 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒 𝚍𝚒𝚕𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚂𝚊𝚋𝚒𝚛 ö𝚢𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚛 𝚕𝚒𝚖𝚊𝚗 𝚍𝚒𝚛𝚔𝚒 𝚟𝚊𝚛𝚊𝚗𝚊 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚔𝚊ç 𝚐𝚞𝚗 𝚔𝚊ç 𝚐𝚎𝚌𝚎 𝚔𝚊ç 𝚑𝚊𝚏𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚞𝚣𝚊𝚔𝚝𝚒𝚛 𝚢𝚊𝚍𝚊 𝚜𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚢𝚖𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚙 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚎𝚕𝚔𝚒 𝚍𝚊𝚑𝚊 ç𝚘𝚔 𝚖𝚎𝚜𝚊𝚏𝚎 𝚟𝚊𝚛 𝚍𝚎𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚎𝚗 𝚔𝚊𝚛𝚊 𝚐ö𝚛ü𝚗ü𝚛 𝚟𝚎 𝚗𝚊𝚜𝚒𝚕 𝚐𝚎ç𝚎𝚛 𝚋𝚞 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚜ü𝚛𝚎 𝚍𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚍𝚊 𝚜𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚖 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛 𝚗𝚊𝚜𝚒𝚕 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚝𝚖𝚒ș𝚜𝚒𝚗 𝚍𝚎𝚛𝚍𝚒𝚗 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚢𝚊 𝚟𝚊𝚛𝚖𝚊𝚔 𝚘𝚕𝚍𝚞𝚐𝚞𝚗𝚞 𝚞𝚗𝚞𝚝𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚍𝚒𝚢𝚎𝚕𝚒𝚖 𝚔𝚒 ō𝚐𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚗 𝚟𝚎 𝚔𝚘𝚌𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚒𝚏𝚝𝚊𝚗 𝚖𝚎𝚜𝚞𝚕 𝚜ü𝚗 𝚟𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚊𝚛𝚊 ö𝚐𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗𝚕𝚒𝚐𝚒𝚗𝚒 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚐ö𝚗𝚞𝚕 𝚔𝚒𝚛𝚖𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚞𝚕 𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚒 𝚐ö𝚣𝚎𝚝𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚍𝚎𝚛𝚜𝚒 𝚑𝚎𝚛𝚔𝚎𝚜𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚍𝚒𝚐𝚒𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚟𝚎 𝚎𝚔𝚜𝚒𝚔𝚕𝚒𝚔 𝚑𝚒𝚜𝚜𝚎𝚝𝚒𝚛𝚖𝚎𝚍𝚒𝚐𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚏𝚊𝚛𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚘𝚗𝚞𝚢𝚊 𝚒𝚝𝚒𝚗𝚊𝚢𝚕𝚊 𝚜𝚎𝚟𝚍𝚒𝚛𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚢𝚊𝚙𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚐ō𝚛𝚎𝚟𝚒𝚗𝚒 𝚘 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚔𝚔𝚊𝚝𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚔𝚒 𝚔𝚒𝚖 𝚗𝚎𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖𝚒ș 𝚘 𝚔𝚒ș𝚒 𝚗𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚒ș𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚎𝚑𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗 𝚟𝚎 ö𝚐𝚛𝚎𝚗𝚌𝚒𝚕𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚏𝚎𝚢𝚣 𝚊𝚕𝚒𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚋𝚞 𝚊𝚝𝚖𝚘𝚜𝚏𝚎𝚛𝚒 𝚒ș𝚒𝚗𝚎 4 𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚜𝚊𝚛𝚒𝚕𝚒𝚙 𝚋𝚞 ü𝚖𝚖𝚎𝚝𝚒𝚗 𝚖𝚞𝚜𝚕𝚊𝚖𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛𝚒𝚗𝚊 𝚋𝚎𝚗 𝚟𝚊𝚣𝚒𝚏𝚎𝚖𝚒 𝚢𝚊𝚙𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖 𝙰𝚕𝚕𝙰𝚑 𝚖𝚞𝚑𝚊𝚏𝚊𝚣𝚊 𝚋𝚒𝚛𝚒 𝚣𝚊𝚢𝚒𝚏 𝚊𝚕𝚜𝚊 𝚋𝚎𝚗 𝚎𝚔𝚜𝚒𝚔 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝𝚝𝚒𝚖 𝚢𝚊𝚍𝚊 𝚞𝚖𝚞𝚛𝚜𝚊𝚖𝚊𝚍𝚒𝚖 ü𝚜𝚝𝚗𝚎 𝚍𝚞ș𝚗𝚎𝚍𝚒𝚖 𝚒𝚑𝚖𝚊𝚕 𝚔𝚊𝚛 𝚍𝚊𝚟𝚛𝚊𝚗𝚍𝚒𝚖 𝚍𝚒𝚢𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚜𝚘𝚛𝚞𝚕𝚞𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚕𝙰𝚕𝚕𝙰𝚑 𝚍𝚒𝚢𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚒 𝚖ü𝚔𝚎𝚖𝚖𝚎𝚕𝚍𝚒𝚛 𝚟𝚎 𝚋𝚞 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚘𝚗𝚊 𝚣𝚎𝚟𝚔 𝚟𝚎𝚛𝚒𝚛 𝚟𝚎 𝚢𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚗𝚎𝚗𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚟𝚛𝚞𝚜𝚞𝚗𝚊 𝚘𝚕𝚊𝚗 ș𝚎𝚏𝚔𝚊𝚝𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚐𝚎ç𝚎𝚛 𝚋ü𝚢ü𝚝ü𝚛 𝚎𝚟𝚕𝚊𝚍𝚒𝚗𝚒 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒 𝚢𝚊ș𝚕𝚊𝚗𝚒𝚛 𝚊𝚖𝚊 𝚘 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚜𝚒𝚗𝚒 𝚟𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚑𝚊𝚕𝚊 𝚍𝚒𝚗ç 𝚟𝚎 𝚝𝚊𝚣𝚎 𝚝𝚞𝚝𝚖𝚞ș𝚝𝚞𝚛 . 𝚅𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚒𝚛 ü𝚖𝚖𝚎𝚝𝚒 𝚒𝚍𝚊𝚛𝚎𝚗 𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚎𝚏𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖𝚒𝚣𝚒𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚒𝚍𝚒𝚛𝚔𝚒 𝚑𝚒ç 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗 ç𝚎𝚔𝚝𝚒𝚐𝚒 𝚣𝚘𝚛𝚕𝚞𝚔 𝚘 𝚐𝚞𝚣𝚎𝚕 𝚊𝚑𝚕𝚊𝚔 𝚟𝚎 ș𝚎𝚏𝚔𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚢𝚐𝚊𝚖𝚋𝚎𝚛𝚒 𝚜.𝚊.𝚟 𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚗𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚑𝚒ç 𝚝𝚒𝚛 𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢 𝚌𝚊𝚑𝚒𝚕𝚒𝚢𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚛 ō𝚖𝚎𝚛 𝚛.𝚊𝚗𝚑. ç𝚒𝚔𝚊𝚛𝚖𝚊𝚔 𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢𝚖𝚒 𝚋𝚒𝚛 𝚎𝚋𝚞𝚋𝚎𝚔𝚒𝚛𝚒 𝚜𝚒𝚍𝚍𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜𝚒 𝚎𝚕𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎 𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚍𝚒 𝚝𝚊𝚖 23 𝚢𝚒𝚕 𝚞𝚐𝚛𝚊ș𝚝𝚒 𝚔𝚒𝚖𝚒𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝚐ö𝚣 𝚢𝚊ș𝚒𝚢𝚕𝚊 𝚖𝚎𝚛𝚑𝚊𝚖𝚎𝚝𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚐𝚞𝚕𝚎𝚛 𝚢𝚞𝚣𝚞𝚢𝚕𝚎 𝚔𝚒𝚖𝚒𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚒 𝚘𝚗𝚊 𝚍𝚎𝚗𝚔 𝚘𝚕𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚔𝚒 𝚔𝚘𝚜𝚔𝚘𝚌𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚝𝚘𝚙𝚕𝚞𝚖𝚍𝚊𝚖 𝚖ü𝚜𝚕ü𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚊𝚑𝚊𝚋𝚒𝚕𝚎𝚛 𝙰𝚕𝚒 𝚛.𝚊𝚗𝚑 𝚕𝚎𝚛 ö𝚖𝚎𝚛 𝚛.𝚊 𝚕𝚎𝚛 𝚢𝚎𝚝𝚒ș𝚝𝚒𝚛𝚒𝚙 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚒𝚜𝚕𝚊𝚖 𝚝𝚘𝚙𝚕𝚞𝚖𝚞𝚗𝚊 4 𝚑𝚊𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚋𝚒𝚛𝚊𝚔𝚖𝚊𝚔 𝙰𝚕𝚕𝙰𝚑 𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚛𝚍𝚒𝚖𝚒𝚢𝚕𝚊 𝚝𝚊𝚋𝚒𝚔𝚒 𝚗𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚢𝚊ș𝚊𝚍𝚒 𝚍𝚊 𝚋𝚎𝚕𝚊 𝚘𝚔𝚞𝚖𝚊𝚍𝚒 𝚋𝚎𝚕𝚔𝚒 𝚒ç𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚒𝚗𝚊𝚗𝚊𝚗 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚎𝚛 ç𝚒𝚔𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚢𝚎 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚜𝚒𝚗𝚎 𝚗𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚜ö𝚢𝚕𝚎𝚗𝚍𝚒 𝚍𝚎 𝚙𝚎𝚜 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚍𝚒 𝚁𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚒𝚗𝚍𝚒 𝚙𝚎𝚛𝚒ș𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚊𝚕𝚍𝚎𝚢𝚔𝚎𝚗 𝚘 𝚔𝚘𝚜𝚔𝚊𝚌𝚊 63 𝚢𝚒𝚕 𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢𝚖𝚒𝚢𝚍𝚒 𝚜𝚊𝚗𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚍üșü𝚗 𝚋𝚊𝚔𝚊𝚕𝚒𝚖 𝚍üșü𝚗𝚎𝚗𝚕𝚎𝚛 𝚒ç𝚒𝚗 𝚒𝚋𝚛𝚎𝚝𝚕𝚎𝚛 𝚟𝚊𝚛𝚍𝚒𝚛 𝚖𝚞𝚑𝚊𝚔𝚔𝚊𝚔ș𝙸𝙸𝚁✿ 𝙱𝙴𝙽 𝚂𝙰𝙱𝚁𝙴𝙳𝙴𝚁𝙸𝙼 ✿ 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚒𝚖 𝚗𝚎 𝚢𝚎 𝚔𝚊𝚍𝚒𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚑ü𝚣𝚗ü𝚖 𝚋𝚎𝚗𝚒 𝚗𝚎𝚛𝚎𝚢𝚎 𝚜ü𝚛ü𝚔𝚕𝚎𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚍𝚎𝚛𝚟𝚒ș𝚒𝚖 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚍𝚎𝚛𝚟𝚒ș𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚣𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚍𝚎𝚛𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚘 𝚜ö𝚣 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚢𝚊𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚍ü𝚗𝚢𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚍𝚊𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚕 𝚑𝚊𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚐𝚎ç𝚎𝚛 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚋𝚞 𝚑𝚊𝚕 𝚗𝚎 𝚑𝚒𝚔𝚖𝚎𝚝𝚎 𝚋𝚒𝚗𝚊𝚗 𝚒𝚜𝚎 𝚐𝚊𝚢𝚋𝚒 𝚖𝚎ç𝚑𝚞𝚕 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚐𝚊𝚢𝚛𝚒 𝚋𝚞 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚢𝚘𝚕 𝚢𝚘𝚛𝚍𝚊𝚖 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚊𝚝𝚎ș 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚗𝚊𝚖𝚊𝚔𝚊𝚗 𝚒𝚜𝚎 𝚋𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚍𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚗𝚎 𝚒𝚜𝚎 𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚖𝚊 𝚐𝚎𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛𝚜𝚊 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚢𝚒 ö𝚐𝚛𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖 ö𝚐𝚛𝚎𝚗𝚒𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚋𝚎𝚕𝚎𝚗𝚍𝚒𝚖 ç𝚘𝚔 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚛𝚜𝚒𝚣 𝚑𝚊𝚕𝚍𝚎𝚢𝚍𝚒𝚖 𝚊𝚌𝚎𝚕𝚎 𝚎𝚝𝚝𝚒𝚖 𝚔𝚞𝚜𝚞𝚛 𝚎𝚝𝚝𝚒𝚖 𝚜𝚊𝚑𝚒 𝚋𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚢𝚎 𝚜𝚊𝚋𝚛𝚎𝚝𝚝𝚒𝚖?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚖𝚊𝚗𝚎𝚟𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔 2.
Comédie𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒𝚣𝚒 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚢𝚘𝚕𝚞𝚗𝚍𝚊 𝚑𝚊𝚢𝚒𝚛𝚕𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚝 𝚋𝚞 𝚔𝚘𝚗𝚞 ü𝚣𝚎𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚒𝚛 ç𝚘𝚔 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚙 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚗𝚖𝚎𝚔𝚝𝚎 𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚋𝚒𝚖𝚍𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎 𝚢𝚘𝚔 𝚜𝚊�...