𝑅𝑎𝑏𝑏𝑒𝑛𝑎 𝑡𝑒𝑗𝑎𝑏𝑏𝑒𝑙 𝑚𝑖𝑛𝑛𝑎 𝑖𝑛𝑛𝑒𝑘𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑠 𝑠𝑒𝑚𝑖𝑢𝑙 𝑎𝑙𝑖𝑚 𝑠𝑒𝑡𝑎𝑖𝑧ü 𝑏𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ 𝑒𝑠𝑡𝑎𝑔𝑓𝑖𝑟𝑢𝑙𝑙𝑎ℎ 𝑒𝑙 𝑎𝑧𝑖𝑚 𝑒𝑙 𝑘𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑣𝑒 𝑒𝑡ü𝑏ü 𝑖𝑙𝑒𝑦𝑘 . 𝐵𝑖𝑠𝑚𝑖𝑙𝑙𝑎ℎ𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑚𝑎𝑛𝑖𝑟𝑟𝑎ℎ𝑖𝑚.
☘ 𝔼𝕪 𝕪𝕚𝕘𝕚𝕥 ! 𝕜𝕒𝕟𝕒𝕥𝕝𝕒𝕣𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕣𝕖𝕟𝕘𝕚 𝕧𝕖 𝕘ü𝕫𝕖𝕝𝕝𝕚𝕘𝕚 𝕓𝕒𝕟𝕒 𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚𝕞𝕚 𝕓𝕖𝕘𝕖𝕟𝕞𝕖 , ü𝕤𝕥ü𝕟 𝕘ö𝕣𝕞𝕖 𝕤𝕖𝕓𝕖𝕓𝕚 𝕠𝕝𝕞𝕦ș𝕥𝕦𝕣.𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕚 𝕓𝕖𝕘𝕖𝕟𝕞𝕖𝕜 𝕚𝕤𝕖 𝕤𝕒𝕙𝕚𝕓𝕚𝕟𝕖 𝕪ü𝕫𝕝𝕖𝕣𝕔𝕖 𝕓𝕖𝕝𝕒 𝕘𝕖𝕥𝕚𝕣𝕚𝕣.☘𝔸𝕙 𝕕𝕖𝕣𝕧𝕚ș, 𝕕𝕖𝕣𝕧𝕚ș ç𝕠𝕜 𝕕𝕖𝕣𝕥 𝕖𝕕𝕚𝕟𝕞𝕚ș,
𝕕𝕖𝕣𝕧𝕚ș 𝕪𝕚𝕟𝕖 𝕖𝕤𝕜𝕚𝕤𝕚 𝕘𝕚𝕓𝕚𝕪𝕞𝕚ș. 𝕐𝕚𝕟𝕖 𝕪𝕠𝕝𝕦 𝕦𝕫𝕦𝕟 𝕪𝕚𝕟𝕖 𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚 𝕟𝕖𝕗𝕤𝕚𝕟𝕖 𝕜𝕚𝕫𝕘𝕚𝕟 𝕚𝕞𝕚ș.
𝕐𝕚𝕟𝕖 𝕙𝕖𝕪𝕓𝕖𝕤𝕚 𝕒𝕫𝕚𝕘𝕚 𝕠𝕞𝕫𝕦𝕟𝕕𝕒 𝕤𝕒𝕣í𝕘í 𝕓𝕒șí𝕟𝕕𝕒 𝕪ü𝕣ü𝕤ü𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕣𝕞𝕚ș.☘𝔹𝕚𝕣 𝕘𝕒𝕣𝕚𝕡 𝕜𝕚𝕞𝕤𝕖 𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕚 â𝕝𝕚𝕞 𝕓𝕚𝕣 𝕜𝕚𝕞𝕤𝕖 𝕫𝕒𝕟𝕟𝕖𝕕𝕖𝕣𝕞𝕚ș 𝕗𝕒𝕜𝕒𝕥 𝕖𝕟 𝕒𝕝𝕚𝕞𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟𝕕𝕚𝕣 𝕔𝕒𝕙𝕚𝕝 𝕜𝕚𝕞𝕤𝕖𝕚𝕞𝕚ș 𝕗𝕒𝕜𝕒𝕥 𝕖𝕟 𝕒𝕔𝕚𝕫𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕫𝕚𝕪𝕒𝕕𝕖 𝕖𝕟 ü𝕤𝕥ü𝕟 𝕧𝕖 𝕥𝕒𝕧𝕒𝕤í 𝕘ü𝕫𝕖𝕝 𝕚𝕞𝕚ș.
☘𝕄𝕒𝕝û𝕞 𝕪𝕒 𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕙𝕒𝕓𝕖𝕣𝕤𝕚𝕫 𝕜𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕖 𝕕üș𝕞𝕒𝕟 .
☘𝕂𝕖𝕟𝕕𝕚 𝕟𝕖𝕗𝕫𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕔𝕚𝕫 𝕪𝕚𝕟𝕖 𝕟𝕖𝕗𝕤𝕚𝕟𝕖 𝕕üș𝕞𝕒𝕟 𝕜𝕚𝕞𝕤𝕖𝕪𝕞𝕚ș.
☘𝕄𝕖𝕘𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕜 𝕪𝕠𝕝𝕦𝕟𝕕𝕒 𝕫𝕒𝕙𝕞𝕖𝕥 𝕜𝕦𝕝𝕦𝕟 ℝ𝕒𝕓𝕓𝕚𝕟𝕖 𝕙𝚒𝚣𝚖𝚎𝚝𝚒𝚢𝚖𝚒ș , 𝚢ö𝚗𝚎𝚕𝚒ș𝚒𝚢𝚖𝚒ș.
☘𝚂𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚛𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚒𝚕𝚎 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗𝚔𝚒 𝚎𝚢 𝚔𝚊𝚕𝚋𝚒 𝚜ö𝚗ü𝚔 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎 ,
☘𝚂𝚎𝚗 𝚗𝚊𝚜í𝚕 𝚜𝚎𝚟𝚒𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗𝚔𝚒 𝚎𝚢 𝚋𝚒 ç𝚊𝚐𝚛𝚎.
☘𝚂𝚎𝚗 𝚗𝚊𝚜í𝚕 𝚑𝚒𝚜𝚜𝚎 𝚍𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗𝚔𝚒 𝚎𝚢 𝚏𝚎𝚛𝚢𝚊𝚍í 𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚟𝚞𝚗𝚊𝚗 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎.
☘𝚂𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎𝚕𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚑𝚞𝚝 𝚐ü𝚕 𝚋𝚊𝚑ç𝚎𝚜𝚒 𝚟𝚎 𝚢𝚊𝚑𝚞𝚝 𝚔𝚎𝚏𝚎𝚗.
☘𝚂𝚎𝚗𝚒 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚞𝚕𝚊ș𝚝í𝚛𝚊𝚗 𝚜𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚢𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚒 𝚎𝚢 𝚍𝚎𝚛𝚖𝚎 𝚍𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗.
☘𝙳𝚎𝚛𝚍𝚒 𝚟𝚎𝚛𝚎𝚗𝚎 𝚒𝚗𝚊𝚗 𝚣𝚎𝚑𝚒𝚛 𝚐ö𝚛ü𝚗𝚜𝚎 ș𝚎𝚛𝚋𝚎𝚝𝚝𝚒𝚛 𝚜𝚊𝚗𝚊 𝚜𝚞𝚗𝚞𝚕𝚊𝚗.
☘𝙷𝚊𝚔𝚒𝚔𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚍𝚊 𝚐𝚒𝚣𝚕𝚒𝚍𝚒𝚛 𝚜𝚎𝚗 𝚜í𝚛𝚕𝚊𝚛𝚊 𝚊çí𝚕𝚊𝚗 , 𝚜í𝚝𝚕𝚊𝚛í 𝚜í𝚛 𝚒𝚕𝚎 𝚊ç𝚊𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚐𝚊𝚛𝚒𝚙 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚜𝚞 ,𝚢𝚘𝚕𝚞𝚗 𝚍𝚊𝚑𝚊 ç𝚘𝚔 𝚞𝚣𝚞𝚗 .
☘ 𝚎𝚢 𝚋ü𝚢ü𝚔 𝚣â𝚝 𝚔𝚒𝚖𝚜𝚎 ;
𝚜𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚍𝚍𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕 𝚑𝚊𝚍𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚐ö𝚛𝚎 𝚢𝚊ș𝚊,☘ 𝚜𝚎𝚗 𝚣𝚊𝚛𝚞𝚛𝚎𝚝𝚒 𝚋𝚒𝚕 𝚟𝚎 𝚣𝚊𝚑𝚖𝚎𝚝𝚒 𝚢𝚊ș𝚊,
☘𝚜𝚎𝚗 𝚏𝚊𝚢𝚍𝚊𝚜𝚒𝚣𝚕𝚒𝚐𝚒 𝚋𝚒𝚕 𝚒𝚕𝚖𝚒𝚗𝚒 𝚢𝚊ș𝚊,
☘𝚜𝚎𝚗 𝚜𝚞𝚜𝚖𝚊𝚢𝚒 𝚋𝚒𝚕 𝚜𝚎𝚜𝚜𝚒𝚣𝚕𝚒𝚐𝚒 𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚎𝚟𝚒𝚢𝚊𝚝𝚒 𝚑𝚒𝚜𝚜𝚎𝚝 ö𝚢𝚕𝚎 𝚢𝚊ș𝚊 .
☘𝚜𝚎𝚗 𝚍ü𝚗𝚢𝚊𝚢𝚒 𝚝𝚎𝚛𝚔 𝚎𝚝 𝚣𝚊𝚢𝚒𝚏𝚕𝚒𝚐𝚒𝚗𝚒 𝚐ö𝚛 .
☘𝚜𝚎𝚗 𝚒𝚖𝚖𝚝𝚒𝚑𝚊𝚗 𝚒𝚜𝚝𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚊𝚗𝚖𝚊 𝚒𝚜𝚝𝚎 𝚘𝚕𝚞𝚛 𝚢𝚊 𝚞𝚜𝚕𝚊𝚗𝚖𝚊𝚣 𝚗𝚎𝚏𝚒𝚜 .
☘ 𝚢𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚊ș𝚊- 𝚑𝚎𝚙 𝚋𝚊ș𝚊- 𝚋𝚊ș𝚝𝚊𝚗 𝚋𝚊ș𝚊-𝚜𝚘𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚋𝚊ș𝚊.
☘𝚏𝚊𝚔𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚗 𝚒𝚣𝚍𝚒𝚛𝚊𝚋𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝙰𝚕𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚣𝚒𝚜𝚒 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚐𝚎𝚕𝚍𝚒𝚐𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕 𝚟𝚎 𝚑𝚊𝚢𝚜𝚝𝚒𝚗 𝚊𝚜𝚕𝚒 𝚘𝚕𝚍𝚞𝚐𝚞𝚗𝚞 𝚔𝚊𝚋𝚞𝚕 𝚎𝚍𝚎𝚛𝚜𝚎𝚗
𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚢𝚕𝚎 𝚔𝚞𝚌𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛𝚜𝚊𝚗, 𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚢𝚒ș 𝚊𝚝𝚎𝚜𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚔𝚞𝚛𝚝𝚞𝚕𝚞𝚛𝚜𝚞𝚗 𝚑𝚎𝚖 𝚍𝚎 𝚑𝚞𝚣𝚞𝚛𝚊 𝚔𝚊𝚟𝚞ș𝚞𝚛𝚜𝚞𝚗.☘ 𝙶𝚊𝚖 𝚣𝚊𝚝𝚎𝚗 𝚜ö𝚢𝚕𝚎𝚖𝚎𝚢𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 ș𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎𝚝 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚢𝚎𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚔𝚊ç𝚊𝚛.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚖𝚊𝚗𝚎𝚟𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔 2.
Humor𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒𝚣𝚒 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊 𝚢𝚘𝚕𝚞𝚗𝚍𝚊 𝚑𝚊𝚢𝚒𝚛𝚕𝚒 𝚢𝚘𝚕𝚌𝚞𝚕𝚞𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚝 𝚋𝚞 𝚔𝚘𝚗𝚞 ü𝚣𝚎𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚒𝚛 ç𝚘𝚔 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚙 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚗𝚖𝚎𝚔𝚝𝚎 𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚔𝚒𝚝𝚊𝚋𝚒𝚖𝚍𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚑𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎 𝚢𝚘𝚔 𝚜𝚊�...