Part(1)

1K 42 2
                                    

အချစ်တွေကိုသူသိပါစေ

အပိုင်း(၁)

Bright....ကျွန်တော်ဒီကိစ္စကို လုံးဝသဘောမတူနိုင်ဘူးဒယ်ဒီ 

B(F) ...သား၈တန်းလောက်ကတည်းကမင်းမာမီဆုံးသွားတာဒယ်ဒီနောက်အိမ်ထောင်မပြုခဲ့ဘူးနော် ငါ့သားလေးကိုပဲအချစ်တွေပုံပေးခဲ့တာ ဒယ်ဒီ့ကိုနားလည်ပေးဖို့မျော်လင့်တယ်သား.

Bright...ဒယ်ဒီ့ကိုနောက်အိမ်ထောင်မပြုနဲ့လို့ကျွန်တော်မပြောဘူး ယူပါ ယူလို့ရတယ် ခုဟာကကြည့်လိုက်အုံး ဒယ်ဒီယူလာတာယောက်ျားလေးတစ်ယောက် ပီးတော့ကျွန်တော့်ထက်တောင်ငယ်သေးတယ် ဒယ်ဒီဘယ်တုန်းကဂေးသွားတာလဲ

B(F) သားဘက်ကကြိုက်သလိုမြင်လို့ရတယ် အချစ်ကအချစ်ပဲသား ယောက်ျားချင်းပဲချစ်ချစ်မိန်းကလေးချင်းပဲချစ်ချစ် အချစ်ကအချစ်ပဲ ဒယ်ဒီသူ့ကိုမြင်မြင်ချင်း မေတ္တာသက်ဝင်မိလို့ လက်ထပ်မှာသား..

Bright...ဟာ..ဒယ်ဒီမတရားတာပဲ ကျွန့်တော့်ဘက်ကျမတွေးပေးဘူး ပတ်ဝန်းကျင်ကကျွန်တော်တို့ကိုဘယ်လိုကဲ့ရဲ့ကြမလဲ ကျွန်တော်တော့ရှက်လွန်းလို့ ကိုယ့်မျက်နှာကိုသာဓားနဲ့လှီးပြစ်လိုက်ချင်တယ်... ပြောပီးbright သူ့မျက်စောင်းထိုးခုံမှာထိုင်နေတဲ့ကောင်လေးကိုလှမ်းကြည့်လိုက်သည်..

အင်း..လှတာတော့တော်တော်လှသည် ဒါကြောင့်သူ့ဒယ်ဒီကြွေသွားတာနေမှာ မျက်နှာမှာမှဲ့နက်သေးသေးလေးရောပါသည် အသားကလဲဖြူဖွေးနုဖတ်နေသည် နို့နှစ်ရောင်အသားရေနဲ့ပန်းရောင်သန်းနေတဲ့နှုတ်ခမ်း လှတာတော့တော်တော်ကိုလှသည် ဒါပေမယ့်ဒီလိုရုပ်လေးဗန်းပြပီးချူစားတဲ့ ပိုင်းလုံးကောင်ကိုသူအထင်မကြီး...

Bright...ပီးတော့မင်း..မင်းရုပ်မင်းရည်နဲ့ အသက်ကလဲငယ်ငယ်လေးရှိသေးတယ် အလုပ်အကိုင်တွေအများကြီးပါ အခုလိုအဘိုးကြီးတစ်ယောက်ကိုလက်ထပ်မှဖြစ်မှာလား..ဟက်...ပိုက်ဆံကြောင့်လက်ထပ်တာငါမသိဘူးထင်နေလား ငယ်ငယ်ရွယ်ရွယ်နဲ့ပိုင်းလုံးကောင်....

Win...မဟုတ်ဘူးအကို ကျွန်တော်ပိုက်ဆံမမက်ဘူး.. ပီးတော့အကိုထင်သလို ကျွန်တော်ပိုင်းလုံးမဟုတ်ဘူးအကို....

အချစ်တွေကိုသူသိပါစေWhere stories live. Discover now