Part8

300 15 1
                                    

အချစ်တွေကိုသူသိပါစေ

အပိုင်း(၈) 18+🚨🚨🚨🚨🚨

ဒီနေ့ကျောင်းရောက်တည်းကပြုံးနေတဲ့brightကို mikeရော gunရောကြည့်မရတော့... အလကားနေရင်းပြုံးနေတာ..

Gun..ဟေ့ရောင်မင်းမျက်နှာကဘာဖြစ်နေတာလဲ ပျားရည်တစ်ပုလင်းလုံးများမြိုချလာတာလား...ပြုံးဖြီးနေတာပဲမနေ့ကနဲ့တခြားစီ....

Mike..အေးလေ ကြည့်ရင်းအမြင်ကပ်လာပီ ငါတို့လဲပြောပြအုံးဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ...

Bright...အချိန်တန်ရင်မင်းတို့သိရမှာပါ အခု​တေ့ာလျို့ဝှက်ထားအုံးမယ်...ပီးတော့ငါဒီနှစ်ပီးရင်ကျောင်းပြောင်းတော့မယ်..(ဝင်းကရှက်လို့ဒီကျောင်းမှာမတက်ချင်တော့ဘူးတဲ့ ကျောင်းပြောင်းမယ်လို့ပြောတယ် ဒါကြောင့်သူပါလိုက်ပြောင်းဖို့စဥ်းစားထားသည်)

Mike...လခွမ်း...ဘာလို့ကျောင်းပြောင်းမှာလဲ..ဘာ့အတွက်လဲ...

Gun..အေးလေ ရှိတာမှတို့သုံးယောက်လေးရှိတာ မင်းပြောင်းရင်ငါတို့ပါလိုက်မယ်ဟေ့ရောင်....

Bright...မင်းတို့သဘောပဲလေ...လိုက်ချင်လိုက်ခဲ့ကြ မလိုက်ချင်လဲနေခဲ့ကြပေါ့🤣...

MikeရောGunရော မျက်စောင်းကိုယ်စီထိုးလိုက်ကြသည်...

ကျောင်းကပြန်ရောက်ရောက်ချင်း..winအခန်းထဲကိုတန်းတက်ခဲ့လိုက်တယ်...အခန်းထဲရောက်တော့ဝင်းကမရှိ...

Bright...ဟင်...ငယ်ဘယ်သွားပါလိမ့်...ငယ်...ငယ်လေးရေ...

ရေချိုးခန်းဘက်မှရေသံကြားရသည်...aww..ငယ်လေးရေချိုးနေတာထင်တယ်..bright လဲwinရဲ့အိပ်ယာပေါ်မှာထိုင်စောင့်နေလိုက်တယ်...

ရေသံရပ်သွားပီးခဏအကြာ..ဝင်းထွက်လာသည်...ရေချိုးခန်းထဲကထွက်လာတာမို့ဝင်းကိုယ်မှာသဘက်ကြီးကြီးတခုသာပတ်ထားသည်...ရေစိုနေသောခေါင်းကိုသဘက်လေးနဲ့သုတ်ပီးထွက်လာတဲ့ဝင်း...ဘိုက်ကိုမြင်တော့လန့်သွားသည်...

Win..ဟင်..ကိုဘယ်တုန်းကရောက်နေတာလဲ..ကြာပီလား...

ဝင်းရဲ့အမေးကိုဘိုက်မဖြေပါ ရေစိုနေတဲ့ဝင်းရဲ့အလှတရားအားလုံးကိုမျက်တောင်မခတ်ပဲစိုက်ကြည့်နေသည်...

အချစ်တွေကိုသူသိပါစေWhere stories live. Discover now