Velké město

1 0 0
                                    

Pár lidí se rozešlo a ostatní hlídali děti v autobusech a v autech a náklaďácích a ostatní se vydali prohledávat obchody. Vždy šli po několika nikdo nešel do obchodu sám .Byl tu obchod s oblečením s potravinami s elektronikou a dokonce tu byl obchod se zbraněmi .Prošli jsme kolem obchodu se zbraněmi nejmíň třikrát a ani jednou jsme se před ním nezastavili .Ale pak jsem se před něj postavila já a říkám :,,Hele lidi jsem by jsme taky měli zajít !"Všichni se po mně otočil jestli to myslím vážně .,,Patricie myslí že máme zbraní dost. ",,To bych zas netvrdila že máme zbraní dost.Ale vezmi si to takhle na každé auto máme přibližně dvě zbraně a postupně nám budou docházet i náboje .Ale když si tady zbraně vezmeme budeme mít zbraní i zásob munice na dostatečně dlouhou dobu dost. ",,To máš pravdu" souhlasili a statní z konvoje. A tak jsme se vydali do obchodu se zbraněmi .Když kluci otevřeli vrata vyběhl na nás zombík .Patricie na něj vystřelila naštěstí měla na zbrani tlumič který výstřel utlumil a nepřitáhl tak pozornost ostatních zombiků. Kluci poté vešli dovnitř a začali nosit do aut zbraně. Byli tu pušky ,byli tu granáty ,byli tu C4 ,byli tu různé příruční zbraně jako revolvery,bylo tam toho opravdu hodně .A od každého jsme měli spoustu nábojů .Tento obchod byl kupodivu netknutý až na zombíka který na nás vyběhl a Patricie ho zastřelila .Ale jinak neměl ,jak se říká ještě vybrakované zásoby . Postupně jsme prohledali další obchody a nakonec jsme se vydali na cestu. Projeli jsme částí města. Stavili se na několika pumpách. Dokonce jsme se stavili v Bergnerovi ,což byl obchod podobný našemu OBI .Bylo tam všechno co člověk mohl potřebovat. Tam to bylo velice nebezpečné protože tam měli veliké prostory kde na vás mohl koliv vyběhnout zombie .Naštěstí jich moc nebylo ,potkali jsme asi 4 a ty jsme samozřejmě posléze zastřelili .Všichni se mě teda ptali co tam hledáme a tak jsem jim vysvětlila že potřebujeme velké vodní nádrže .Máme jenom jednu a ta je skoro plná .Ale když budeme chtít načepovat na další benzínce benzín do malých kanystru které zaberou strašně moc místa je zbytečné, takhle vezmeme velké nádrže naplníme a ty malé kanystry Budeme používat jenom na to čepování aby se to pak lépe lilo do do auta. Nakonec všichni souhlasili že je to výborný nápad a tak jsme vybrali všechny velké nádrže. Měli jsme naštěstí místo a těch 10 nádrží se tam na sebe dalo naskládat .Dokonce jsme i náklaďák kvůli tomu upravili .Vypadal trošku jako velká police jednu nádrž vedle druhé. Dvě nádrže se vešli vedle sebe a čtyři se vešli za sebe. Což znamenalo že se jich vešlo 8 ale byli ve stylu polic a v druhém patře se jich vešlo dalších osm. Obě patra byli odděleny velkými širokými prkny které utvořili policovy systém.Který byl prázdný krom jednoho kanystru který tam stál. Ale doufali jsme že najdeme dostatek benzínu který bychom mohli použít a kupodivu jsme měli štěstí. Všechny auta jezdila na natural 95 takže jsme nemuseli brát víc druhů. Když jsme přijeli k benzíně zjistili jsme že benzín ještě má .Všichni jsme se dali do pozoru protože to byla celkem velká benzinka a velká část chlapců hlídala a asi pět lidí tankovalo benzín do nádrží. Nejdřív jsme doplnili benzin ve všech autech a zbytek se čepovalo do nádrží. Když jsme vypotřebovali všechen benzín z nádrží co byl na benzínce zjistili jsme že tu mají také i plynové bomby .Do druhého prázdného náklaďáku jsme je naskládali a zabezpečili tak aby nemohli bouchnout. Doufali jsme v to že když bude zima zapálíme si jakoby oheň a dají se používat i na vaření když to bude samozřejmě bezpečné .Samozřejmě jsme ukořistili i další jídlo které jsme se snažili srovnat na korbu náklaďáku.Měli jsme tu i v pet lahvích vodu a limonády. Když jsme projeli městem , měli jsme 12 nádrží plných benzínu byli jsme překvapeni že jich máme tolik na jedné benzínce jsme pak ještě utržily 2 nádrže a jednu jsme měli z první benzínky kterou jsme potkali ,dohromady jsme měli tedy na korbě 15 .Cesta za Claire Redfieldovou neměla trvat dlouho. Spojili jsme se s ní a domluvili se na místě kde se s ní setkáme .Setkání mělo být přibližně za týden. Cestou jsme potkávali další města vesnice kde jsme buď přespali neboj jsme sháněli další a další zásoby .Takže jsme zásob měli víc než dost .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 05 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Resident evil jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat