Haló Emily jsi tam byla jsem ještě trochu roztřeseně. Patricie děje se něco sníš nějak divně. Emily je to tady řekla jsem šokovaně. O čem to mluvíš.ta epidemie tady dej si pozor aby se tvé rodiče nezměnily moje máma je mrtvá a táta odmlčela jsem se. Co je s tvým tátou? Táta ji zabil. Rozbrečela jsem se do telefonu. A kde jsi teď zeptala se mě Emily. Sedím v tátově autě. Podařilo se mi ho zavřít ve sklepě odtamtud asi neuteče. Ale ty si dej pozor. Nevím jak ostatní ale jestli máme zachránit nějaké děti musíme se sejít před školou. Ale vezmi si rodičů dodávku. No nevím jestli mi ji naši půjčí. Emily když si vezmeš svoje auto tak do něj moc dětí naskládáme ale jestli vezmeš dodávku dozadu se jich vejde dost.A to myslíš že nám rodiče svěří svoje vlastní děti? Ne to asi ne to máš pravdu ale když jim vysvětlím že jejich děti budou v bezpečí v útočišti kam se zombíci nedostanou ale můžou tam být jenom děti do 24 let kvůli bezpečnosti. Když jsem dorazila s autem před školu byla jsem ráda že jsem zaparkovala. Před školou se to hemžilo lidmi. Jako by jim nedocházelo že je tady epidemie. Ale bylo vidět že je tady o něco málo méně rušno než normálně. Mí rodiče asi nebyl jediný kteří se přeměnily. Čau Emily pozdravila jsem jí když ke mně přišla. Čau tak jak to uděláme. Jednoduše !jsi zpravodajec takže se dostaneš k rozhlasu a vy hlásíš že všichni rodiče se musí dostavit do tělocvičny. A víš že tady dneska ředitel není? Jo vím a právě proto se to hodí. Emily poslechla a všichni rodiče se sešli tělocvičně. Já a Emily jsme přišli do tělocvičny. Dobrý den nechceme vás děsit ani vás zdržovat od vaší normální rutiny jako je práce ale musíme si promluvit o tom co se právě děje. Nevím jestli víte o tom že se tady šíří epidemie. Co tady ve škole zeptali se šokovaní rodiče. Ne v celých státech copak ne koukáte na zprávy. Ano ale zatím nic nehlásili řekl jeden z rodičů. jo epidemie přijde dřív než vám to ohlásí co když se proměnit zombie a ohrozíte vlastní děti. Tak to už je trochu přehnané nemyslíte a řekla jedna maminka. Přijde vám to přehnané představte si že jste doma s vaším dítětem vy se přeměníte v zombie a své dítě buď zabijete a nebo přeměníte to byste snad chtěli? Já vím že nám nevěříte ale my chceme jen zachránit ty které zachránit lze. Protože děti do 24 let epidemii šířící se vzduchem nakazit většinou nemusí. Ale starší 25 let se v 90 procentech nakazí. Vím že je těžké nám věřit ale my myslíme na to aby vaše děti přežili. A v tomhle případě je ohrožujete v životě vy na 90% než já a ale vždyť je ještě brzy nic se takhle rychle nešíří. Poslouchejte mě aspoň chvíli a zamyslete se nad tím ta epidemie o které jsem slyšela byla před 12 dny jenom v Evropě jenom jediný člověk se prý našel ve státech a už jsou po 12 dnech nakažení až sem. Šíří se to neskutečnou rychlosti nejhorší je to že nakažení když kousne zdravého stane se z něj také nakažený. Prostě je to infekce která nikdy nekončí a dokud nebude celé lidstvo přeměněné v zombíky tak nikdy neskončí. Nevím jestli na to má někdo lék ale jestli máme přežít co nejdéle potřebuji aby jste nám svěřil i vaše děti kteří jsou proti tomu ve většině případů imunní. Prosím věřte nám chceme je pro vaše děti to nejlepší dodala Emily. Po vás chci teď momentálně jednu věc vy sami se rozhodněte jestli chcete aby vaše dítě žilo a nebo ho ohrozíte možná i zabijete. Chci po vás jen jedno vy co se rozhodnete nám vaše děti svěřit chci abyste napsali jejich jména na tenhle papír a vy co nesouhlasíte A nechcete aby vaše děti přišly s námi tak prostě jděte domů. Většina rodičů odešla ale přibližně 20 rodičů zůstalo a začalo psát svoje ratolesti na papír. Dobře a teď zavolám a vaše ratolesti musí se s vámi přeci rozloučit. Počkat to už je teď odvezete? Ano čím dřív je dostaneme do útočiště tím bezpečněji pro ně. No dobře ale nemůžeme vám nějak pomoct. Zamyslela jsem se a pak jsem řekla: je pár věcí které bychom ještě potřebovali ale já je sehnat nedovedu. Ano a jaké tak zaprvé potřebovali bychom 2 cisterny které by byly plné benzínu může se totiž stát že budeme muset časem z bezpečného místa odejít abychom se zachránili s tím spojené je také to že budeme potřebovat tři autobusy. 3 A není to trochu moc řekli jeden z otců. Ano je ale teď se k nám přidal pár děti ale co můžu vědět co se stane za měsíc může nás být hodně a autobusy nejlepší prostředek na to aby se dalo přepravit hodně lidí a navíc budeme potřebovat aby nebyly měl sedačky protože když jsem nad tím přemýšlela děti budou taky potřebovat někde spát a když uděláme z autobusu i takovou velkou dvoupatrovou nebo třípatrovou postel bylo by to ideální malé děti se vedle sebe vyspí hodně. To je pravda řekl jeden z rodičů.Ještě něco budete potřebovat sehnat zeptala se jedna z maminek? No budeme potřebovat ještě dvě nákladní auta do kterých se budou dávat zásoby A popřípadě když bude muset odejít můžeme je převést. Dobře a ještě něco?No tak teď už jsou ty jenom obyčejné věci jako zásoby ohledně jídel a oblečení.teď třeba půjde elektřina ale co za pár týdnů elektřina může odejít sice budeme mít jeden generátor který pohání celé to místo ale hodil by se nám ještě nějaký menší přenosný který by se dal převážet eventuálně v autě takový bych měl řekl jeden z otců. Výborně a byl by jste schopný nám ho nechat? Jistě to není problém. Když přišly děti které mezitím Emily vyvolala aby šli do tělocvičny ptali se co se děje a proč to jsou jejich rodiče. Postupně jsme jim vysvětlili proč byly zavolání a že budou muset jet s námi.těm menším se samozřejmě nechtělo chtěli zůstat s rodiči ale rodiče jim vysvětlili že je to jenom dočasně než přijde epidemie která nastala a že si je pak najdou museli nějak uklidnit aby mohli jít s námi. A co teď zeptala se jedna maminka? Teď převezeme děti do bezpečného místa. Co a kam? Nebojte děti budou v bezpečí! A v čem je přivezete. Já jsem tady dodávku řekla Emily No a já zase autem dodala jsem já. Co ty ty už máš řídičák podívala se na mě jedna z maminek protože bylo vidět že mi ještě 18 nebylo. Teď je jedno jestli člověk má nebo nemá řidičák A navíc mě děda naučil řídit už v šesti letech ,ale moji rodiče to nevěděli naštěstí. Ale když nás je tolik to se do jedné dodávky a jednoho auta nevejdete řekl jeden z otců.já jsem tady také dodávkou co kdybych jel s vámi a vzal čas dětí? Dobře tak jo přikývla jsem. A vy ostatní ohledně těch věcí o kterých jsme se bavili Za jak dlouho byste dokázali sehnat? Tak za dvě hodiny řekl jeden z rodičů a ostatní jen přikývli na souhlas. Dobře tak za dvě hodiny tady před školou. Pak jsme se rozešli a my jsme se vydali na místo našeho útočiště.
Pokračování příště!
ČTEŠ
Resident evil jinak
Adventurev resident evil jsou hlavními postavami dospělí na 25 a víš.a co když se stane že děti budou ve většině případů odolní proti té erupcí? co se vlastně v tom příběhu stane s těma nejmladší my? Nástin jsem uvažovala a to bude můj pohled na film Residen...