teď už opravdu máme vše!

12 1 0
                                    

Když jsme dojeli zase jsem vystoupila z auta a pustilavšechny dovnitř Emily jsem dala klíče a když slyšela auta šla otevřít velkou skladovou halu. Několik aut tam vyjelo. Tak a teď vám pomůžeme ty auta obrnit řekl jeden z rodičů. Dobře ale nejdřív musíme vyndat zásoby. Jasně! Vyndali jsme zásoby a věci co byly jako oblečení a hračky jsme odnesli do vedlejší budovy které byly spojený s malým tunylkem. Děcka hned zbystřili že jsem zpět. Děti přijeli zásoby je tu nějaké oblečení nějaké hračky dalších několik dek polštáře spacáky a podobně. Takže se tu nebudete nudit jsou tu nějaké společenské hry dokonce i balón. Ale prosím nedělejte s nímm vylomeniny. Když jsem odnesla věci chtěla jsem se vrátit do vedlejší budovy když mě zastavil a holčička. A kam jdete teď? Já a pár dalších lidí které se k nám přidalo budeme pracovat ve vedlejší budově nebojte Emily vás tady pohlídá. Co zase já řekla šokovaně Emily. Emily teďka to závisí na tobě přijde jsem za tebou ještě možná Katarína s Marikou. Jasně přikývla Emily! Akorát když jsem otevírala dveře byli za nimi Marika s Katarínou. Prosím pomozte tady Emily s dětmi? Jasně není problém vy budete vedle obrňovat? Jo snad to nebude trvat dlouho. Dobře tak se zatím držte! Otočila jsem se a šla zase do skladu kde už se někteří začali připravovat na obrnění prvních vozidel. Tak a teď sedáme do práce. Práce nám šla celkem rychle od ruky za 3 hodiny jsme měli auta celá obrněná. Tak a teď ty autobusy uvnitř. Co s nimi zeptal se jeden z otců? Musíme z nich udělat postele? Cože! Jak jako postele? Mám to takový nákres doufám že se v něm vyznáte něco takového bych potřebovala vyrobit uvnitř autobusu. Ukázala jsem jim na dva nákresy na papíře. Jo to by šlo řekl jeden z otců který byl shodou náhod truhlář, a pracoval se dřevem. Vlastně ten nákres není tak složitý pro pochopení vnitřek autobusu se musí rozdělit tak aby byly 3 postele že chápu to dobře zeptala se jedna z maminek? Ano přesně tak ale ta spodní bude až úplně ke kraji a ty vrchní tam budou mít od kraje přibližně těch půl metru těch 50 cm aby se mohli dostat k zadnímu oknu které se bude dát zevnitř otevřít jako druhý záchranný východ. A co boční dveře? Ty se otevírat nebudou takže jediné co bude moct krom hlavního vchodu být jako druhý východ je zadní okno to když se otevře tak budete moc utéct když bude potřeba. Jasně myslet jsem a na všechno řekl je den otců. Přesně to říkával můj děda! Chytrý to muž dodal znovu ten otec. Tak jo dáme se do práce ať to máme co nejdříve hotové. Práci jsme měli dokončenou než bylo osum hodin  večer. Rodiče se ještě rozloučily s dětmi a pak se vydali se mnou k východu akorát když jsem otevírala vrata jsem zahlédla světla.Ze kterých se vyklubal karolínin táta s kamionem. Paní kamion co se nám přivezl zeptala jsem se šokovaně že ho znovu vidím. No když jsem viděl jak to máte málo postelí zajel jsem pro další řekl. Co že chcete mi říct že v tom kamionu jsou postele. Ano přesně super ani nevíte jak jsem vám moc vděčná. Ne to já jsem vám vděčný za to že se staráte o moji dceru. Dobře pomůžete mi ještě než odjedete s těmi postelema zeptala jsem se ještě rodičů kteří  neodjeli. Jasně zavřela jsem znovu bránu za kamionem a začala jsem s rodiči nosit postele do hlavní budovy. Děti na nás šokovaně koukali ale mlčeli. Je super že ty postele jsou dvoupatrové. Ano vím že je to takhle praktičtější proto jsem sháněl dvoupatrové postele kde se dalo. Jste moc hodný opravdu nám to hodně pomůže. Když jsme do skládali postele bylo už něco málo po půlnoci. Na každé s postelí byla jedna velká teplá deka což bylo také super kdyby někdo neměl řekla jsem tak si vemte zatím tady z těch co se teď přivezli časem se nějaké deky ještě se ženou. Pak se děti ještě jednou rozloučily  s rodiči a oni pak nadobro odjeli. všechny děti byly ještě o půlnoci vzhůru jelikož se stavěly ty postele ale už byly po večeři protože emaily s marikou a Katarínou při večeři. A tak hned potom co odjeli většina dětí usnula. My starší od 14,15 až do 24let jsme se začaly bavit o tom co přinese zítřek?

Pokračování příště

Resident evil jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat