~ Aisha Layla Riddle ~
Doğum Günü: 17 Ağustos 1981
Yaşı: 17
Kan Statüsü: Melez (ama safkan olarak tanınıyor)
Baba: Tom Riddle -Melez-
Anne: Layla Lawrence -Safkan-
Kişiliği: Acımasız, sadist, talepkâr, hırslı, zeki, kurnaz, yetenekli, psikopat
Hobileri: İşkence etmek, iksir yapmak
Fobileri: Kaybetmek, başarısız olmak
Fiziksel Özellikleri: Uzun kahverengi saçları, hafif bronz bir teni ve yeşil gözleri var. Uzun, ince, güzel bir vücuda sahip. Dış görünüş olarak çoğunlukla annesine benzese de huyları babasına ait.
Hakkında: Annesi, hastalığı nedeniyle onun doğumundan sonra öldü. Yıllarca Voldemort, Bellatrix ve Lucius tarafından eğitildi. Her türlü büyü ve iksirde usta. İleri seviye zihinefend yapabiliyor. Çocukluğunu Draco Malfoy ile geçirdi. En yakın arkadaşı Pansy Parkinson.
"Önümde diz çök..."
- - -
17 Yıl Önce
Layla, yeni doğmuş kızına şefkatle baktı. Büyük ihtimalle onu ilk ve son kez görüşü olacaktı. Hastalığı dakikalar geçtikçe ilerliyor, aynı zamanda da ölümcüllüğü artıyordu. Hamilelik zaten Layla için yeterince zorlayıcıydı.
Kapının açılmasıyla içeri Bellatrix ve Narcissa girdi.
"Layla! Bu bebek kız!" dedi Bella endişeyle. "Ya Lord onu kabul etmezse?"
"Tom ile bu konuyu konuşmuştuk, bebeğin cinsiyetinin sorun olmayacağını söylemişti." Genç kadın, yattığı yerden başını zorla kaldırdı. Öksürükleri bazen tamamen soluksuz kalmasına sebep oluyordu.
"Peki adı ne olacak?" diye sordu Narcissa, önünde sakince uyuyan bebeği sevgiyle izlerken.
"Aisha..." Layla dudaklarından dökülen isim ile gülümsedi. "Aisha Riddle..."
Bu bebek, Salazar Slytherin'in kanını taşıyordu...
- - -
7 Yıl Önce
Riddle Malikanesi'nin arka bahçesinde, Aisha elinde asası ile bir yaban gülünün üzerinde 'ölüm laneti' üzerinde çalışıyordu. Bellatrix ona bunu uygulamalı göstermiş ve çalışıp öğrenmesini istemişti.
Asasını çiçeğe uzattı ve kelimeleri tekrarladı. "Avada Kedavra!"
Ancak güle bir şey olmamıştı, hâlâ canlıydı. Aisha bunu defalarca denemesine rağmen başaramıyordu. Sıkıntıyla yere çöktü.
"Bugünlük bu kadar yetmez mi? Çok çalışıyorsun Riddle." Arkadan, çimenlere uzanmış onu izleyen Draco'nun sesini işitti.
"Babam benden en iyisini bekliyor Malfoy." diye yanıtladı Aisha yönünü dönmeden. "Onu gururlandırmak istiyorum."
Küçük kız, hırsla ayağa kalktı ve bir kere daha denedi. "Avada Kedavra!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Side | Voldemort'un Kızı
Fanfiction~ Draco Malfoy ile hayal et ~ Karanlık taraf hikayesidir Tema Şarkısı: NEONI - DarkSide Üç farklı taraf, üçü de kendinin galip gelmesini istiyor. Kavga, işkence, intikam, kan... Lord Voldemort, varisini kusursuzca yetiştirmişti. Aisha Layla Rid...