Başlama tarihi➡️
Sabah annemin sesiyle uyandım. Hiç kalkmak istemiyordum. Dün gecenin bir yarısı yatmıştım. Şimdi o dizin ne önemi vardı.kendi kendime söylenerek mecburen kalktım.
Banyoda işlerimi hallettim. Formamı giydim ve aşağıya indim.
Annem kahvaltıyı bahçeye hazırlamıştı. Bahar gelmişti. Bahar gelince içim kıpır kıpır oluyordu.kışa göre daha mutlu hissediyorum.
Ablam yine söylene söylene sofraya oturdu. Annemin elindeki tepside börek olduğunu görünce ablam kendine gelmişti. Uykusu çok ağır olmasına rağmen böreği görünceye ayıldı.
Saate baktığımda okula geç kalacağımı farkettim.Annem ve ablama ben geç kalıcam çıkmam lazım dedim. annemi öptüm. Ablamda ayyy ne o öyle vıcık vıcık dedi.ablam temastan nefret eder kendisi.
Beni bir günde sinirlendirmese olmuyordu. Çantamı alıp çıktım.
En yakın arkadaşım Cereni aradım. -Kanka ben Ahuyla geldim. Sende çabuk ol geç kalcaksı-
Telefonu yüzüne kapattım.
Cerene çok sinirlendim ne yani bir mesaj atabilirdi.Bide Ahuyla gitmiş. Ben Cerene böyle bir şey yapmazdım. Haber verirdim.Sinirle ayakkabımı giydim ve ayağa kalktım. Koşar adımlarla yürümeye başladım.
Merve! Merve!
Sanki birisi benim ismimi tekrarlıyoru arkamı dönmeyi akıl edip arkama baktım.
Arkamdan berk bisikletle geldi. Atla götüreyim.
Hayır Berk Abi düşeriz
Yaa ne olucak küçükken binerdik
Seninde dediğin gibi o zaman küçüktük
İnat etme Merve yürürsen geç kalırsın.Hem iki yıl önceden bahsediyoruz dedi.
Berk ABİ! insanlar yanlış anlayacak.
Tamam dedi. Bi anda gitti ne yani bana niye sinirleniyor ki benim vaktimi çaldı başta kabul etmedim niye bekliyorsun bas git. Kesin derse geç kalıcam.Hem Berkin sevgilisi vardı ve çok kıskanç birisi bizi öyle görse beni yolar Berkle ayrılırdı. En mantıklı yolu seçtim.
Okula geldiğimde öğretmenler zili bile çalmıştı derse geç kalmıştım. Hayır olamaz ders edebiyatçıylaydı. Bu adam zaten beni derse almazdı ama şansımı denemeliydim. Kapıyı çaldım özür diledim. Hoca söz hakkı vermeden yerime yönelmek isterdimde
Mervecim geçerli bir sebebin varmı?
Onlara kalsa özel hayatımda özel hayatım bizimkide özel hayat dimi ama
Seni bekliyorum Merve!
Yok hocam
Bi daha olmasın!
Tamam hocam teşekkür ederim.
Hiç beklemiyordum şaşırmadım değil
vallaYerime geçtim.Ceren yoktu kafamı çevirdiğimde Ahunun yanında oturuyordu. Herhalde telefonu yüzüne karşı kapattım diye tiripli diye düşündüm. Zil çaldı Cerenin yanına gittim.
Özür dilerim Ceren her ne olursa olsun telefonu yüzüne kapatmamalıydım.
Ceren ahuya uzunca bir şeyler anlatıyordu. Duyduklarıma gözlerimi bölerttim
Merveyle artık anlaşamadığımızı düşünüyorum ben artık mervenin kaprislerine katlanamıyorum uzun zamandır böyle düşünüyordum.Böylemi düşünüyordun gerçekten Ceren!
Daha çok birbirimizi kırmayalım Merve ben Ahuyu daha çok seviyorum.sende fark etmedinmi? Seninlede
Aramız çok soğukAma Ceren düzeltebiliriz.
Olmaz Merve ben artık Sıkıldım!
Ceren bu günlerimizi mumla arayarsın
ben daha ne diyim sen kafanda her şeyi kurmuşsun yeni arkadaşını bile!!!Arka bahçeye gidip hüngür hüngür ağladım. Ben ne yapacaktım.Cerene çok güveniyorum. Zaten insana hep güvendikleri yanıltır.
Emre beni yanıltmıştı sıra Ceren deydi. DemekOy verirmisin💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK DİLEĞİM
Novela JuvenilMerve çocukluktan beri platonik aşkının taşınacağını öğrenir ve ertesi gün duygularını belirtmek ister. Fakat Emre bunu kabullenemez.