Soobin'e polis arkadaşlarından bir mesaj geldi.
gyujin (polis)
Acil gelmen lazım sen olmazsan bu işi çözemeyiz. Acele et!
*okunduSoobin hızlı adımlarla arabasına doğru yürüdü. Arabaya binip olay yerine geldi.
Parkta bankın üzerinde Taehyun'un cansız bedeni yatıyordu.
Bir an Soobin'in içi acıdı. Ağlamanın sırası değildi. Kimin öldürdüğünü bulması gerekiyordu. İçinden "güçlü ol Soobin! sen polissin. Onu daha doğru düzgün tanımıyorsun bile!" diye geçirdi. Ama çok tanımadığı birisinin bu şekilde cinayete kurban gitmesi kalbini burkmuştu.
Bir anda Soobin buranın etrafına neden şerit çekilmediğini sordu. Cevap alamadı ve bu işi kendisinin yapması gerektiğini düşündü. Cebinden sarı bandı çıkarıp parkın etrafını kapatmaya başladı.
Etrafta insanlar vardı ve Soobin sinirlenip;
"Kaybolun buradan! Çabuk!" dedi. Kendi bile neden bu kadar sert konumuştu bilmiyordu.
Kalabalık dağılmaya başlayınca işe koyuldular.
Önce güvenlik kameralarını kontrol edeceklerdi. Gyujin ve Soobin, Taehyun'un ne zaman öldüğünü ve o saatte kimin oraya geldiğini görmek için kayıtları izlemeye başladılar.
Saat gece 2:42 de siyah şapkalı, maske takan ve hiç tanınmayan birisi geldi. Ama saçının bir kısmı yandan görünüyordu. Pembeydi. Adam banka oturdu ve telefona bakmaya başladı. Taehyun ortada yoktu. 10 dakika sonra o da geldi. Birşeyler konuşuyor gibi görünüyorlardı. Daha sonra tanınmayan adam birden sinirlenip Taehyun'a yumruk attı. Ama garip olan şu ki Taehyun hiçbirşey yapmayıp geri banka oturdu.
Soobin ve Taehyun ne kadar çok yakın olmasa da sınıf arkadaşıydı. Soobin onun böyle biri olmadığını çok iyi biliyordu. Ona birisi dokunsa bile hemen karşılık verir, o kişiyi yerde bırakırdı. Kimse onu dövememişti. Üniversitedeyken Taehyun zorba biriydi. Hatta birçok kez okuldan atılacaktı ama atılmadı. Okul bitmek üzereyken (2 gün kala) Taehyun'a bir şeyler oldu. Sakin birisi olmuştu. Soobin ne olduğunu anlamadı. Soru da sormadı. Ama Taehyun, Soobin'in önünde oturduğu için telefonda ne yaparsa yapsın Soobin herşeyi görüyordu.
Taehyun'un sakin olduğu zamanlardan birinde Soobin, Taehyun'un biriyle mesajlaştığını gördü. Mesajları okumaya çalıştı. Konuştuğu kişiyi "y" diye kaydetmişti. Soobin buna anlam verememişti. Taehyun okulun son günü gelmedi ve Soobin bir gariplik sezdi. Bu konunun üstünde durmadı. Öneml birşey olmadığını kendisine söyleyerek geçiştirdi... Şimdiki zamana dönelim. Kameralardaki dövülen kişi Taehyun'du. Diğer adama dokunmamıştı bile. Bu çok ilginçti. Yoksa adam onu tehdit edip dövüyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis / Yeonbin
AdventurePolis olan Choi Soobin, Kang Taehyun'un cinayetini araştırır ve en yakın arkadaşı hakkında bir gerçek öğrenir Ama bu gerçek çok yanlış anlaşılmıştır...