Soobin Yeonjun'a o kadar sinirliydi ki telefonda konuşamazdı. Buluşup konuşmaları gerekiyordu. Yoksa Soobin hiçbir zaman gerçeği tam anlamıyla öğrenemeyecekti.
Beomgyu'ya mesaj attısoobin
beom bi bakar mısın
*okundu
Şey bugün yeonjun ile ilgili bir sıkıntı yaşadık da onunla yüzyüze konuşmak istiyorum sen ona mesaj atıp ikimiz buluşalım mı der misin? Ben ona mesaj atmak istemiyorum da. Bugün saat 15:40da ***** Kafe'de buluşalım yaz. Ama neden diye sorarsa ben istedim de ve benim hakkımda hiçbirşey deme. Sen gelme ben gideyim. Lütfen?beomgyu:)
Tamam sen yeter ki iste hemen mesaj atıyorum:)
*görüldü
*fotoğraf paylaşıldısoobin
çooook teşekkür ederim beomgyu iyi ki varsın<3beomgyu:)
hep yanındayım <3Soobin rahatlamıştı. Yüzyüze konuşmak istiyordu.
Saat 15:20de Soobin hazırlanmaya başladı. 15:35te evden çıktı. O kafe evine yakındı. Yürüyerek gitmeyi tercih etti.
Kafeye gelmişti. Yeonjun'u görüp yanına gitti, karşısındaki sandalyeyi çekip oturdu.
(diyalog)Yeonjun
-Beomgyu gelecekti sen neden geldin?
Ve bana sabah söylediğin şeyler neydi?Soobin
-Asıl sana sormalı.
Neden benimle arkadaşmış gibi davranıp arkamdan konuştun? En önemli konuya daha sonra gireceğim.Soobin zekiydi. Yeonjun "ben öyle birşey söylemedim" derse kanıtlamak için Taehyun'un telefonunu yanına almıştı.
Yeonjun
-Ne yaptım neden bana kızgınsın ortalıkta hiçbir sebep yokken?Soobin
-NE (gülerek) HİÇBİR SEBEP YOK MU?! AKLINI MI KAÇIRDIN YEONJUN!?Yeonjun
-Kızgın olma sebebini anlarsam belki birşeyler söyleyebilirim?Soobin
- ÖNCE ARKAMDAN KONUŞTUN. SONRA SEBEBİ BİLİNMEDEN TAEHYUN'U ÖLDÜRDÜN. KATİLSİN SEN ACIMASIZ BİR KATİLSİN! SENDEN NEFRET EDİYORUM. BU ZAMANA KADAR SENİN YALANLARINA İNANMASAYDIM ŞUAN BU ŞEKİLDE ACI ÇEKİYOR OLMAZDIM. HEPSİ SENİN SUÇUN! ÖLDÜREN DE SENSİN KANITLARIM VAR!Yeonjun
- EVET, TAEHYUN'U BEN ÖLDÜRDÜM! ONDAN NEFRET EDİYORDUM. TENEFFÜSLERDE HEP YANINA GELİP SENİNLE KONUŞUYOR, BEN DAHİL DİĞER HERKESE ZORBALIK YAPIYORDU. SANA DOKUNMUYORDU BİLE! ONUN YÜZÜNDEN KAÇ KEZ HASTANELİK OLDUM, UMRUNDA BİLE OLMADI!Yeonjun pes edip kendini ele vermişti...
Soobin
- SIRF BENİM İÇİN KATİL Mİ OLDUN?!
ARTIK SÖYLÜYORUM. SEN GERÇEKTEN TAM BİR APTALSIN. BİR İNSAN KAZANMAK İÇİN BİR İNSANIN HAYATINI BİTİRDİN! MUTLU MUSUN ŞİMDİ? SÖYLE MUTLU MUSUN?!
BU OLAY YÜZÜNDEN BENİ KAYBETTİN. BAŞTAN SENİNLE ARKADAŞ OLMASAYMIŞIM KEŞKE. İKİ İNSAN KAYBETTİN.
BEN VE BEOMGYU!Yeonjun
- (çok bağırarak) NE?! BU BULUŞMA İŞİNDE BEOMGYU'NUN DA MI PARMAĞI VARDI?!Aslında Soobin Beomgyu'ya herşeyi anlatmıştı. Bu yüzden Beomgyu planını hemen kabul etmişti.
Soobin
- EVET YEONJUN! EVET O DA BU İŞİN İÇİNDEYDİ. BENİ KAZANMAK İÇİN, TEK BİR İNSANI KAZANMAK İÇİN İKİ İNSAN KAYBETTİN. O DA ARTIK SENDEN NEFRET EDIYOR.
EĞER BENİMLE GERÇEKTEN ARKADAŞ OLSAYDIN GÜZELCE KONUŞMAK YERİNE SUÇSUZ BİR İNSANI ÖLDÜRMEZDİN. ONUN HİÇBİR SUÇU YOKTU?
PSİKOPATSİN SEN!Yeonjun
- artık bağırmayı kes, insanlar bize bakıyor.Soobin
-Şimdi susuyorum ama seninle görüşeceğiz Yeonjun. Gardını al.(yazar: ağağağ çok güzel bölümdü yazarken çok heyecanlandım. bi sonraki bölüm final muhtemelen. Ama bilmiyorum devam ettirebilirim belki)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis / Yeonbin
AdventurePolis olan Choi Soobin, Kang Taehyun'un cinayetini araştırır ve en yakın arkadaşı hakkında bir gerçek öğrenir Ama bu gerçek çok yanlış anlaşılmıştır...