4~

46 6 8
                                    

Sadece şifreyi kırmak için 20 dakika harcamıştı. İşleri hızlı halletmeliydi.
"y" ile olan sohbete girdi.
Baştan sona okumaya başladı.
Birbirlerini önceden tanıyor olmalılardı.
Ve o anda y kişisinden gelen bir mesaj dikkatini çekti. Orada tam olarak "Hey söylesene tae, soobin gerçekten de çok aptal değil mi" yazıyordu. Soobin'in gözleri birden açıldı hemen sonra da kaşlarını çattı. Taehyun ise "hayır hiç de bile. Onunla sınıf arkadaşıyım ben. Sen ise onun çok yakın arkadaşısın. Eminim bu mesajı görse çok üzülürdü." diye cevap vermişti.
Bir dakika. Ne?
Taehyun ile konuşan kişi Yeonjun muydu?
Soobin'in sadece en yakın dost olarak Yeonjun'u vardı. Başka kimsesi yoktu. Ama Yeonjun böyle birşey yapamazdı.
Taehyun başka birinden mi bahsediyordu?
Bu inanılır gibi değildi çünkü.
En yakın arkadaşı birini öldürmüş olamazdı. Soobin buna asla inanmazdı. Sabah Yeonjun'a mesaj attığında da Soobin şüphelenmilşti. Muhtemelen bu Yeonjun'du. Kamerada az da olsa görünen o pembe saç Yeonjun'un yeni saç rengiydi. Yakın zamanda boyatmıştı.
Saç detayından Soobin anlamıştı en yakın dostunun katil olduğunu...
Sadece düşündü.
Neden?
Neden bunu yapmıştı?
Neden Soobin'e hiçbirşey dememişti?
En önemlisi de neden, neden Soobin ile arkadaşmış gibi davranıp arkasından konuşuyordu?
Soobin artık tamamen yalnız hissetti. Tek dostu da katildi artık.
Gözünün önünü bile görmeyen Soobin fark etmeden yere çökmüştü. Gyujin yanına gitti. Neler olduğunu sordu. Ama Soobin eğer ne olduğunu söylerse Gyujin hemen olayı çözmeye çalışacaktı. O bunu istemedi. Yeonjun'un bunu yapacağı aklının ucundan geçmezdi. Cinayet gecesi hiç rüzgar yoktu. Bu yüzden de orada Yeonjun'un saç teli kalmıştı. Uçup gitmemişti. Soobin saçı eline aldı ve neden yaptığını sorgulamaya ve ağlamaya başladı. Gyujin tek kelime etmedi. Ama birşeyler kesinlikle ters gidiyordu bunu hissetmişti.
O an Yeonjun Soobin'i aradı. Soobin açtı.

Yeonjun
binnie biliyor musun ne old-

Soobin
KES SESİNİ! BENİMLE KONUŞMAYA UTANMIYOR MUSUN?!! NEDEN BUNU YAPTIN, NEDEN?!

Yeonjun
Ne neler oluyor neyden bahsediyorsun. Kafayı mı yedin Soobin?

Soobin
APTAL ROLÜNE YATMA! DÜN GECE NELER YAPTIĞINI SENDE BENDE ÇOK İYİ BİLİYORUZ. SADECE ŞUNU AÇIKLA BANA NEDEN BUNU YAPTIN? AMACIN NEYDİ, HA SÖYLESENE!

Soobin'in sinirden gözü dönmüştü artık. Daha fazla konuşmak istemedi. Ama emindi ki Yeonjun kendini kolay kolay ifşalamazdı.

Polis / Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin