3~

55 6 17
                                    

Soobin kayıtları izlerken bir şey fark etti. Yerde Taehyun'un telefonu vardı ve mesajlar uygulaması açık kalmıştı. Soobin dikkatle telefonu inceledi ve kayıtlı olan "y" kişisini gördü. Kamerada zor da olsa mesajlar okunuyordu. Bu adam Taehyun'u ailesini öldürmekle tehdit etmişti. Ve adsm bir ses kaydı göndermişti. Soobin, Taehyun'un neden hala karşılık vermediğini anlamadı.
Gyujin ise bu işte acemi olduğu için hiçbir detayı fark etmedi. Tüm iş Soobin'deydi. O bu işten zevk alıyordu. Küçüklükten beri dedektiflik oyunları oynardı ve büyüdüğünde dedektif olmak istiyordu ama polis oldu. Bu da başarıydı onun için.
En sonunda adam Taehyun'u bir güzel dövdükten sonra cebinden Taehyun fark etmesin diye gizli şekilde bıçak çıkardı. Taehyun bankta otururken adam kolunu Tae'nin omzuna koydu. Sonra işler normal ilerlerken birden adam yine sinirlendi ve (burdan sonrası mide bulandırıcı olabilir istemeyen "*" işareti olan yere kadar okumasın) bıçağı Tae'nin boğazına sapladı. Acı içinde kıvranan Taehyun çığlık atıyor ve bağırıyordu, adam bundan zevk almış gibi görünüyordu. Tae'yi yere itti ve onu yan çevirdi. Ayağıya bıçağa daha fazla baskı uygulamaya başladı. Ve en sonunda çıkardı. Kan fışkırırken Taehyun çoktan ölmüştü.
********
Adam Tae'yi yerden alıp banka yaşayan bir insanmış gibi oturttu. Yarayı da saklamak için oraya bez bağladı ve fondöten sürdü. Hiç belli olmuyordu.
Soobin izlediklerinden etkilenmişti. Korkmuştu da. O adam şimdi nerde acaba diye düşündü.
Belki kamera sesleri de kaydetseydi adamın konuşmasını duyup daha çok detay öğrenebilirlerdi ama kamera sesi kaydetmiyordu. Sadece görüntüyü kaydediyordu.
Gyujin ve Soobin kameralardan ayrılıp olay yerine gittiler. Ve Soobin en büyük bilgi olan Taehyun'un telefonunu buldu. Katil adam nasıl olmuştu da telefonu almamıştı, görmemesi mümkün değildi. Telefon apaçık ortadaydı
Polis olduğu için gerekli işlemleri yapıp telefonun şifresini kırmayı başardı. (böyle birşey gerçekten var mı bilmiyorum) Bu telefon en büyük delildi.
Hemen "y" kişisiyle olan sohbete girdi...

Polis / Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin