POV matthy:
Het is weer de volgende dag 9:00, en ik sta weer op. Vandaag hoef ik gelukkig niet al te vroeg op kantoor te zijn, dus ik kan rustig aan doen. Vandaag gaan we weer een nieuwe video opnemen. En in de avond gaan we ook naar een feest hier in Utrecht, dus het wordt denk ik wel een leuke dag. Ik ga naar de badkamer en maak me klaar voor vandaag. Ik trek vandaag denk ik mijn bankzitters hoodie aan met mijn mijn bankzitters joggingsbroek. Als ik dat aan heb getrokken ga ik maar eens naar beneden. Ik ga naar de keuken en maak een ontbijt en een kopje koffie. Ik ga op de bank zitten en eet mijn ontbijt op. Eigenlijk is het best stil hier zo alleen in mijn huis, maar dat ben ik wel gewend. Ik heb altijd al alleen gewoond de boys hebben bijna allemaal al een vriendin, behalve Milo die is ook altijd al single geweest.Als ik mijn ontbijt op heb pak ik mijn sleutels, en loop naar de auto. Ik stap in de auto en vertrek weer naar het kantoor. Als ik bij het kantoor aangekomen ben, parkeer ik mijn auto op de parkeerplaats. De auto van Raoul en Milo staan er al, maar die van Koen en Robbie zie ik nog niet. Eigenlijk komt het nooit zo vaak voor dat ik zo optijd ben. Ik loop naar binnen en ga de trap op naar boven. Als ik boven ben zie ik Raoul al achter de computer zitten. "Hee!" Zeg ik dan. "Hee!" antwoord Raoul terug. "Waar is Milo?" Vraag ik daarna. "Oh ja is daar zit hij" antwoord Raoul. "Okee!" Antwoord ik weer. "Maar volgensmij heeft hij zijn dag niet helemaal vandaag" zegt Raoul dan nog snel.
Ik loop naar Milo toe. "Hee Maatje hoe is ie?" vraag ik. "Hee wel prima, alleen een beetje slecht geslapen" antwoord hij dan. Hij ziet er inderdaad wel een beetje moe uit. "Oh oké maatje als ik je ergens mee kan helpen zeg het maar" antwoord ik. "Ga je wel mee vanavond" vraag ik. "Jazeker zoiets kan ik niet missen!" antwoord hij. Als ik terugloop naar mijn bureau, komt Koen binnen lopen. "Heee josties" schreeuwt hij als hij binnenkomt. "Hee!" schreeuwt iedereen terug. De enige die nu nog moet komen is Robbie, maar 1 ding is zeker die is wel te laat.
Ik ga achter de computer zitten. De video kunnen we ook nog niet opnemen want Robbie is er nog niet. Ik ga rustig aan het werk, totdat Robbie in keer binnen komt lopen. "Het is al 13:00 hè" zegt Koen. "Ja weet je wel verslapen en druk op de weg enzo" zegt Robbie terug. Iedereen kijkt Robbie heel raar aan maar zeggen niets. Als Robbie dan uiteindelijk ook gaat zitten, zegt Raoul meteen "moeten we nu niet de video op gaan nemen dan?" "Ja goed idee" antwoord iedereen. Vandaag gaan we een vrij-mibo opnemen, dus we kunnen gewoon op kantoor blijven. Iedereen gaat aan de grote tafel zitten, en we beginnen.
Als we klaar zijn met de video is het alweer 16:00, zijn we toch weer 3 uur bezig geweest met opnemen. Maar dat vindt ik alleen maar gezellig met mijn beste maatjes. "Eten jullie hier op kantoor eten of eten jullie thuis?" Vraagt Raoul. "Ik heb niks op de planning staan" antwoorden Koen en Robbie tegelijk. "Ik kan ook wel hier eten" antwoord Milo daarna. "Ik eet ook wel mee" antwoord ik daarna ook. "Oké dan ga ik wel iets koken" zegt Raoul. Terwijl Raoul aan het koken is ga ik nog even verder met mijn werk, ik moet namelijk nog wel wat dingen afmaken. Als Raoul klaar is met koken, gaan we met zijn alle aan tafel zitten. "We eten kipschotel" zegt Raoul dan. "Lekker!" antwoord iedereen terug. Als we klaar klaar zijn met eten, maak ik nog nog even de laatste dingetjes van mijn werk af.
Als het ongeveer 19:00 is gaan we ons klaarmaken voor het feest! Ik ben eigenlijk al een soort van klaar, maar de rest moet nog even omkleden enzo. Als iedereen klaar is stappen we in onze auto's, en rijden we richting het feest. Het is ongeveer 15 minuten rijden dus dan zijn we er precies om 20:00. Als ik aangekomen ben parkeer ik mijn auto weer op de parkeerplaats. Het is hier echt druk ik ben eigenlijk nooit zo van de drukte, maar het wordt vast gezellig. Als ik uitstap zie ik dat iedereen al op mij staat te wachten. Iedereen had er echt zoveel zin in! Als ik naar ze toe loop schreeuwt Koen meteen "heb je er zin in maatje?" "Jazekerr!" schreeuw ik terug. "Euhhh Zuipen, Zuipen, Zuipen" schreeuwt Robbie. Even later lopen we met zijn alle naar binnen.
Als we binnen zijn hebben Robbie en Koen al meteen een sta tafel gevonden. Het is nog niet zo heel druk, maar we zijn ook best vroeg. We gaan met zijn alle bij de tafel staan. Maar voordat ik het weet zijn ze al bier halen. Even later komen ze terug met 4 glazen. Raoul is de enige die niet gaat drinken deze avond, hij wil het veilig aan doen voor als er iets gebeurd. Ik wil ook niet al teveel drinken want ik moet nog alleen terug naar huis rijden, want de rest rijden samen behalve Raoul die rijd ook alleen. En ik wil mijn auto hier liever niet laten staan. Maar ik kan wel gewoon een paar biertjes mee drinken den ik. "ZUIPEN!" schreeuwt iedereen. En zo gingen we nog de hele avond verder. We hadden veel gekletst en gedronken, zoals echte vrienden. En ik heb uiteindelijk 4 biertjes op, dat was wel meer als dat ik van plan was maar ja maakt denk ik toch nog niet zo heel veel uit. De rest hebben namelijk veel meer op! Als het 01:00 uur is besluiten we maar weer eens naar huis te gaan.
"Hè Matt is het wel verstandig als jij nu helemaal alleen terug gaat rijden?" Vraagt Raoul bezorgd. "Ja hoor" antwoord ik twijfelend "oké" antwoord Raoul opgelucht terug. We lopen met zijn alle naar buiten en iedereen is bijna dronken. We zeggen elkaar gedag, en lopen richting de auto's. Ik stap in mijn auto en rij aan. Als ik onderweg ben rij ik over een zandpad met stenen. Ik even in mijn gedachtes, huh? Maar hier heb ik toch nog nooit eerder gereden?"
Maar het was al telaat ik was zo diep in mijn gedachten dat ik mijn controle over het stuur verloor "AAAA!" Gil ik.
~1141 woorden~
A/n
Hee ben ik weer dit keer met een wat langer deel. Oehh ik laat jullie nu wel op een cliffhanger hangen!🤭 maar er komt snel een nieuw hoofdstuk aan!Xx Skye
JE LEEST
Keep getting up
Ficción GeneralAlles gaat goed bij de bankzitters, het loopt op rolletjes. Ze zijn allemaal gelukkig. Maar op een dag krijgt Matthy EEN ONGELUK!? Alles veranderd in zijn leven, en dat van de Bankzitters. Matthy ziet zijn leven niet meer zitten. Totdat hij op een d...