O Minho Bu Minho muymuş?

628 76 30
                                    

Minho fotoğraflara bakarken öğretmenin yukarı çıktığını fark etti ama o çocuğu bulmayı kafaya koymuştu. Minho okulun en yakışıklı ismi denebilirdi. Hayır öyleydi. Okulda birçok kişiyi reddetmişti, en güzel kızları bile. Hatta yeri geldiğinde en yakışıklı erkekleri de. Ama bu çocukta bir şey vardı, kesinlikle dikkatini çekmişti.

Derst bittikten sonra çocuklara olayı anlattı ve Changbin atladı "Onların arkadaş grubunda çilli bir çocuk var ismini bilmiyorum ama fıstık gibi çocuk yemin ediyorum." Seungmin anında cevap verdi "Sana bakmaz." yine formunda bu çocuk. Chan ve ben gülmekten gözümüzden yaş gelince birden durduk.

"Şimdi biz bu çocukları nereden bulacağız abicim?" dediğimde sabahtan beri dinleyen Chan konuştu. "Onların arasında olan pamuk şeker kafalı çocukla flörtleşen bir arkadaş tanıyorum??" Hepimiz ne diyorsun der gibi bakınca "Ne aptal adamlarsınız Hyunjin işte." der demez Changbin resmen yıkılmıştı. Çocuğu sevmediğinden değil onun da yakın arkadaşıydı. Peki sorun ne miydi? Buyrun dinleyelim;

"Neden okuldaki çöpçatanın ben olmasına rağmen magazinden geri kalıyorum..." Evet cidden buna üzülmüştü. Hepimiz şoktaydık sanki onu tanımıyormuş gibi. Ama bu uzun sürmedi tabii kahkahalar etrafı kapladı. Changbin birden ciddileşip ayağa kalktı. "Ne bakıyorsunuz? Ne demiş atalarımız : Oturduğun yerden işler mi sandın icraat." Seungmin onun dil ve edebiyat bilgisine dayanamadan konuşacakken olaylar halledilsin istediğim için ortaya atladım ve "Changbin kore dili ve edebiyatından kaç aldın?" dedim. Önce bir sustu, bekledi ve dedi ki;

"Annene sor."

Ve üst kata koşmaya başladı. Seungmin "Tüm fic boyunca koşacak mıyız biz?" dedi ve Chan "Fic ne, ne diyorsun?" dediğinde "Boş ver sen yaşlısın kafanı böyle şeylere yorma anlayamazsın." dedi ve öne geçti. Onu solladı yani💓💓

Changbin Hyunjin'in kapısının önünde durduğunda herkes Minho'ya bakmaya başladı. Malum okulun en yakışıklısını görüyorlar baksınlar bir zahmet. Tabii Changbin "Ben daha kaslıyım." diyerek gülmeseydi itibarlarını koruyabilirlerdi.

Hyunjin yanlarına geldiğinde noldu der gibi bakınca Changbin döküldü hemen. Hyunjin Minho'yu tanımıyordu. Yani okulda sürekli bahsedilen Minho'nun bu Minho olduğunu bilmiyordu. Tabii Hyunjin şok. "O Minho bu Minho muymuş?" dediğinde hepsi güldü. "Onu boş ver bize çilli lazım." dediğinde Minho sert bakış atınca "Bir de şu sincap çocuk hehe."

"Sincap çocuk?"

"Ne var Minho çocuk gayet de sincaba benziyordu." dedi Chang. "Konuyu dağıtma da bulalım şunları." dedi Chan. Seungmin uğraşmaktan vazgeçer mi peki? Asla. "Dayı burası Facebook değil sen aramayı becerebilir misin ki?" dediğinde Chan onu yakalamasın diye sınıfa kaçtı, Chan de onun peşinden gitti.

Hyunjin ve iki avcı baş başa kalmıştı. "Sizi avlarınızla tanıştırmanın bana yararı ne?" dedi. Minho "Ne avı ne diyorsun amk?" dediğinde Changbin açıklama gereği duydu. "Kardeş şimdi biz gayiz ya. Bu gayler arasında espri gibi bir şey. Top bottom, av avcı gibi kaptın?" dedikten sonra uzun bir sessizlikten sonra Minho "Siz gay olmayın lütfen sağlığa zararlı." dediğinde çevredeki herkes gülünce Minho itibarımız kalmadı diye sızlamaya başladı.

Biraz bizim bıcırıklara bakalım.

Felix instagramda dolaşırken her kedi gördüğünde çıkardığı sesi çıkarınca Jisung merak edip bakmak istedi. Bir de ne görsün? Fotoğraf çektiği telefondaki kediler. İsime bakıyor Minho kediye bakıyor o kedi. Jeton düşünce çığlığı basıyor. "HANGİ MİNHO BU?!" Felix şaşkın şekilde "Herkesin aşık olduğu işte?..." Jeongin anladı bir şeyler olduğunu. Jisung anlattı olayı.

İkisi de aynı anda bağırdı. "O MİNHO BU MİNHO MUYMUŞ?!?!?"



her seferinde daha uzun yazacağım umarım kötü ilerlemiyordur hiç komik tema yazmadım NEYSE OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLEEERRRR

her seferinde daha uzun yazacağım umarım kötü ilerlemiyordur hiç komik tema yazmadım NEYSE OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLEEERRRR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
pics from minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin