ÖNCELİKLE AÇIKLAMA YAPMAK İSTİYORUM
Hepimizin zor zamanlar geçirdiği bu günlerde tamamen eğlence için yazmak istedim. Umarım eğlenirsiniz, hepinize keyifli okumalar!!
•Bu ilkbahar fazla sıcak geçiyordu. Changbin spor hocasıyla tartıştığı için okuldan önce (dolayısıyla sabahın köründe) spor yapmak zorunda kalmıştı. Soluklandıktan iki saniye bile sürmeden sonra bağırmaya başladı. "BU SICAKTA GEBERDİM RESMEN VE SİZ BİRİCİK BEBEĞİNİZE SOĞUK BİR ŞEYLER İÇER MİSİN DİYE SORMADINIZ BİLE!! BU NE BİÇİM ARKADAŞLIK, NEREDE İNSANLIK!!" Sesi beynimi cırmalarken Seungmin cevap vermişti "Konuşmamıza izin vermedin ki. Aslında bekleseydin bile demezdim."
Here we go again.
Tam tartışacakları sırada Chan ayağa kalktı ve hepimiz sorgulamadan peşine takıldık. Çünkü ben de susuzluktan ölüyordum. Bugün yorgun olduğum için ayrı bir somurtkan uyanmıştım. Changbin "İnsanlara yiyecek gibi de değil üstlerine atlayacak gibi bakıyorsun. Dün bir şey oldu da haberim mi yok?" dediğinde ağzımı açamadan Chan "Dün onu playstationda biraz yenmiş olabilirim." diyerek beş yaşında gibi sırıtmaya başladı. ŞU ÇOCUK OLGUNU MU OYNUYOR YOKSA ÇOKLU KİŞİLİK BOZUKLUGU MU VAR HÂLÂ ÇÖZEMEDİM.Sakin kalmaya çalışırken zil çaldı. Daha fazla yenilme konuşması duymamak için hızlıca kalkıp ilerlemeye başladım.
/Üçüncü kişi ağzından anlatım/
Jisung bugün geç kalmıştı. Felix her seferinde nasıl geç kalabilirsin diye sızlanırken, Jisung canım milkshake çekti dediğinde Felix üstüne atladı. Jeongin onları tutup sürüklemeye başladı. "Hyunglarına böyle davranman hiç hoş değil Jeonginciğimmmm~" dedi Jisung. Dayak yemeden iki dakika önce yani.
En önde Jisung arkasında Jeongin ve onlara yetişmeye çalışan Felix okulu talan edermişcesine koşarken az kalsın soğuk adamlara çarpıyorlardı ki milimetrik farkla sıyrılıp geçtiler. Kantine vardıklarında "soğuk takım" hâlâ olayın etkisinden çıkmaya çalışıyordu. Bu arada onlar bizim az önce kafeteryadan ayrılan dörtlü. Sonuncu sınıflardan Minho ve ekibi.
Tabii onlar bunu fark etmemişti bile. Jeongin ve Felix soluklanırken Jisung en köşe masada bir telefon fark etti. Ekranda üç kedinin fotoğrafı vardı. Telefon sevecen birine ait olmalı diyerek sorgulamadan bir sürü fotoğraf çekti. Gerçekten çok güzel ve sevimliydi. Arkadaşları fark etmeden telefonu aynı yerine bırakarak yanlarına gitti. Onlar istediğiklerini alıp yukarı çıktıktan hemen sonra telefonunu unutan Minho kafeteryaya inmişti. Telefonunda tanımadığı bir çocuğun fotoğraflarıyla karşılaşmayı asla beklemiyordu.
UMAEIM BEĞENİRSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pics from minsung
Novela JuvenilOkulun popüler ve kimseye yüz vermeyen son sınıf öğrencisi Minho'nun, telefonunda bulduğu 11. sınıf sevimli çocuğu aramasıyla başlamıştı sanırım o gece...