ne demek deniz varken havuz?

324 56 21
                                    

Jisung uykusuz olduğu için anında uyuyakalmıştı. Çünkü Minho onun için garip şekilde güvenilirdi ve onun yanında garip hissetmiyordu. Bir kere kedi seviyordu??

Minho şaşkınlıkla kurabiyeleri yerken Jisung'ın yanında kalmaya karar vermişti. Sonuçta kimse yoktu ve o uyuyordu. Sorun olmamalıydı. Derken yanılmıştı ve özgür suriye ordusu koşarak geliyordu. Seslerini duyduğu gibi geçti kendi yatağına. Hepsi odaya daldığında Jisung sıçrayarak uyanmıştı. "Noluyor ya?" dediğinde Changbin onu kucağına almıştı. "HAVUZA GİDİYORUZ!!" sadece 5 kişi bağırmıştı. Diğer beşi sorgular şekilde bakıyordu. "Deniz varken havuz mu cidden?" dedi Minho. "😒" aynı bu şekilde duruyordu. Telefondan mesajlaşır gibi Changbin  "🙀" şeklinde duruyordu. "Havuz en safe place yer tamam mı?!?!" diye atağa geçtiğinde "Ne oldu korkuyor musun yoksa?" demişti Minho. Changbin "Fight başlasın!!" dediğinde ortam 144p oyunlar gibi hissettirmeye başlamıştı. Gerici.

Ne ara ortalıktan çalı geçti kimsenin haberi yok. Havuz diyenler sağa, deniz diyenler sola ayrıldı. Deniz takımında Chan, Minho, Yeonjun, Felix ve Hyunjin vardı. Havuz takımında ise Changbin, Soobin, Beomgyu ve Jeongin vardı. Hyunjin hanımcılığa ihanet ettiği için çok üzgündü ama konu bu değildi. Jisung denizi seçtiği an koşacaklardı. Ortam dehşet vericiydi. Ama Jisung havuzu seçerse berabere kalacaklardı. Ama eğer Changbin'in oyunu değiştirirse ona gerek kalmayacaktı. "EĞER DENİZE GİDERSEK SANA PS4 SERBEST!!" der demez Changbin Jisung kucağındayken koşmaya başladı.
Ve diğer herkes de peşinden

Üstü olmayan tek kişi Chan'dı. Herkes dalga geçiyordu. O sırada Changbin hyunin ikilisini öpüşmeye zorluyordu. Doğru okudun öpüşmeye zorluyordu. "Önümde bir kere öpüşün affederim." Jeongin reddediyordu, Hyunjin sadece gülüyordu. Ve şaşırtmayan bir şekilde beklenmedik bir şey oldu. Seungmin arkadan hyunin ikilisi sanıp neredeyse minsung çiftini öpüştürüyordu. "Çok pardon da kafam şişti karıştırmam doğal." diye savunma yaptı

Jisung kıpkırmızıydı ve bağırıyordu. "NASIL KARIŞTIRABİLİRSİN? HYUNJIN ARAMIZDAKİ TEK UZUN SARI SAÇLI KİŞİ!!!" Seungmin takmadan şezlonga uzanınca Jisung pes etmişti. "Yok siz cidden normal değilsiniz." dediğinde dogal olarak şöyle bir cevap aldı; "Sanki biz çok normaliz." söyleyen Jeongin'di. İşte bu ilginçti. Yeonjun bağırmaya başladı "YETER BE SABAHTAN BERİ GÜNEŞİN ALTINDA DIRDIRDIR DIRDIRDIR BAŞIMA GÜNEŞ GEÇMEDİ GÜNEŞLE KANKİ OLDUK, BRO OLDUK, GEL BİR ÇAY İÇELİM FALAN DEDİ GİDİYORUM BEN YA!"

Dediği gibi yapmıştı. Cumburlop diye denize atlamıştı. Beomgyu da onu boğmak için ardından atladı. Denizde boğuşurlarken birkaçı içecek almaya, birkaçı şezlonga doğru gitmişti. Yani üç parçaya bölünmüşlerdi.

Jisung sıcağı sevmezdi. Ama yaza bayılırdı. Büyük bir çelişki. Yazın en sevdiği özelliklerinden biri kokteyl içebilmekti. Buz gibi kokteyl almak için sahilin yanındaki standa gitmişti. Her şey güzeldi ta ki takılıp bütün tepsiyi Minho'ya yollayana kadar. Minho'nun çıplak göğsünü ıslak şekilde görünce halisünasyon gördüğünü sandı. Gerçekliğini fark edince kızarıp özür dilemeye başladı. "Kedi gibisin." diyerek iç çekmişti Minho. Ne demek istediğini anlamamıştı Jisung.

Beraber sahile dönerken açıklamaya başlamıştı. "Sakarsın, bir şeyleri düşürmekte iyisin ve kedi gibi kıvrılıp uyuyorsun. Yanaklarınla herkes seni sincana benzetse de kediyi andırıyorsun." diyerek ekledi; "Ve o patilerini benden uzak tutman gerek pisi pisi." dediğinde Jisung donakalmıştı. Bu adam hem ona yaklaşıyor hem de ondan uzak durması gerektiğini söylüyordu. Kafası karışmıştı ama düşünecek zaman değildi. Deliler gibi yüzecekti.

Herkes denizdeydi. Denizde olmayan tek isim Kim Seungmin'di. "ÇITIR NEDEN ARAMIZA GELMİYORSUN YÜZME BİLMİYORSAN ÖĞRETİRİM!" diye dalga geçmişti Changbin. Seungmin hiç bağırmadan sesini duyurmuştu; "Ben bir prensim, sizin gibi köle değilim." Topluca göz devirmişlerdi. Sıra deve güreşine gelmişti. Bir hakem ve 4 takım olacaktı.
Jisung deve güreşi için doğmuştu. Sadece arkadaşları bilse de. Güçlü isimler belliydi. Changbin, Bangchan, Minho ve Soobin omuzlarına alacaklardı. Minho uzak durmak istese bile başkasının Jisung'ı almasını istemiyordu. Ayrıca Minho zekiydi bu sayede kazanmaları son derece olasıydı. Diğerlerinden daha güçlü ve çevikti Jisung. Hiç öyle durmasa bile vücut hatları mükemmeldi. İnce beli yüzünden insanları yanıltıyordu ve zayıf sanıyorlardı. Diğerleri bunu fark edemeyecek kadar salaktı ama. Ya da düşünceli?

Changbin Felix'i, Soobin Yeonjun'u, Bangchan Jeongin'i seçmişti. Minho'ya Jisung kalmıştı, istediği gibi. Hyunjin bir yerim kırılır diyerek izlemek için kenara gitmişti. Beom zaten hakemdi. (Kesinlikle hile yapacaktı.) "DUYABİLİYORUZ!" demişti Felix. Hayır duymuyorsunuz sus. Neyse.

İlk savaşacak ikili yeonbin ve jeongchan seçilmişti. Sonra minsung ve changlix savaşacaktı. Sonunda kazananlar savaşacak ve oyun bitecekti. Kazanan ikili gidecekleri barı seçecekti. Bu yüzden yaşam mücadelesi vermeleri gerekiyordu. Changbin kazanırsa gay bara bile gidebilirlerdi. Çok tehlikeliydi. O yüzden herkes kazanmaya odaklıydı. Jeongin'den kimse beklemiyordu ama çok pis planları vardı.

"3 2 1 FIGHT! Dermişim 🤭" diye fake atınca herkes onu boğacak gibi bakınca Beomgyu düzgün bir başlangıç yapmaya karar verdi. "HAYDİ GÖTÜNÜZE KUVVET!!!" Çok içten dediği için gaza gelmişlerdi. Ama Jeongin iki saniyede yanlışlıkla Yeonjun'u yere serdi. Çünkü Yeonjun'un ayağına balık dediğinde kendini yere atmaya hazırdı ve Jeongin dokununca düşmüştü.

Sıra minsung ve changlixe gelmişti.









ÇOK AMA ÇOK ÜZGÜNÜM YETİŞTİRME SORUNU YAŞADIM UMARIM BU BÖLÜMDEN MEMNUN OLURSUNUZ

normalde bugün iki bölüm yetiştirmeyi düşünüyorum ama hem annemin doğum günü hem de kafam çok dolu odaklanamıyorum yazmada zorlanıyorum o yüzden ancak bu kadar oldu umarım anlayışla karşılarsınız yine de yetiştirmeye çalışacağım

UMARIM GÜNÜNÜZ GÜZEL GEÇER SU İÇMEYİ UNUTMAYINNN <33

pics from minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin