Sonunda 5.sezonun fragmanı çıktı. Multide Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz.
Allah'ım nasıl şeyler olacak acaba çok merak ediyorum. Bu arada ben de birkaç bir şey eklemek istiyorum.
Fragman o kadar çok spoiler içeriyor ki. Hangisinden başlasam bilemedim. Shdh.
Neyse benim için en önemlisinden başlayayım.
Stiles kaza geçiriyor arkadaşlar.
Evet yanlış okumadınız. Kaza geçiriyor. Hemde jipiyle...
Ben yüzünü net göremesem de ona benzettim. Ve bir çok kişi de öyle. Umarım kötü bir şey olmaz.
Neyse gelelim güzel kısımlara.
Stydia desteklediğim için fragmanda Stydia sahnesi görünce çığlığı bastım. Tamam o kadar fazla detaylı bir sahne olmayabilir yine de yakındılar.
Neyse Stalia sahnesi de var. Ayrıca Malia ile ilgili bir şey söylemek istiyorum. Şu yeni gelen çocuk varya, kaslı yakuşuklu olan hani. He o spor yaparken nasıl bakıyor çocuğa. Yani Stiles ile doğru düzgün ayrılıp o çocukla sevgili olursa, desteklerim. Stiles da Lydiaya kalmış olur. Sdjdjjd.
Bide fragmanın en son kısımlarında neon ışıklarla boyanmış bir insan silüeti var. Herkes Parrish olduğunu söylüyor ama tam net değil.
Her neyse bence fragman çok iyi yaa. B sene çok heyecanlı olacak gibi inşallah hayal kırıklığına uğramayız. İnş Stydia olur amin.<33<
Ayrıca fragman dün çıktı. Ama İngilizce olduğundan çevrilmesini bekledim.
Hepinizi öpüyorum. Sevgiler. -Öpücük Emojisi.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stiles Replikleri
RandomTeen Wolf, Stiles karakteri ile komik ve bizi kahkalara boğan Dylan O'brien'in dizide ki replikerlini paylaşacağım.Umarım keyifle okursunuz. İyi okumalar :)